.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که یک پهپاد ناشناس، مقر نظامیان آمریکایی در میدان العمر واقع در شرق دیرالزور را هدف قرار داد.

به گزارش مشرق، منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار در داخل پایگاه غیر قانونی نظامیان تروریست آمریکایی در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه خبر دادند.

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع خود گزارش داد، یک پهپاد ناشناس، مقر نظامیان آمریکایی در میدان العمر واقع در شرق دیرالزور را هدف قرار داد.

 این منابع با بیان اینکه هنوز اطلاعاتی از میزان تلفات این حمله در دست نیست، خبر دادند که نیروهای آمریکایی نیز مناطق اطراف المیادین در شرق دیرالزور را بمباران کردند.

منابع سوری نیز خبر دادند که پس از این انفجارها، صدای تیراندازی شنیده شده و ستونهای آتش نیز از این پایگاه به هوا خاسته است. بالگردهای آمریکایی هم در حال پرواز در منطقه هستند.

اواخر شهریور ماه گذشته نیز این پایگاه، هدف چند راکت قرار گرفت. منابع خبری، این حملات را «شدیدترین» حمله به این پایگاه آمریکا عنوان کردند.

منابع خبری اوایل شهریور ماه جاری هم از حملات مجدد به نظامیان تروریست آمریکایی در شرق سوریه خبر دادند و گفتند که این حملات با چند فروند پهپاد صورت گرفت. این حمله هم به پایگاه آمریکا د العمر صورت گرفته بود. در پی این حملات، سه انفجار  هم رخ داد.

پیش از این نیز، پایگاه آمریکا در میدان نفتی «کونیکو» واقع در استان دیر الزور برای بار دوم هدف حمله راکتی قرار گرفت. پس از این حملات،صدای چند انفجار در این پایگاه به گوش رسید.

آمریکا به همراه سایر مزدوران خارجی تحت لوای ائتلاف موسوم به ضد داعش، ۲۸ پایگاه نظامی علنی در سوریه دارند که در استانهای الحسکه، دیرالزور و حمص قرار دارد.

میدان العمر هم بزرگترین میدان نفتی سوریه است که بزرگترین پایگاه آمریکا در شرق دیرالزور در آن قرار دارد. دولت سوریه بارها هشدار داده است که حضور این نظامیان غیر قانونی است و به ان پایان خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارتشی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    3 0
    وقتی پهپاد ایران رو میزنی باید تاوان بدی
  • فرامرز IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    4 0
    هر کی زده دستش درد نکنه - خدا خیرش بده - به متجاوز نباید امان داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس