انتقاد از گل‌محمدی به خاطر یک بازیکن/تغییر پرسپولیس تغییر می‌کند؟

عملکرد یک بازیکن ملی پوش در هفته های اخیر لیگ برتر باعث مطرح شدن انتقاداتی از سرمربی پرسپولیس به خاطر بازی دادن به او شده است.

به گزارش مشرق، هر چند تیم فوتبال پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و نتایج قابل قبولی نیز کسب کرده است اما برخی پیشکسوتان این باشگاه نسبت به عملکرد مهدی ترابی بازیکن ملی پوش سرخپوشان انتقاداتی را به یحیی گل محمدی وارد کرده اند.

ترابی که در فصول گذشته یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بوده در این فصل با وجود قرار داشتن در ترکیب ثابت نتوانسته نمایش گذشته را تکرار کند و اثرگذاری اش را از دست داده است.

همین امر باعث مطرح شدن انتقاداتی از سوی پیشکسوتان پرسپولیس شده است. آنها از سرمربی سرخپوشان خواسته اند ترابی را به نیمکت بفرستد و اجازه بدهد سایر بازیکنان فرصت خودنمایی داشته باشند.

این انتقادات در حالی مطرح شده که ترابی یکی از بازیکنان مد نظر کی روش برای تیم ملی و حضور در جام جهانی است و در اردوهای اخیر هم یک پای ثابت بوده است. باید دید گل محمدی ترکیب تیمش را در دیدار هفته یازدهم تغییر خواهد داد یا همچنان به ترابی در ترکیب تیمش میدان می دهد.

از رقابتهای لیگ برتر تا قبل از جام جهانی فقط یک هفته باقی مانده و بعد از هفته یازدهم، مسابقات تعطیل خواهد شد تا تیم ملی خود را برای حضور در جام جهانی آماده کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 0
    ترابی رو نیم فصل بگید بیاد استقلال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس