به گزارش مشرق، عبدالله گنجی در مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت:

محکومیت توهین پابلو ایگلسیاس به پلیس شهر مادرید به خاطر اینکه گفته :پلیس عرضه ندارد

منبع: خبرگزاری اروپاپرس

تاریخ: ۲۶ اکتبر ۲۰۲۲

شهرداری مادرید روز گذشته با رای سه حزب راست گرای مردمی، وکس و شهروندان، اظهارات توهین آمیز پابلو ایگلسیاس بنیانگذار حزب پودموس و معاون سابق نخست‌وزیر اسپانیا را محکوم کرد. ایگلسیاس اخیرا در انتقاد از تایید حکم محکومیت یک عضو حزب پودموس به دلیل آنچه بدرفتاری این فرد با پلیس شهر مادرید در سال ۲۰۱۴ عنوان شده، تصریح نموده بود اگر واقعا این عضو پودموس با پلیس شهر مادرید بدرفتاری کرده چرا همان موقع دستگیر نشده بود؟ ایگلسیاس در ادامه خاطرنشان ساخته که پلیس مادرید عرضه همین کار را هم ندارد. این اظهارات رهبر سابق پودموس با انتقاد شدید احزاب راست گرای شهر مادرید روبرو شد. حزب وکس با ارائه طرحی در شهرداری، خواستار «عنصر نامطلوب» معرفی شدن ایگلسیاس از سوی شهرداری مادرید شده بود و دو حزب دیگر راستگرا یعنی حزب مردمی و حزب شهروندان هم موافقت خود را با این طرح اعلام کرده بودند اما نهایتا نظر به توضیح اداره حقوقی شهرداری مبنی بر اینکه «عنصر نامطلوب» معرفی کردن یک فرد فقط در حوزه اختیازات دولت مرکزی است، هدف طرح به «محکوم نمودن اظهارات ایگلسیاس» تغییر یافت و با رای احزاب راست گرا به تصویب رسید.

شایان ذکر است در آخرین انتخابات شهر مادرید (سال ۲۰۱۹)، حزب چپگرای «ماس مادرید» پیروز انتخاب شد اما ائتلاف احزاب راستگرا به رهبری حزب مردمی سبب شد، شهرداری در اختیار راستگرایان قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس