آیا می دانید که موسسه حقوقی صلح طلب امکان برخورداری شهروندان محترم از خدمات وکیل دیوان عدالت اداری را به صورت شبانه روزی فراهم نموده است و شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال پس از تماس با وکلای موسسه اطلاعات و مشاوره های لازم را دریافت کنید؟

https://solhtalab.com/wp-content/uploads/2022/03/lawyer-court-solhtalab.jpg

امروزه با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی (و پلتفرم هایی که امکان ارائه خدمات مشاوره به صورت دیوان عدالت اداری را به کاربران می دهند) بسیاری از مردم تمایل دارند تا قبل از مراجعه حضوری با استفاده از روش هایی مانند تماس تلفنی و یا استفاده از شبکه های اجتماعی با وکلای با تجربه مشورت کنند.

موسسه حقوقی صلح طلب با توجه به تمایل شهروندان محترم اقدام به ارائه خدمات مشاوره به صورت تخصصی و 24 ساعته نموده است تا بتواند نیاز مردم به مشاوره در مباحث کیفری و حقوقی را برطرف کند. به طور حتم شما نیز امکان برخورداری از این خدمات را در هر ساعتی از شبانه روز و به صورت 24 ساعته خواهید داشت.

امروزه مباحث و دعاوی تخصصی متعددی هستند که در حوزه حقوق و قضا باید به آن ها رسیدگی شود. با این وجود بسیاری از مردم (که به دنبال مطالبه حق خود هستند) نمی دانند چگونه و از چه راهی می توانند برای احقاق حق خود اقدام کنند.

در صورتی که شما هم به دنبال پیگیری یا باز پس گیری حقوق خود با تشکیل پرونده در محاکم قضایی باشید به طور حتم ممکن است به دلیل عدم آشنایی با مباحث حقوقی نتوانید برای ایفای حق خود اقدام کنید.

اهمیت مشاوره با وکیل دیوان عدالت اداری در موسسه حقوقی صلح طلب این است که می توانید در کوتاه ترین زمان (و بدون نیاز به مراجعه حضوری)، راهنمایی های اولیه را در مورد نحوه تشکیل پرونده و مراحل رسیدگی به آن دریافت کنید.

اهمیت مشاوره در مراحل اولیه بسیار زیاد است و برای همین است که توصیه می کنیم از راهنمایی مشاوران حقوقی و موسساتی که  مشاوره های لازم را به صورت دیوان عدالت اداری در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید.

موسسه حقوقی تصلح طلب یکی از بزرگ ترین و معتبرترین موسسات حقوقی داخل کشور است که امکان ارائه این مشاوره ها را به شما دارد.

لازم به ذکر است که چند معیار مهم هستند که باید هنگام انتخاب وکیل و یا موسسات حقوقی دیوان عدالت اداری به آن توجه داشته باشید. این معیارها عبارت هستند از:

اعتبار موسسه حقوقی
میزان تبحر وکلا و مشاوران حقوقی موسسه
نحوه ارائه خدمات توسط مشاور حقوقی
زمان ارائه مشاوره در طول شبانه روز

ما در ادامه نگاهی به این معیارها و اهمیت آن ها خواهیم کرد.

بهترین موسسه برای مشاوره با وکیل دیوان عدالت اداری

در صورتی که قصد انتخاب یک موسسه برای مشاوره با وکلای دیوان عدالت اداری را داشته باشید باید در مرحله اول نگاهی به اعتبار موسسه حقوقی مربوطه بیندازید و میزان تبحر و تسلط وکلای موسسه بر مباحث حقوقی به طور تخصصی را مورد ارزیابی قرار دهید.

به طور حتم موسسات کوچک و بزرگ زیادی را در شهرهای بزرگی مانند تهران و در کل کشور می توان یافت که به ارائه خدمات مشاوره می پردازند، شما می توانید از خدمات مشاوره این موسسات استفاده کنید. با این وجود موسسه حقوقی صلح طلب خدمات خود را به گونه ای متمایز در اختیار شما قرار می دهد.

شما در موسسه صلح طلب امکان برخورداری از مشاوره حقوقی با وکیل دیوان عدالت اداری به صورت 24 ساعته و شبانه روزی را خواهید داشت و این خدمات به طور رایگان و بدون دریافت هر گونه وجهی در اختیار شهروندان محترم تهرانی و حتی شهرستانی ها قرار خواهد گرفت.

به همین دلیل است که بسیاری از مردم سعی می کنند پس از استفاده از مشاوره های حقوقی تصمیم لازم را برای استفاده از خدمات وکلای با تجربه موسسه تصلح طلب در مباحث حقوقی بگیرند.

راه های ارتباطی با موسسه

در صورتی که قصد تماس با موسسه و استفاده از خدمات مشاوره وکلای ما را داشته باشید می توانید از کانال های مختلفی با ما در ارتباط باشید. در ادامه روش های مختلف برای برقراری ارتباط با مشاوران حقوقی موسسه ذکر شده است.

تماس تلفنی با وکیل دیوان عدالت اداری

موسسه حقوقی تهران وکیل با توجه به حجم بالایی از تماس های روزانه که از جانب شهروندان دریافت می کند چندین خط ویژه ثابت و همراه را برای پاسخگویی به مردم اختصاص داده است و شما می توانید با استفاده از این خطوط با وکیل دیوان عدالت اداری یا مشاوران حقوقی صحبت کنید و ضمن بیان درخواست و پرسیدن سوال های خود راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

در این راستا شماره تلفن  09359121900 چند شماره تلفن دیگر (که در سایت موسسه می توانید آن ها را مشاهده کنید) آماده هستند تا ضمن پاسخگویی به شهروندان محترم راهنمایی های لازم را در اختیار آن ها قرار دهند.

لازم به ذکر است که علاوه بر اختصاص چندین خط ویژه برای صحبت با مشاوران حقوقی موسسه صلح طلب می توانید از طریق واتساپ نیز با وکلای مجموعه در ارتباط باشید.

مشاوره در واتساپ با وکیل دیوان عدالت اداری

در حال حاضر پیام رسان واتس آپ به عنوان یکی از محبوب ترین پیام رسان ها و محبوب ترین شبکه های اجتماعی در داخل کشور شناخته می شود و میلیون ها نفر از این پلتفرم برای ارتباط دیوان عدالت اداری با یکدیگر استفاده می کنند.

با توجه به محبوبیت فعلی پلتفرم واتساپ، موسسه حقوقی صلح طلب اقدام به ارائه مشاوره دیوان عدالت اداری به کاربران با استفاده از این شبکه اجتماعی نموده است و شما هم می توانید با استفاده از واتساپ به راحتی با یکی از مشاوران حقوقی یا وکیل دیوان عدالت اداری در موسسه ارتباط برقرار کنید.

به طور حتم مشاوره از طریق واتساپ در ساعات غیر اداری می تواند کمک بسیار زیادی به مردم نموده و امکان برخوداری از مشاوره شبانه روزی را در ساعات غیر اداری فراهم کند که این امر موجبات رضایت شهروندان را فراهم نموده است.

ارتباط با وکیل دیوان عدالت اداری از طریق سایت موسسه

یکی از راه های دیگری که می توانید از خدمات وکلای دیوان عدالت اداری و مشاوران حقوقی موسسه صلح طلب استفاده کنید پر کردن فرمی می باشد که در سایت قرار داده شده است. شما در این فرم ضمن ذکر نام و آدرس ایمیل خود می توانید پیام خود را برای ما ارسال کنید.

کارشناسان حقوقی ما پس از دریافت پیام شما و بررسی موضوع آن تلاش خواهند کرد تا بهترین وکیل دیوان عدالت اداری که در مورد موضوع تخصصی مدنظر شما تجربه و دانش کافی دارد را برای پاسخگویی انتخاب کنند و در اسرع وقت راهنمایی های لازم را با ارسال پاسخ مناسب در اختیارتان قرار خواهند داد.

چرا باید با وکیل دیوان عدالت اداری مشورت کنیم؟

امروزه بسیاری از مردم هستند که در طول شبانه روز مشغله های بسیار زیادی دارند و نمی توانند برای مشاوره و دریافت راهنمایی در موضوعات تخصصی مرتبط با مباحث حقوقی به صورت حضوری به وکیل یا موسسات حقوقی مراجعه کنند.

علاوه بر این ممکن است هر وکیل در حوزه خاصی تخصص داشته باشد و حتی در صورت مراجعه حضوری نتواند مشاوره های لازم را در ارتباط با مشکل شما در اختیارتان قرار دهد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم در مراحل اولیه برای دریافت مشاوره با مشکل روبرو هستند و نمی دانند چگونه مشکلات خود را مطرح کنند و یا به کدام وکیل یا موسسه حقوقی مراجعه نمایند.

موسسه حقوقی صلح طلب با دارا بودن صدها وکیل در حوزه های تخصصی سعی کرده است با فراهم نمودن امکان مشاوره به صورت دیوان عدالت اداری و 24 ساعته در کلیه ساعات به صورت شبانه روزی امکان ارتباط با شهروندان محترم را به صورت دیوان عدالت اداری فراهم کند و با ارجاع موضوعات به وکلای با تجربه راهنمایی ها و مشاوره های لازم را در مورد نحوه پیگیری حقوق فردی و اجتماعی آن ها در اختیارشان قرار دهد.

آیا موسسه صلح طلب امکان ارائه مشاوره در کلیه دعاوی و مباحث حقوقی را دارد؟

بله. موسسه صلح طلب با برخورداری از تجربه و تبحر وکلای برتر کشوری که هر یک از آن ها در یک یا چند حوزه تخصصی اشراف کامل به قوانین (مباحث حقوقی، کیفری و ثبتی یا سایر مباحث) دارند امکان مشاوره در کلیه موضوعات مورد نیاز جامعه را به طور شبانه روزی و 24 ساعته خواهد داشت.

آیا مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری با استفاده از شماره تماس موسسه مستلزم هزینه است؟

خیر. مشاوره حقوقی که توسط مشاوران وکیل دیوان عدالت اداری و از طریق شماره تماس موسسه در اختیار شما قرار خواهد گرفت نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای ندارد و کاملا رایگان است.

منبع : گروه وکلای پایتخت


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس