کد خبر 1429611
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲
فوری | ترور دو نیروی سپاه در زاهدان | اسامی شهدای سپاه سلمان در میدان تامین اجتماعی

دو نفر از نیروهای سپاه سلمان در زاهدان هدف اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: دقایقی پیش سرهنگ پاسدار مهدی ملاشاهی و برادر بسیجی جواد کیخا از پرسنل سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در میدان تامین اجتماعی زاهدان هدف اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

شناسایی عامل یا عاملان این اقدام در حال پیگیری است.

بررسی قضایی شهادت ۲ نیروی سپاه سلمان در زاهدان

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان نیز در همین ارتباط گفت: بررسی قضایی شهادت ۲ نیروی سپاه سلمان در زاهدان در حال انجام است.

مهدی شمس آبادی در رابطه با شهادت ۲ نفر از نیروهای سپاه پاسداران در این استان اظهار کرد: ظهر امروز در زاهدان ۲ تن از نیروهای سپاه سلمان بعد از خروج از محل کار خود توسط خودروی اشرار مسلح متوقف می شوند و با شلیک گلوله اشرار به شهادت می رسند.

وی افزود: بازپرس ویژه قتل در محل حادثه حاضر شده است و بررسی های قضایی پرونده در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 54
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    کاروان شهادت از آدم تا طهور حضرت حجت ادامه خواهد داشت شهادت برای امتی که همه رهبرانش شهید شده اند سعادت است و رسواگر طالمان و مزدوران روز مزدشان. امام خمینی فرمود بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود . شهید سرافراز جبهه مقاومت گفت ما ملت امام حیسنیم. تنها تأسف امام خامنه‌ای ولی فقیه عزیز ما مرگ در رختخواب است.تروریست ها و حامیانشان ببینند اگر در تاریخ با ترور امام حسین و یارانش، یزید و یزیدیان به جایی رسیده اند آن ها هم خواهند رسید! ریختن خون مظلومانۂ امام حسین و حسینیان تاریخ به ویژه این دو عزیز پاسدار ، آنان زندگان جاوید و الهام بخشان بزرگ جهاد علیه ظلم و تباهی و ترور نموده است. رحمت الهی برا این دو بزرگوار شهید. ان شاءالله در محضر اربابمان امام حسین امشب پذیرایی شوند.
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    5 2
    آرامکو رو بزنید
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      1 0
      تیر غیبی ای که منابع نفتی و آبی آل یهود ملعون را بزند تا پولی برای گسترش تروریسم وحشیانه را در سطح جهان نداشته باشند از واجبات است !!!
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    2 3
    تازه شروع شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس