کد خبر 1427854
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
رونالدو

گری لینه‌کر در برنامه خود به شدت از نحوه رفتار رونالدو در بازی مقابل تاتنهام انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در دیدار منچستریونایتد مقابل تاتنهام در حالی که شیاطین سرخ ۲ بر صفر از حریف پیش بودند و برد بسیار مهم به ثبت رساندند ولی رونالدو زمین مسابقه را پیش از پایان مسابقه ترک کرد.

کریستیانو رونالدو که در این بازی فرصت بازی به او نرسید با حالتی عصبانی از زمین مسابقه بیرون رفت و طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی حتی منتظر آمدن بقیه بازیکنان هم نشد و خیلی زود اولدترافورد را به مقصد خانه ترک کرد.

نکته مهم این است که رونالدو در این فصل یک بار دیگر نیز چنین رفتاری از او سر زد که با واکنش قاطع تن‌هاگ مواجه شد. سرمربی منچستریونایتد در آن زمان کار رونالدو را غیرقابل قبول دانست و مدعی شد که تیم باید هارمونی داشته باشد و همه باید با هم همدل باشند.

شب گذشته که رونالدو این اقدام را دوباره تکرار کرد، تن‌هاگ در خصوص کریستیانو گفت: من امشب می‌خواهم جشن بگیرم و فردا به کار او رسیدگی خواهم کرد.

به نظر می‌رسد سرمربی منچستریونایتد با قاطعیت بیشتری با رونالدو رفتار کند.

پس از این مسابقه در برنامه Match of the Day ، گری‌ لینه‌کر شدیدا از رونالدو انتقاد کرد و رفتار او را بسیار غیرحرفه‌ای دانست.

وی گفت:کریستیانو رونالدو، هم ما می‌دانیم که چه بازیکن بزرگی است ولی بیرون رفتن از زمین مسابقه، آن هم به عنوان نیمکت و آن ۲ دقیقه پیش از پایان مسابقه غیرقابل قبول است. من عذرخواهی می‌کنم ولی این رفتار غیرحرفه‌ای و ناپسند نیست؟

در ادامه مایک ریچاردز، کارشناس این برنامه نیز رفتار او را غیرقابل قبول توصیف کرد و گفت: اصلا حرفه‌ای نبود آن هم از کسی که سال‌ها بهترین دنیا و بازی ها بود. تیمِ تو پیروز شده و یک نمایش عالی داشته و در اینجا تو نمی‌توانی این اقدام را انجام دهی. کار تو غیرقابل قبول است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس