کد خبر 1429437
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
بیمه سلامت

مدیر عامل بیمه سلامت با اشاره به صدور ۱۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی، گفت: طرح دارویار، یکی از اقدامات سخت و دشواری بود که در این دولت شکل گرفت.

به گزارش مشرق، محمدمهدی ناصحی، روز سه شنبه سوم آبان ۱۴۰۱ در آئین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت که در مرکز همایش‌های بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد، با اشاره به اقداماتی که در زمینه خدمات بیمه‌ای در دولت دنبال می‌شود، افزود: امیدواریم مردم از یک بیمه قدرتمند برخوردار شوند. پوشش رایگان ۶ میلیون ایرانی کار بسیار بزرگی بود که در این دولت اتفاق افتاد.

ناصحی ادامه داد: در پرداخت‌های دارویار، به روز هستیم تا مؤسسات ارائه دهنده خدمت، از نقدینگی لازم برخوردار باشند.  یکی از طرح‌های مهم بیمه سلامت، بیمه رایگان سه دهک اول جامعه بوده که جمعیتی در حدود ۵.۴ میلیون نفر هستند. در حال حاضر یک میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه نیستند که امیدواریم برای پوشش بیمه‌ای بر اساس آزمون وسع، اقدام کنند.

ناصحی با اشاره به صدور ۱۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی، گفت: طرح دارویار، یکی از اقدامات سخت و دشواری بود که در این دولت شکل گرفت.

وی افزود: ۲۷ قلم داروی مورد نیاز به زودی در هیأت دولت مصوب می‌شود تا بر تعداد داروهای تحت پوشش بیمه سلامت افزوده شود.  راه اندازی صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، یکی دیگر از اقدامات ما برای حمایت بیشتر از بیماران است.

وی از اجرای طرح دارورسان برای تحویل دارو درب منزل بیماران خاص خبر داد و افزود: این طرح را برای ۱۳ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص و مزمن در تهران شروع کرده ایم که ۶۸۰۰ نفر آنها بیمار ام اس هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس