ادعای تحقیرآمیز مدیر یک باشگاه آلمانی در مورد CR7/ رونالدو به ما هم پیشنهاد شده بود!

رئیس باشگاه اینتراخت فرانکفورت می‌گوید پیش از فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو با منچستریونایتد، ستاره پرتغالی به این باشگاه آلمانی پیشنهاد شده بود.

به گزارش مشرق، موج شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد احتمالی کریستیانو رونالدو همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین ادعا الکس هلمان، رئیس باشگاه اینتراخت فرانکفورت، می‌گوید پیش از آنکه رابطه کاری رونالدو و منچستریونایتد قطع شود ستاره پرتغالی به این باشگاه پیشنهاد شده بود.

در آستانه جام جهانی قطر یک مصاحبه جنجالی بین کریستیانو رونالدو و پیرس مورگان باعث شد رابطه او با منچستریونایتد دچار چنان تنشی بشود که ادامه همکاری غیرممکن به نظر برسد. در نهایت قرارداد رونالدو با باشگاه انگلیسی با موافقت طرفین فسخ شد. رونالدو سپس در جام جهانی ۲۰۲۲ شرکت کرد ولی این تورنمنت هم برای او و پرتغال با ناکامی به پایان رسید.

رونالدو از مدتی پیش از تمایل خود برای ترک منچستریونایتد گفته بود و بعد از پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ که شیاطین سرخ نتوانستند سهمیه چمپیونزلیگ به دست بیاورند او رسما گفت قصد جدایی دارد. اما انتقال او در طول تابستان عملی نشد و با حضور سرمربی جدید یونایتد، اریک تن‌هاخ، شرایط کریستیانو در این تیم بدتر شد.

در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره مقصد رونالدو مطرح شد و از جمله از باشگاه النصر عربستان به عنوان تیمی که رونالدو را در ترکیبش می‌خواهد یاد شد. ولی الکس هلمان، رئیس باشگاه آلمانی اینتراخت فرانکفورت، امروز ادعای جدیدی مطرح کرد که مسلما جنجال‌های تازه‌ای به پا خواهد کرد.

رئیس اینتراخت در گفتگو با DAZN گفت: رونالدو حتی به ما پیشنهاد شده بود. اگر از من بپرسید فکر می‌کنم کریستیانو رونالدو را به تک‌تک باشگاه‌هایی که امسال در چمپیونزلیگ حضور دارند پیشنهاد داده بودند.

اینتراخت فرانکفورت در دو سه فصل گذشته نتایج خوبی گرفته و فصل گذشته در لیگ اروپا به قهرمانی رسید. این باشگاه آلمانی به این ترتیب سهمیه حضور در چمپیونزلیگ را به دست آورد و در فصل جاری در گروه D حضور داشت. اینتراخت در این گروه با تاتنهام، اسپورتینگ و مارسی همگروه بود و در نهایت موفق شد بعد از تاتنهام به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی صعود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    5 0
    دارن ترور شخصیتیش میکنن، رونالدو کسیه که بارها از فلسطین دفاع کرده .. حضور کریستین رونالدو توی هر تیمی یعنی هزار برابر شدن طرفداران اون تیم.. یعنی سود خالص برای اون باشگاه
  • یاسین IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 1
    چرا تحقیر امیز ؟ از النصر که بهتره لااقل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس