واکنش منبع دیپلماتیک سوری به لغو مذاکرات ترسیم مرزها

یک منبع دیپلماتیک سوری اخبار منتشر شده درباره لغو دیدار هیئت های سوری و لبنانی در دمشق برای بررسی ترسیم مرزهای دریایی میان دو کشور را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق به نقل المیادین، یک منبع دیپلماتیک سوری اخبار منتشر شده درباره لغو دیدار هیئت های سوری و لبنانی در دمشق برای بررسی ترسیم مرزهای دریایی میان دو کشور را تکذیب کرد و گفت: اصلا توافقی درباره زمان دیدار صورت نگرفته بود که لغو شود.

منبع مذکور ادامه داد: طرف لبنانی موعدی را پیشنهاد کرد که برای طرف سوری مناسب نبود، ولی درخواستی برای دیدار و تعیین زمان آن صورت نگرفته بود.

این در حالی است که برخی منابع مدعی شدند که دمشق از پذیرش هیئت لبنانی برای مذاکره درباره ترسیم مرزهای دریایی میان دو کشور امتناع کرده است.

پیش از این دفتر ریاست جمهوری لبنان امروز با صدور بیانیه ای از سفر یک هیئت لبنانی به دمشق در روز چهارشنبه هفته جاری، برای گفتگو درباره توافق ترسیم مرزها با رژیم صهیونیستی خبر داده بود.

گفتنی است توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی اخیراً به تأیید بیروت و تل آویو رسید و مراسم امضای آن با حضور میانجی آمریکایی قرار است روز پنج شنبه در منطقه مرزی رأس الناقوره برگزار شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس