کد خبر 1429177
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
افشاگری از هزینه کمرشکن پاریس برای شکار نشدن امباپه توسط رئال!

نشریه فرانسوی از هزینه سرسام آور پاری سن ژرمن برای حفظ امباپه و ناکامی رئال پرده برداشت.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در تابستان گذشته قرار بود بمب نقل و انتقالات تاریخ فوتبال لقب بگیرد اما در چرخشی ۱۸۰ درجه ای با پاریس تمدید کرد.

یکی از دلایل اصلی ناکامی رئال مادرید در شکار امباپه را مداخله مکرون رئیس جمهور فرانسه در این انتقال معرفی کردند. رئیس جمهور فرانسه در دیدار با امباپه از او خواست تا در پاریس بماند.

اما زاویای پنهانی زیادی وجود داشت که امباپه را از انتقال به رئال عشق کودکی اش منصرف کرد. یکی از زاویای پنهان تمدید غیرمنتظره امباپه با پاریس مسئله مالی بود.

در همین رابطه نشریه «لو پاریزین» فرانسه در گزارشی از هزینه کمرشکن پاریس برای حفظ امباپه پرده برداشت. این رسانه فاش کرد ناصر الخلیفی برای حفظش این بازیکن زیربار پرداخت دستمزد سالیانه ۷۲ میلیون یورو رفت!

این مبلغ تاحدودی عجیب و غریب است که لیونل مسی دارنده ۷ توپ طلا ۵۰ میلیون یورو در سال دریافت می کند. نکته عجیب دیگر در تمدید قرارداد امباپه پاداش نجومی پاریس به این بازیکن است.

پاری سن ژرمن مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو پاداش برای امباپه درنظر گرفت تا در صورت امضای قرارداد جدید در ۳ قسط این پاداش را دریافت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس