کد خبر 1429047
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
تهدیدی بزرگ برای پرسپولیس/ وام‌هایی با تضمین پولی که قرار بود سرمایه‌گذاری شود!

باشگاه پرسپولیس در حالی اقدام به دریافت وام‌های کلان از یک بانک کرده که بحث محل تأمین منابع برای بازپرداخت این مبالغ به علامت سؤال بزرگی در این باشگاه تبدیل شده است. 

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس که پس از ورود به بورس ابتدا کارگروهی برای تصمیم‌گیری در مورد درآمد بورسی این باشگاه تشکیل داده بود، در نهایت پس از پرداخت بخشی از بدهی‌های باشگاه، بخش عمده‌ای از درآمد ۳۵۰ میلیاردی خود را در یک بانک سرمایه‌گذاری کرد و به تضمین همین پول، وام‌های چندین میلیاردی گرفت که حالا محل تأمین منابع برای بازپرداخت این وام‌ها جای سؤال دارد. 

سرخپوشان پنج وام به مجموع ارزش ۱۳۸ میلیارد تومان از یک بانک دریافت کرده‌اند که با احتساب سود ۱۸ درصدی، باید به مرور تا سال آینده مبلغی بیش از ۱۵۱ میلیارد تومان به این بانک بازگردانند. 

از این میزان اما سه وام باشگاه پرسپولیس به ارزش‌های ۴۲ میلیارد تومان، ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۳۰ میلیارد تومان باید به‌صورت یکجا و در تاریخ‌های ۸ تیر ماه ۱۴۰۲، ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ و ۲۷ آبان ۱۴۰۱ به بانک پرداخت شود. 

موضوعی که به نظر می‌رسد با اضافه شدن هزینه‌های جاری باشگاه و همچنین پرونده‌های بین‌المللی به یک مشکل بزرگ برای پرسپولیس تبدیل خواهد شد. مدیران باشگاه پرسپولیس در اولین آزمون خود برای بازپرداخت وام‌های کلان خود نیز باید در تاریخ ۲۷ آبان ماه مبلغ ۳۱ میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان به بانک خود برگردانند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    از وقتی که یحیی و تیمش به جمهوری اسلامی توهین کردند برایم مهم نیست ونخواهد بود به درک
    • رضا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      1 4
      ناراحت نشوید بالاخره این تیم سوگلی وزیر ورزش است. هر غلطی هم بکنند چیزی از علاقه وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال به این تیم کم نمی کند!!
  • رضا IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 3
    تا ارث پدری بابامسعودشون و آقای مهدی تاج هست اصلا نگران مشکلات مالی برای تیم سوگلی وزارت ورزش نباشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس