شورش در زندان‌های رژیم صهیونیستی؛ تقابل نیروهای امنیتی با زندانیان

منابع رسانه‌ای صهیونیستی از شورش در یکی از زندان‌های این رژیم و برخورد نیروهای امنیتی با زندانیان خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع رسانه‌ای صهیونیستی عصر دوشنبه از ناآرامی و شورش در یکی از زندان‌های این رژیم  و استفاده از اسپری فلفل برای مهار شورش خبر دادند.

روزنامه «جروزالم پست» در این زمینه نوشت، سرویس زندان‌های (رژیم) اسرائیل اعلام کرد که زندانیان روز دوشنبه به نگهبانان زندان «دکل» در «بئرشبا» حمله کردند.

این روزنامه نوشت که نگهبانان زندان از اسپری فلفل برای کنترل جمعیت در حال شورش زندانیان استفاده کردند. مقامات رژیم موقت صهیونیستی از بررسی علت این حادثه خبر داده‌اند.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نیز نوشت که  سرویس زندان‌های اسرائیل روز دوشنبه اعلام کرد که چندین زندانی به یک سرپرست زندان «دکل» نزدیک بئر شبا در جنوب فلسطین اشغالی حمله کردند.

این روزنامه مدعی شد که مهاجمان توسط پرسنل زندان مهار و سرپرست زندان به دلیل جراحت در این حادثه به بیمارستان منتقل شد.

رسانه‌های صهیونیستی به دلایل امنیتی از ذکر جزئیات بیشتر از این حادثه خودداری کرده‌اند.

وضعیت زندان‌های رژیم موقت صهیونیستی آنچنان اسفناک است که اخیرا «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در پی افشای برخی جرائم و تجاوزات جنسی به زندان‌بانان زن در زندان جلبوع (گیلبوا) رژیم صهیونیستی، درباره وضعیت و امنیت زنان در سرزمین‌های اشغالی اظهار تاسف کرد.

 هرتزوگ در این باره گفت: «وقتی به اظهارات و شهادت‌های زندانبانان زن در روزهای اخیر گوش می‌دهم، برایم شوکه‌کننده، دردناک و تهوع‌آور است. به نظر می‌رسد که این احساس در بین عموم مردم اسرائیل مشترک باشد و من در مورد اتفاقات بدی که در زندان گیلبوآ رخ داد و طنین آن‌ها در روزهای اخیر پیچید، صحبت خواهم کرد.»

رئیس رژیم صهیونیستی ادامه داد: «هر زن در اسرائیل باید احساس امنیت کند و هرکسی که به نام دولت ماموریتی را انجام می‌دهد باید در امنیت باشد. »

این اظهارات در حالی از سوی رئیس رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که طی روزهای اخیر رسانه‌ها عبری‌زبان در گزارش‌هایی که ابتدا بسیار عجیب به نظر می‌رسید فاش کردند زندانبانان زن در زندان اسرائیلی جلبوع، با اطلاع مسئولان زندان مورد تجاوز زندانیان امنیتی قرار گرفته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس