کد خبر 1427592
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
داستان دست بانداژ شده بنزما چیست؟

ستاره خط حمله تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل خاصی دست راست خود را در جریان بازی‌ها بانداژ می‌کند.

به گزارش مشرق، کریم بنزما دوشنبه شب پاداش عملکرد خوبش در رقابت‌های فصل گذشته را با دریافت جایزه توپ طلای «فرانس فوتبال» گرفت. پس از معرفی این ستاره فرانسوی به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۲۲، کمپانی تولید پوشاک ورزشی «آدیداس» که اسپانسر کریم بنزما هم هست، از پیراهن مخصوص او رونمایی کرد که نام و شماره «۹» او به رنگ طلایی پشت پیراهن رئال مادرید حک کرد که به کسب توپ طلا توسط او اشاره دارد. «آدیداس» همچنین تصویری از دست بنزما منتشر کرد که باندژا دست معروف او را هم به رنگ طلایی در آورد.

داستان این بانداژ دست بنزمای ۳۴ ساله چیست؟ کریم در حالی دوشنبه شب در مراسم توپ طلا حضور پیدا کرد که این بار بانداژی که در بازی‌ها به دست خود می‌بندد را نداشت و در این بین فرم انگشت کوچک دست راست او جلب توجه می‌کرد. ماجرا از این قرار است که بنزما در ماه ژانویه ۲۰۱۹ در بازی مقابل رئال بتیس از ناحیه انگشت کوچک دست راست خود مصدوم شد اما به دلیل بازی‌های حساسی که رئال مادرید در آن مقطع داشت، قید عمل جراجی را زد تا به هم‌تیمی‌هایش در ادامه فصل کمک کند. از آن پس بود که این مهاجم فرانسوی با دستی بانداژ شده پا به میادین فوتبال می‌گذارد.

تسنیم به نقل از آرناچا رودریگس خبرنگار شبکه رادیویی «کوپه» اسپانیا در این خصوص در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «آن انگشت بنزما نشان از اولویت‌های او است. او رئال مادرید را در اولویت قرار داد. کریم انگشت خود را مورد عمل جراحی قرار نداد و به همین خاطر فرم انگشتش به این شکل باقی مانده است».

بنزما که از سال ۲۰۰۹ در عضویت باشگاه رئال مادرید است، تاکنون در ۶۱۵ بازی، آمار ۳۲۸ گل‌زده و ۱۶۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته و نقش پررنگی هم در قهرمانی‌های فصل گذشته رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت.

تیم فوتبال رئال مادرید , کریم مصطفی بنزما ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس