بی‌بی‌سی در گرگان به کاه‌دان زد/ جا زدن کارگاه نجاری بجای پایگاه بسیج برای سیاه‌نمایی + فیلم

در حالی که رسانه معاند و فارسی زبان بی‌بی‌سی وابسته به دشمنان سعی داشت که آتش‌سوزی یک کارگاه نجاری را به عنوان آتش‌زدن یک پایگاه بسیج جلوه دهد، تلاش‌هایش بی‌نتیجه ماند.

به گزارش مشرق، حدود ساعت ۱۸ امروز دود و شعله‌های آتش از طبقه چهارم مسجد علی‌ابن‌ابیطالب (ع) واقع در بولوار شهید صیادشیرازی گرگان نبش صیاد ششم، مشاهده شد و رهگذران بلافاصله از آن اقدام به فیلمبرداری کرده و برای شبکه معاند بی‌بی‌سی فارسی ارسال کردند.

تهیه‌کنندگان و برنامه‌ریزان این شبکه معاند بلافاصله اقدام به تدوین این فیلم کردن و با زدن کپشن (زیرنویس) اعلام کردند که معترضان به نظام جمهوری اسلامی همزمان با سراسر کشور و به مناسب چهلم مهسا امینی، در گرگان اقدام به آتش‌زدن یک پایگاه بسیج کردند.

بی‌بی‌سی در گرگان به کاه‌دان زد/ جا زدن کارگاه نجاری بجای پایگاه بسیج برای سیاه‌نمایی + فیلم

پیگیری خبرنگار ما از منابع موثق نشان داد که اصل خبر مبنی بر آتش‌سوزی وجود داشته، اما به شیوه این روزهای شبکه‌های معاند جیره‌خوار آمریکا، رژیم صهیونسیتی و آل سعود که هر حادثه‌ای در کشور را به اغتشاشات و آشوبگران ارتباط می‌دهند با بازدید میدانی خبرنگار ما و مستنداتی که تهیه شد، هرگونه آتش‌زدن پایگاه بسیج به شدت تکذیب می‌شود.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در این خصوص گفت: عصر روز چهارشنبه چهارم آبان ماه سال ۱۴۰۱، در پی تماس شهروندان، حریق در یک کارگاه چوب‌بری ساخت دکوراسیون داخلی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی گرگان خبر داده شد.

بی‌بی‌سی در گرگان به کاه‌دان زد/ جا زدن کارگاه نجاری بجای پایگاه بسیج برای سیاه‌نمایی + فیلم

آتشپاد موسی‌الرضا صفری چهارشنبه شب اظهارداشت: این حادثه در صیاد ششم و بالای مسجد علی‌ابن‌ابیطالب (ع) رخ داده بود.

وی بیان کرد: بلافاصله ۲ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه‌های شماره سه و ۶ به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: اقدام سریع آتش‌نشانان حریق مورد نظر مهار و از سرایت آن به ساختمان‌های مجاور جلوگیری شد.

بی‌بی‌سی در گرگان به کاه‌دان زد/ جا زدن کارگاه نجاری بجای پایگاه بسیج برای سیاه‌نمایی + فیلم

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در خصوص علت حادثه گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد کارگاه به دلیل استفاده از مواد اشتعال‌زا دچار حریق شده است.

صفری اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه کارگر کارگاه دچار سوختگی و به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: با توجه به فراخوان‌های داده شده توسط گروه‌ها و رسانه‌های معاند برای عصر و شامگاه چهارشنبه چهارم آبان ماه سال جاری، در یک دو منطقه شهر گرگان برخی افراد با زدن بوق‌های ممتدد و معدود تجمع کرده بودند که با حضور به موقع عوامل نظامی و انتظامی، قبل از هرگونه اقدام، جلوی تحرکات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته معاندین و اعتشاشگران گرفته شد.

بی‌بی‌سی در گرگان به کاه‌دان زد/ جا زدن کارگاه نجاری بجای پایگاه بسیج برای سیاه‌نمایی + فیلم

سرتیپ محمدسعید فاضل‌دادگر اظهارداشت: در مسیری که مسجد علی‌ابن‌ابیطالب (ع) قرار داده (بولوار صیاد شیرازی، نبش صیاد ششم) هیچ تجمعی وجود نداشت و از سوی دیگر رسانه‌ها و گروه‌های معاند تحت هیچ عنوان این مسیر را به عنوان یکی از محلات تجمعی اعلام نکرده بودند.

وی خاطرنشان کرد: پس ایده و نظریه آتش گرفتن این مسجد توسط اغتشاشگران بطور کامل تکذیب می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان هم در این خصوص گفت: در مسجد علی‌ابن‌ابیطالب (ع) بلوار شهید صیاد شیرازی - نبش صیاد شیرازی ششم هیچ پایگاه بسیجی در این مسجد وجود ندارد.

سرتیپ پاسدار علی ملک‌شاهکوهی اظهارداشت: رسانه‌های معاند منتظر کوچک‌ترین حرکتی هستند تا بر علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند، اما مردم ما هوشیار و آگاه هستند و جز عده‌ای معدود و فریب خورده، کسی حرف‌های آنان را باور ندارد و به سخنان آنان توجهی نمی‌کنند.

وی یادآور شد: از مردم انتظار داریم تا خبر واقعی را از طریق رسانه‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند و هیچ توجهی به رسانه‌های معاند نداشته باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 1
    رسانه های تروریست نه معاند. این کار معنی کتابی تروریسم و ایجاد ترس و وحشت در جامعه هست. اگر ما هم غیرت داشتیم این اهرم های فرهنگی تروریسم جهانی رو به حق جز گروه های تروریستی شناسایی میکردیم.
  • US ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 0
    فک کن مردم خودتو علیه خودت کردن کجای کار میلنگه.سند ۲۰۳۰خوب اجرا نشده اینستا به نفع ما نیست رسانه ها به نفع ما نیستن تربیت غربی که همون ولنگاری و مطیع بودن در برابر غرب هست تومدارس ودانشگاهها خوب اجرا نشده .دین اسلام رو خوب محو نکردیم
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    بی بی سی صدای آمریکا من وتو ایران اینتر نشنال راست ودروغ بی شرفی وبی آبرویی وبی ناموسی برایشان مطرح نیست مهم نیست اصلا راحت راحتند مزدور دولتهای جنایتکارند وکارشان را خوب انجام می دهند همین
  • ... IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    بی بی سی نه پی پی سی
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    نه نه مسجد بود شایعه سازی نکنید.اهالی گرگان دیدن حالا یه عده دنبال عوض سازی و خارجی سازی هستند
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 1
    لعنت بر بی بی سی ولی چرا باید در مسجد همچنین کارگاه خطرناکی رو که هر لحظه احتمال آتش سوزی هستش رو دایر کنن
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 0
    معلوم نیست قضیه از کجا آب میخوره
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 0
    اینقدر دروغ بگید تا همه مردم حتی اون فریب خورده ها هم بالاخره بشناسند شما رو
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    بانیان مسجد علی ابن ابوطالب برای اینکه چندین بیکار را شاغل کنند در زیر زمین دو باب نانوایی و در طبقه بالا کارگاهی برای امرار معاش چندین خانواده مستضعف ایجاد کرده اند.
    • گرگانی ریکا IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      کاملاً درسته. دم هیئت امناء مسجد علی بن ابی‌طالب واقعاً گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس