کد خبر 1429043
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
پیوس: تلاش لوکادیا برای آقای گلی، من را یاد خودم می‌اندازد/ مهاجم پرسپولیس باید حریص و تشنه گلزنی باشد

فرشاد پیوس ستاره پیشین پرسپولیس می‌گوید: با دیدن عطش و تلاش یورگن لوکادیا برای گلزنی و رسیدن به صدر جدول گلزنان یاد خودم می‌افتم.

به گزارش مشرق، پرسپولیس توانست در آخرین دیدار خود برابر ملوان انزلی با نتیجه یک - صفر به برتری رسیده و به تنهایی درصدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد. تک گل پرسپولیس در این دیدار را یورگن لوکادیا به ثمر رساند و با ۶ گل زده، دوباره به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید. البته یک پرسپولیسی سابق دیگر نیز شریک مهاجم هلندی است و محمد عباس زاده نیز ۶ گله است. با این وجود یورگن لوکادیا تلاش می‌کند دوباره از عباس زاده و سایر مهاجمان لیگ برتر جلو بزند.

فرشاد پیوس اسطوره باشگاه پرسپولیس و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه با اشاره به این موضوع می‌گوید: مهاجم تیم پرسپولیس باید حریص بوده و همیشه به فکر آقای گل شدن باشد. قبل از شروع فصل و در طول مسابقات باید فکر و ذکر مهاجمان پرسپولیس آقای گلی باشد و حتی با یکدیگر هم برای گلزنی رقابت کنند. خود من زمانی که بازی می‌کردم رقیبانی مثل علی اصغر مدیروستا، صمد مرفاوی و ... داشتم و همواره تلاش می‌کردم از آنها جلو بزنم.

او ادامه می‌دهد: اگر یکی از این عزیزانی که اشاره کردم یک گل حتی یک گل بیشتر از من می‌زد تمام هفته ام خراب می‌شد! با خودم می‌گفتم باید در هفته آینده گل زده و از او جلو بزنم. البته این رقابت کاملا دوستانه و ورزشی بود. در دوران ما البته مهاجمان ششدانگ و بسیار خوبی داشتیم که همگی از همان هفته اول برای آقای گلی تلاش می‌کردند و می‌جنگیدند. شاید یکی از عوامل اصلی موفقیت‌های خود من داشتن رقیبان بزرگ و مهاجمان خوب و گلزن در فوتبال کشورمان بود که باعث می‌شد هر هفته برای گلزنی و رفتن به صدر جدول گلزنان تلاش کنم.

بیشتر بخوانید:

ستاره پرسپولیس در آستانه جدایی

فرشاد پیوس در ادامه می‌گوید: با دیدن عطش و تلاش یورگن لوکادیا برای گلزنی و رسیدن به صدر جدول گلزنان یاد خودم می‌افتم. او یک مهاجم حرفه ای است که اگر مثل بازی با ملوان انزلی درون هجده قدم حریفان خوب تغذیه شود می‌تواند دروازه حریفان را به راحتی باز کند. البته من فکر می‌کنم او هنوز زوج مناسبی نداشته و اگر مهاجمی‌دونده یا سرزن کنار خودش داشته باشد چه بسا بتواند گل‌های بیشتری هم بزند. من فکر می‌کنم یورگن لوکادیا در فصل جاری هم خودش آقای گل شود و هم به قهرمانی پرسپولیس کمک کند.

پیوس: تلاش لوکادیا برای آقای گلی من را یاد خودم می اندازد/ مهاجم پرسپولیس باید حریص و تشنه گلزنی باشد

آقای گل اسبق فوتبال ایران در خصوص انتقادات مطرح شده درباره زیبا بازی نکردن پرسپولیس نیز خاطرنشان می‌کند: الان وقت خوبی برای انتقاد نیست. پرسپولیس تغییرات زیادی داشته و ۷ یا ۸ بازیکن جدید به ترکیب این تیم اضافه شده اند. طبیعی است که زمان نیاز است تا نفرات جدید به صورت کامل در این تیم جا بیفتند. شمن آن که یحیی گل محمدی نشان داده که مربی با هوش و با دانشی است و باید بپذیریم در سال‌های اخیر موفقیت‌های جدیدی برای پرسپولیس و حتی فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا آورده است. از این‌رو باید به این مربی و تیمش زمان داد تا به شرایط ایده‌آل برسند.

او با اشاره به اینکه پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین و امید اول قهرمانی در لیگ برتر است، یادآور می‌شود: از دوستان خودم که همگی به پرسپولیس علاقه خاصی دارند می‌خواهم در شرایط فعلی سعی کنند با مصاحبه‌های‌ خود به تیم آرامش بدهند. الان زمان انتقاد کردن نیست. ما هم ایرادها را می‌بینیم اما همان طور که گفتم گل محمدی مربی با دانش و با تجربه‌ای است و خودش این ایرادها را برطرف کرده و تیم را به شرایط ایده‌آل خواهد رساند. هر گونه مصاحبه انتقادی می‌تواند برای پرسپولیس حاشیه و تنش ایجاد کند و من از پیشکسوتان می‌خواهم فقط حمایت کنند.

فرشاد پیوس درخصوص بازی آینده این تیم مقابل مس کرمان نیز می‌گوید: پرسپولیس با برد برابر ملوان انزلی به تنهایی به صدر جدول و نقطه اطمینان رسیده است. این صدرنشینی آن هم بدون شریک باعث شده اعتماد به نفس بازیکنان پرسپولیس بالاتر برود. تیم مس کرمان حریف دست و پا بسته ای نیست اما بعید می‌دانم در تهران برای پرسپولیس مشکل ایجاد کند. بنابراین تصور می‌کنم پرسپولیس در این دیدار با اختلاف یک یا دو گل به برتری برسد. مهم ترین بحث این است که پرسپولیس می‌خواهد با صدرنشینی به تعطیلات برود و همین هدف باعث می‌شود در دیدار با مس کرمان با تمام قدرت به میدان برود.

مهاجم و کاپیتان اسبق تیم ملی در خصوص شایعه حذف تیم ایران از جام جهانی که خیلی زود خلاف آن به اثبات رسید نیز می‌گوید: متأسفانه برخی رسانه‌های انگلیسی این شایعه را راه انداختند در حالی که اصلا چنین خبری صحت نداشته و فیفا هم به صراحت آن را تکذیب کرد. تیم ملی ایران با شایستگی به جام جهانی صعود کرده و همه ایرانی‌ها با هر عقیده و تفکری دوست دارند تیم کشورشان را در این رقابت‌ها ببینند. امیدوارم ملی پوشان کشورمان بهترین نمایش و بازی‌ها را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ارائه دهند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 1
    بله یادش بخیر تنها قهرمانی تیم پرسپولیس در جام 4 جانبه ولایت با گلزنی های آقای پیوس به تیم تشتک سازی ملایر در همین مسابقات اتفاق افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس