کد خبر 1428986
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
فوتبال انگلیس و اسپانیا سوژه خنده دنیا شد/ هالند و لواندوفسکی بر فراز آسمان اروپا +عکس

ارلینگ هالند و رابرت لواندوفسکی به عنوان ۲ ستاره سابق بوندس لیگا اکنون آماری شگفت‌انگیز از خود به جای گذاشتند.

به گزارش مشرق، در این هفته از فوتبال اروپا گلزنی و درخشش ۲ ستاره سابق بوندس لیگا بیش از هر چیزی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

ارلینگ هالند شنبه شب در بازی سیتی مقابل برایتون، ۲ گل دیدنی به ثمر رساند تا با آمار شگفت‌انگیز و خیره‌کننده ۱۷ گل با اقتدار در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.

فوتبال انگلیس و اسپانیا سوژه خنده دنیا شد +عکس

شب گذشته نیز در لالیگا، لواندوفسکی باز هم گلی دیدنی برای بارسلونا به ثمر رساند تا در شب کولاک شاگردان ژاوی نام خود را به عنوان گلزن و گلساز بر سر زبان‌ها بیاندازد. او نیز اکنون با ۱۲ گل با اقتدار در صدر جدول گلزنان اسپانیا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

آمار فوق‌العاده لوا در بارسلونا

۲ ستاره سابق بوندس لیگا که رسانه‌ها معمولا درخشش آنها را به دلیل نامتوازن ‌بودن لیگ آلمان کم‌رنگ جلوه می‌دادند حالا در انگلیس و اسپانیا آماری شگفت‌انگیز از خود به جای گذاشتند تا بالاتر از هر ستاره دیگری در تیتر رسانه‌ها قرار گیرند.

فوتبال انگلیس و اسپانیا سوژه خنده دنیا شد +عکس

بلیچر ریپورت این موضوع را با طنز «مالیات بوندس‌لیگا» سوژه خبری خود کرد. این رسانه مطرح دنیا نوشت: ۲ ستاره‌ای که به آنها گفته می‌شد نمی‌توانند خارج از آلمان گلزنی کنند، حالا گلزنان اصلی انگلیس و اسپانیا هستند.

هالند در ۱۵  بازی ۲۲ گل زده و لواندوفسکی در ۱۵ بازی، ۱۷ گل به ثمر رسانده است و این ۲ رقابتی بزرگ بر سر کفش طلای اروپا دارند.

فوتبال انگلیس و اسپانیا سوژه خنده دنیا شد +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس