کد خبر 1428081
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
اخراج جرارد پس از شکست سنگین برابر فولام

باشگاه استون ویلا از اخراج سرمربی این تیم پس از شکست برابر فولام خبر داد و اعلام کرد: مایلیم از استیون برای تلاش و تعهدش تشکر کنیم و برای او در آینده آرزوی موفقیت کنیم.

به گزارش مشرق، روزنامه گاردین نوشت: استیون جرارد ۹۰ دقیقه پس از شکست استون ویلا با شکست سنگین ۳ بر صفر برابر فولام در کریون کوتیج، اخراج شد. پس از این شکست تماشاگران جرارد را هو کرد و باشگاه تصمیم گرفت سریع اقدام کند. این مربی ۴۲ ساله کمتر از یک سال است که در این تیم مشغول به کار است و نتوانسته اولین نقش مدیریتی خود در فوتبال انگلیس را با موفقیت پشت سر بگذارد.

همچنین باشگاه فوتبال استون‌ویلا این خبر را تایید و اعلام کرد: ما می‌خواهیم از استیون به خاطر تلاش و تعهدش تشکر کنیم و برای او در آینده آرزوی موفقیت کنیم. باشگاه فوتبال استون ویلا می‌تواند تایید کند که استیون جرارد سرمربی تیم فوتبال استیون ویلا باشگاه را ترک کرده است.

مشخص نیست که چه کسی هدایت ویلا را در دیدار یکشنبه برنتفورد بر عهده خواهد گرفت. مسئولان این باشگاه در نظر دارند تا مائوریسیو پوچتینو را برای هدیت استون‌ویلا در نظر بگیرند. باید دید سرمربی سابق تاتنهام که پس از اخراج از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل گذشته بیکار است، حاضر به ورود به نبرد برای سقوط نکردن از لیگ برتر خواهد شد یا خیر.

جرارد استیون در بیستم آبان ۱۴۰۰ زمانی که استون ویلا در فصل گذشته با ۱۰ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده بندی بود، هدایت این تیم را برعهده گرفت. پیش از او نیز دین اسمیت از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.

این تیم در حال حاضر با ۹ امتیاز در رده هفدهم جدول ۲۰ تیمی لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس