ضدفوتبال انگلیسی‌ علیه تیم ملی ایران/ تاکتیک معکوس برای فرار از بحران!

رسانه‌های انگلیس که در چندین سال گذشته تیم ملی کشورشان در جام‌های جهانی همواره ناکام بوده، تلاش مذبوحانه‌ای را آغاز کرده تا با ترفندهای خاص خود بیرون از مستطیل سبز تیم ملی ایران را به حاشیه بکشانند.

به گزارش مشرق، هنوز تیتر یک روزنامه زرد انگلیس بعد از مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ در یاد هواداران فوتبال کشورمان هست که نوشت: «خدا را شکر که به ایران خوردیم!» در واقع رسانه زرد انگلیس تلاش کرد با این تیتر فوتبال ما را به زعم خود تحقیر کند؛ اما چند ماه بعد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی پاسخ دندان شکنی به این تیتر داد و گفت: «من هم می‌گویم که خدا را شکر که با انگلیس روبه رو می شویم».

ضدفوتبال انگلیسی‌ علیه تیم ملی ایران/ تاکتیک معکوس برای فرار از بحران!

ظاهرا انگلیسی‌ها نه تنها در عرصه سیاست بلکه در عرصه ورزش و فوتبال هم دوست دارند به عنوان روباهی پیر و مکار شناخته شوند که از انواع و اقسام ترفندهای ناجوانمردانه برای رسیدن به موفقیت استفاده می‌کنند.

تاکتیک اول فوتبال انگلیسی علیه تیم ملی همان تیتر سان بود، ولی خیلی زود خودشان هم از گفته‌شان پشیمان شدند بخصوص وقتی عملکرد ضعیف تیم انگلیس را در لیگ ملت‌های اروپا را دیدند و انگلیس با ساوت گیت به دسته دوم لیگ اروپا سقوط کرد.

فوتبالدوستان انگلیسی از عملکرد تیم‌شان خشمگین شدند و حتی برای برکناری سرمربی تیم طومار جمع کردند. دقیقا همزمان با این عملکرد افتضاح تیم انگلیس، تیم ملی فوتبال ایران و جوانان برومند کشورمان عملکردی درخشان را رقم زدند. پیروزی مقابل  اروگوئه با تمامی ستاره‌های گرانقیمتش و متوقف کردن سنگال قهرمان آفریقا، باعث شد ترسی به دل حریفان همگروه کشورمان در جام جهانی و بخصوص انگلیس بیفتد.

انگلیسی‌ها البته در همان زمان هم دست از حاشیه‌سازی برای تیم ملی کشورمان برنداشتند و یک خبرنگار روزنامه سان با سر کردن یک تی‌شرت و دلقک بازی به جای خبرنگاری تلاش کرد با اتهامات واهی جو فوتبال ملی کشورمان را بهم بزند و سیاه نمایی بین‌المللی علیه فوتبال ایران انجام بدهد تا شاید فیفا را مجاب به واکنش علیه تیم ملی کشورمان بکند اما آن تی‌شرت سر کردن خبرنگار زن روزنامه سان آنقدر مضحک بود که باعث تمسخر همگان شد.

اکنون دیگر رسانه‌ انگلیس یعنی دیلی تلگراف ترفند و بهانه‌ای جدید را دستاویز قرار داده و  شب گذشته در ادعای واهی به نقل از کریس برایانت، وزیر سابق امور خارجه انگلیس با این مضمون نوشت در فاصله چند هفته مانده به اولین بازی تیم ملی ایران برابر انگلیس در جام جهانی، فیفا با درخواست‌هایی برای محروم کردن تیم ملی ایران از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ مواجه شده که دلیل آن استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران در موج اخیر حملاتش علیه اوکراین بوده است.

ضدفوتبال انگلیسی‌ علیه تیم ملی ایران/ تاکتیک معکوس برای فرار از بحران!

این ادعا در کنار ادعای واهی دیگر توسط تفکری که ورزش را سیاسی نمی‌داند! برای محرومیت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام‌جهانی سیاست زده و متناقض است.

در حالی یک نشریه انگلیسی خواهان کنار گذاشتن تیم ملی کشورمان از جام جهانی است که خودشان رسماً میزبان رسانه‌های معاند و ضد نظام جمهوری اسلامی هستند. رسانه‌هایی که از کشور ثالث مثل عربستان سعودی تغذیه مالی می‌شوند تا علیه جمهوری اسلامی ایران سیاه‌نمایی کنند و بی بی سی رسانه رسمی و دولتی خاندان ملکه هم که مدام بر موج رسانه ضد ایرانی سوار می‌شود و علیه کشورمان انواع و اقسام اتهامات واهی برای ایجاد آشوب را مطرح می‌کند.

بنابراین اگر براساس همین استدلال بی پایه و اساس دیلی تلگراف، فیفا اگر بخواهد اقدامی انجام دهد، باید ابتدا انگلیس را از جام‌جهانی محروم کند که مدام علیه جمهوری اسلامی ایران لجن پراکنی می‌کند و میزبان رسانه‌های معاند علیه کشورمان شده است.

گویا روابطه حسنه‌ای که در روزهای اخیر میان فدراسیون فوتبال و رئیس فیفا شکل گرفته که آخرین مورد آن نامه تشکرآمیز اینفانتینو رئیس فیفا برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان است چندان به مذاق این رسانه ها و افراد پشت پرده این ماجرا خوش نیامده است.

۳۰ آبان تیم ملی کشورمان باید در قطر به مصاف انگلیسی برود که روی کاغذ خود را مدعی قهرمانی می‌داند اما در عمل می‌دانند که بازی با ملی پوشان کشورمان در شروع جام جهانی می‌تواند نتیجه‌ای شگفت انگیز برای جهان فوتبال به ارمغان آورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    11 12
    علی دایی را قبل از فرار از ایران پاسخگوکنید بابت دروغگویی وفتنه انگیزی اش
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 2
      الان علی دایی کجای قضییه بود
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      2 3
      سطح شعور شما در حدی نیست که مردان بزرگی مثل علی دایی را درک کنید. شماها فکر می کنید صاحب مردم و مملکت و هرآنچه در این سرزمین است هستید وافسوس بویی از انسانیت هم نبرده اید. صدایتان از تمام تریبون ها بلند است و کوچکترین منتقد را با انگ های آنچنانی خطاب می کنید. داوری بین ما وشما بماند برای روز جزا و در محضر مولا علی که شما ادعای شیعه بودنش را دارید.
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      7 1
      ما مالک ایران هستیم با بخور و نمیری حلاللللل !!! اما پول و ویلا و گرینکارت و هتل 5 ستاره بنز پورشه سفر های خارجی و رانت و ........ برا توپ شوت کن دایی و کریمی !!!! تو روز روشن دروغ به این بزرگی گفته نظام را به کشتن دختری متهم کرده مسبب اغتشاش و درگیری و فتنه شده که قران فرمود الفتنه اشد من القتل و اکبر من القتل حالا تو حواله به قیامت میدی ؟ در ضمن تریبون ما همین نظری است که منتشر شود یا نشود اما از امریکا و انگلیس و اسراییل و فرانسه و بن اره و زنجیره ای ها و همه و همه تریبون شماست
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 1
      وطیفه خودخواسته اسطوره ها هست که در سمت گفته های مردم باشن . محمد علی کلی اسطوره بوکس امریکا هم همینکارها رو انجام میداد و خودشگفت که قهرمان شدم تا بتونم به مردم کمک کنم . در موردجنگ ویتنام مخالف سرسخت جنگ بود .
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 1
      بله ولی "وطیفه خودخواسته اسطوره ها" این نیست که در راستای سیاست های بن اره و سایر شیاطین حرکت کنند و حرف مفت بزنند
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      شما هم اسطوره ورزشی بشو و نطر بده
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      اسطوره ورزشی ، آزاد هست .
  • محمد IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    7 6
    ایران باید علیه کشورهایی که برای مملکت هزینه تراشی می‌کنند با مستندات به دادگاه لاهه شکایت گنه. هر چند امیدی نیست ولی باز خوبه.
    • محمود عزیزی نیا تنکابنی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 0
      متاسفانه دادگاه لاهه اونجور که ما فکر میکنیم قدرت نداره. فقط درصورتی لاهه میتونه حکم قطعی و لازم الاجرا بده که دوطرف، قضاوت اون پرونده توسط لاهه رو قبول داشته باشن و تاحالا چند کشور تونستن دعوای خودشون رو به لاهه برسونن. ولی درکنار سازمان ملل باید یه دادگاه بین المللی بدون قید و شرط بیطرف وجود داشت که لازم الاجرا بود احکامش.
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      ایران اونچه فکر میکرده حقشه شکایت کرده و گرفته .
  • عبدالعلی گل بابا نژاد IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    5 2
    آری باید انگلیس را شکست داد ولی باید بدانیم بچه ایران مردم قشر رعیت بهتر از مدیران به فکر کشور است وگرنه کشور با این همه ثروت و درآمد خانه خودم فروختم من معلم بازنشسته تا زنده بمانم نه زندگی لاکچری بچه مدیران در خارجی که به ظاهر بد ودر عمل بهشت مدیران فرزندان آنها ای کاش خجالت زبان و حق انتخاب داشت وقدرت کمی وژدان مدیران کمی خرد و وقت خواندن تاریخ که دوام ندارد حیله وارونگی در قبال مردم جان به لب شده چیکار میشه کرد بااین خیر که شما ماهانه به اسم حقوق پرداخت می فرمائید ۷سال پسر م دوست دارد اذدواج کند ولی من پدر ندارم منی که تمام جوانی واسه انقلاب ودانش کشوری ثروتمندترین کشور دنیا باید این باشم خدا قضاوت حکم و اجرا کند آمین
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      10 1
      با این افتضاح در نگارش متن،مطمئنی معلم بازنشسته ای؟ متنی که نوشتی بیشتر به اخراجی کلاس اول ابتدایی می خوره
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 1
      حرف معلم درسته . واقعیته
    • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 1
      اونی که نوشتی با این افتضاح ... شعور داشته باش
  • US ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    5 4
    برادر من جناب مهندس علی دایی با تمام ارادتی که به شما دارم و با افتخاراتی که به کشورم ایران آوردی بنده مثل سلبریتی های نمک نشناس نیستم که آن ها را در یک چشم به هم زدن فراموش کنم!ولی برادر من روی سخنم فقط با جنابعالی نیست بلکه با تمام قهرمان ها و سلبریتی ها هست که یک با نشد شما سلبریتی ها فراخوان دهید بین خود و پولی جمع کنید و و یک بیمارستان و مدرسه و امثالهم رو مشترک بسازید!! بدانید این ملت ایران هستند که شما و تمام شما رو به اینجا رسانده اند وگرنه خود نیک می دانی در خارج از کشور شما و امثال شما ها فقط ۹۰ دقیقه در میدان فوتبال برایشان مهم هستید نه بیشتر وگرنه خیلی وقت پیش از ایران می رفتید. واگر هم می رفتید نصف بیشتر دارایی شما رو بعنوان مالیات از شما گرفته و به ملت می دادند ولی ایران این رفتار رو نکرد که اشتباه هم کرد.
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 0
      علی دایی کارش درست هست
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    2 4
    فراموش کردن برد پهبادها تا قطر هم ..............
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      3 0
      واقعا مغزهای شما پوسیده مثلا برد پهباد ما تا قطر هم هستش یعنی بریم تو جام جهانی تو کشور قطر که همیشه برای ایران یه کشور دوست بوده بزنیم به ورزشگاه خاک بر اون سرت
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    3 5
    خب شما که مرتب می گید فوتبال پول حروم کردنه و بیت المال را نباید خرج فوتبالیست ها کرد پس از این پیشنهاد حمایت کنید و صداقت داشته باشید
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 1
      ما میگیم؟ یه احمقی مثل تو یه زری زد. لعنت به انگلیس خبیث
    • محمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      دوست عزیز، اون فوتبال باشگاهی با دستمزدای عجیب چند میلیاردیشه. تیم ملی، مال هر ورزشمون ک باشه حسابش جداست.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    3 3
    مگه دروغ گفته؟؟
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      اینو تو کله پوکتون فرو کنید فروش سلاح حق کشوره تحریم تسلیحاتی هم برداشته شده
    • محمد IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      بله دوست عزیز. اونجاییش ک میگه حق دارن با این بهانه ایرانو حذف کنن دروغ گفته. چرا قوانین بین الملل و حقوق بشر و ... همیشه فقط باید باب میل آمریکا و رفقاش تعریف بشه؟ تا حالا چند بار شده آمریکا، انگلیس، اسرائیل یا عربستان سعودی با اون همه آدم کشی، ب حذف تیمای ورزشی تهدید بشن؟ ما هم حق صادرات سلاح داریم، مخصوصا وقتی ک ناتو قرار نبوده توی مرزای روسیه پایگاه بزنه و عامل اصلی شروع این جنگ، دقیقا ناتوئه ک همیشه کارش این بوده ک آمریکا و شرکاش دسته جمعی بریزن سر هر کشور ضعیفی ک از شاخ شدنش ترس داشتن. اونا اگه بخوان تو هر حوزه ای زیادی برن سراغ تحریم، بلایی ک داره سر دلار میاد، تو اون حوزه هام رخ میده، الان ی سری اقتصادای بزرگ ب این نتیجه رسیدن ک دلارو بذارن کنار یا کمرنگ کنن و این در ادامه ب ی ضرر بزرگ برای اقتصاد آمریکا تبدیل میشه. تو باقی حوزه هام زیادی برن سراغ تحریم، کلا جوری خز میشه ک میز بازیو از دست میدن.
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      فروش سلاح به متجاوز حق هیچ کشوری نیست و جرمه .
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      فقط ۴ کشور از حدود ۲۰۰ کشور با کار الحاق روسبه موافق بودند ، این مجمع عمومی سازمان ملل خست که معیار متجاوزی رو روشن میکنه و تکلیف روشنه
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      حتی کره شمالی که موشکهاش رو رو به واشنگتن تنطیم کرده یا چین که داره موشک و ناو روبروی امریکا و در تایوان گزاشته ، هیچکدوم فروش تسلیحات به روسبه رو گردن نگرفتن . یکم اخبار رو دقیق و با فکر تحلیل کنید
  • CA ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    3 1
    این انگلیسی های خبیث احساس کردن تیم ایران میتونه براشون تو جام جهانی مشکل ایجاد کنه و شاید نتونند حتی با بودن تیم امریکا و ولز از گروه بالا بیاند و شروع کردن به دسیسه و نقشه کشیدن اگر این اتفاق بیفته یا یک تیم چلغوز میارند جای ایران شاید امارت یا سه تیمی میشه گروهشون از این انگلیسی جماعت موذی تر وجود نداره
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      انگلیس بار اولشه میره جام جهانی و عقده حضور و پیروزی داره
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    انگلیس هم باید بابت جنایتش از حضور در قطر محروم بشه
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      انگلیس چیکار کرده ؟
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      هر چی برسه مینویسیدها . اینترنت مملکت رو حیف و میل میکنیدها .
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    بریم چیکار جام جهانی ، وقتی همشون رو دشمن میدونیم ؟
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    اگر ثابت شود برای روسیه پهپاد و موشک فرستادین حذف ایران حتمیه
    • میثم IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      اولا هم مقامات ایران و هم روسیه به طور رسمی مسئله فروش تجهیزات نظامی از طرف ایران به روسیه برای استفاده صرف در جنگ اوکراین را رد کرده اند. دوما اگر فرض محال همچین چیزی هم باشه. همون قانونی که به همسال انگلیس ، آمریکا و رژیم بنی صعود اجازه جضور در میادین بین الملی همچون جام جهانی رو داده همون قانون اجازه حضور به ما رو هم می ده پس زیاد به خودت فشار نیار.🤫😏
    • محمد IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      دوست عزیز، چرا قوانین بین الملل و حقوق بشر و ... همیشه فقط باید باب میل آمریکا و رفقاش تعریف بشه؟ تا حالا چند بار شده آمریکا، انگلیس، اسرائیل یا عربستان سعودی با اون همه آدم کشی، ب حذف تیمای ورزشی تهدید بشن؟ ما هم حق صادرات سلاح داریم، مخصوصا وقتی ک ناتو قرار نبوده توی مرزای روسیه پایگاه بزنه و عامل اصلی شروع این جنگ، دقیقا ناتوئه ک همیشه کارش این بوده ک آمریکا و شرکاش دسته جمعی بریزن سر هر کشور ضعیفی ک از شاخ شدنش ترس داشتن. اونا اگه بخوان تو هر حوزه ای زیادی برن سراغ تحریم، بلایی ک داره سر دلار میاد، تو اون حوزه هام رخ میده، الان ی سری اقتصادای بزرگ ب این نتیجه رسیدن ک دلارو بذارن کنار یا کمرنگ کنن و این در ادامه ب ی ضرر بزرگ برای اقتصاد آمریکا تبدیل میشه. تو باقی حوزه هام زیادی برن سراغ تحریم، کلا جوری خز میشه ک میز بازیو از دست میدن. ربات نیستم و خودم این جوابو پای ی کامنت دیگم گذاشتم :)
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      امریکا و بیشتر غربیها عربستان رو تحریم کردن . بین امریکا و عربستان شکر اب برا همین شد . عربستان رو مجبور کردن زیر بار اتش بس بینالمللی بره . توی اخبار چی میخونید شما ؟
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      درسته همه ما در مورد روسیه و ناتو و اوکراین نطر میدیم ولی آخرش این جیزیه که به خود اروپا و غرب ربط داره بخصوص که در سال ۱۹۹۴ ، امریکا و انگلیس و روسیه درگیر توافق نامه با اوکراین بودند و یک توافق قانونی بود . در اون ،این سه کشور همراه ایرلند تصمین کردن تمامیت مرزهای اوکراین رو و متعهد به حمایتش شدند . مطالعه لطفن ، لطفن
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 0
      مگه امریکا و انگلیس و اسراییل که اینهمه جرم و جنایت و فروش اسلحه داشتن حذف شدن؟؟ دستشونم درد نکنه که در بخش صادرات ادوات و سلاح جنگی کشور رو وارد میدون کردند. یادتون رفته تمام دنیا علیه ایران متحد بودند و از هر سلاح و جنایت جنگی علیه ملت ایران استفاده کردند. اونجا کرد، لرو ترک و بلوچ ،. کلیمی، آشوری، شیعه و سنی همه ملت ایران بودند و یکجا زیر تهاجم دشمن سوختند و پرپر شدند. الان همین جانی ها مدافع اقوام و ادیان ایران شدند؟؟!!
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      در جنگ ایران و عراق هر دو طرف تحریم بودن تا جنگ رو خاموش کنن ‌ . شوروی بود که همیشه از عراق حمایت میکرد و تجهیزات مدرن به عراق میداد . بعد اینکه قطعنامه صادر شد عراق زودتر از ما قطعنامه رو مدیرفت و از تحریم خارج شد ولی ایران وارد خاک عراقرشد
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      بحث الان سر جنگ اوکراینه . حتی خود پوتین هم با فعل تجاوز که بهشون گفته میشه مخالفتی نداره ، تنها کاری که میکنه میخواد تجاوز رو توجیه کنه که اینش قابل قبول ۱۹۰ کشور جهان نگرفت
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      0 0
      ما در امروز زندگی میکنیم
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    🤣🤣🤣
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    انگلیس خودش مهد فوتباله ، مثل بعصیها عقده ای نیست که 🤣
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    به انگلیس میگه فوتبال ناکام 🤣🤣
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    عقده ای بودن و کمبود داشتن بد چیزیه
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    انگلیس به اندازه موهای سرتون قهرمانی و پیروزی و شادی گل داشته ، اونوقت میگی ناکام 🤣
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    بچه هاتون رو یه ورزشی ، فوتبالی، چیزی بفرستید مثل خودتون حساس نشه ، به خدا
  • حمیدصدریان قزوین IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    بسمه تعالی فوتبال دورودارد بازی با انگلیس درقطر کلاس بسیارخوبی است تاایران بادستی پردرقطرجام ملتهارا اعازکند
  • قنبرلو IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    مردان بزرگ؟؟؟فوتبال بازی کردن بزرگی دنمی آره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس