حمله پهپادی به پایگاه نظامی ترکیه در شمال عراق

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد که پایگاه آمریکا در شرق سوریه، هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، منابع خبری از حملات مجدد به نظامیان تروریست آمریکایی در شرق سوریه خبر می‌دهند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز خبر داد که در جریان این حملات که با چند فروند پهپاد صورت گرفت، پایگاه غیر قانونی آمریکا در میدان نفتی «العمر» در استان دیرالزور هدف قرار گرفته است.

صابرین خبر داد که در پی این حملات، سه انفجار در میدان نفتی العمر رخ داده است. هنوز جزئیات بیشتری درباره تلفات احتمالی منتشر نشده است.

 ظهر امروز (پنجشنبه)، خبر داد که پایگاه آمریکا در میدان نفتی «کونیکو» واقع در استان دیر الزور (شرق) برای بار دوم هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

 پس از حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان کونیکو صدای چند انفجار در این پایگاه به گوش رسیده و هنوز مشخص نشده که آیا این حمله تلفاتی به دنبال داشته یا خیر.

منابع مذکور اضافه کردند که نیروهای آمریکا به‌سرعت منطقه را بسته‌اند و همزمان با این اقدام، پرنده‌های نظامی آمریکا در محل حمله به پرواز در آمده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که دو پایگاه نظامی ارتش آمریکا، دیشب، در میدان نفتی «العمر» و میدان گازی کونیکو در شرق سوریه هدف حملات راکتی قرار گرفتند.

شبکه «اِن‌بی‌سی نیوز»، بامداد امروز، به نقل از یک مقام دولتی آمریکا گزارش داد: «تعداد نامعلومی از نظامیان آمریکایی در دو حمله راکتی جداگانه به تأسیسات محل استقرار نیروهای آمریکا در سوریه، زخمی شدند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    12 1
    اپراتورپهبادی درصورت ادامه داربودن حملات نقطه ای به سوریه تعدادواندازه ی راکتها راازسبک به نیمه سبک تبدیل کنند
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    19 0
    باید این حملات تشدید شود خوب هر بچه ای جایی ارامش باشد ازش تکان نمی خورد
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    10 0
    قطعا از این محل تنف به دمشق حمله خواهند کرد و باید حزب الله و جبهه مقاومت اگر واقعی باشد فتنه ی این محل را سرکوب و نابود نماید با حملات شبانه مکرر
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    8 1
    خوب بحران اوکراین زمان مناسبی برای بیرون کردن امریکا از سوریه است چون امریکا اگر در سوریه دست به سلاح نمی تواند ببرد و واکنش نشان دهد بعلت اینکه همان اتهامی که به روسیه می زند دامنگیر او می شود
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    9 1
    خوب سوریه بهتر است امریکا را از تنف بیرون بیاندازد چون تا دوسال دیگر قصد دارد از این منطقه به دمشق حمله کند دوما مثل حزب الله هر از گاهی با پرتاب موشک به اسرائیل محبوبیت خودش را افزایش دهد
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    1 3
    شاید کار اسرائیل باشه و میخواهد به گردن ایران بندازه و مانع احیاء برجام بشه چون برجام داره احیاء میشه و اسرائیلی ها از این موضوع خیلی ناراحتند.
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
      0 0
      اسرائیل می داند امریکا جواب رد داده پس کار اسرائیل نمی تواند باشد ایران بدون برجام هم می تواند نفتش را بفروشد و تازه با برجام هم نمی تواند نفت بیشتری به بازرار بفروشد برجام فعلا برای ما نفعی ندارد تا سه سال اینده
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
    0 0
    باید این حملات بطور هفتگی انجام شود و در ماههای بعد هر دو سه روز یکبار
  • خزایی IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    میگن صدای هلی کوپتر جنگنده هم اومده ..یعنی اینا انقدر دستشون خالیه که نه موشک دوش پرتابی نه راداری و نه امکاناتی دارند .. یاد مظلومین فاطمیون افتادم که عده ای از این عزیزان حتی جلیقه زد گلوله هم نداشتن ...اخه چرا ما انقدر ضعیف عمل میکنیم اخه چرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس