زلنسکی: هیچ فضایی برای مذاکره با پوتین باقی نمانده است

ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین با اشاره به حملات اخیر روسیه در روزهای اخیر اعلام کرد که هیچ فضایی برای مذاکرات با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه باقی نمانده است.

به گزارش مشرق، زلنسکی ساعتی پیش در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت که حمله‌های دیگر روسیه زیرساخت‌های حیاتی و انرژی را هدف قرار دادند.

رییس جمهوری اوکراین در ادامه پیام خود افزود که از روز ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر)، ۳۰ درصد از نیروگاه‌های برق ویران شدند و منجر به تاریکی گسترده در سراسر کشور شده است. 

وی ادامه داد که هیچ فضایی برای مذاکرات با پوتین و روسیه باقی نمانده است.

امروز سه‌شنبه گسترش دامنه حملات هوایی روسیه به شهرهای اوکراین، خسارات قابل توجهی را به زیر ساخت‌های آن وارد کرده و آژیر خطر را در سراسر این کشور به صدا درآورد.

کیریل تیموشنکو معاون رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که دو مورد از تاسیسات انرژی در شهر دنیپرو بر اثر انفجارها دچار خسارت شده است.

تیموشنکو با اشاره به حمله دیگری به کی‌یف پایتخت اوکراین بیان کرد که روسیه به تاسیسات انرژی در شمال کی‌یف که یک زیر ساخت مهم محسوب می‌شود، حمله کرده است. 

شهردار ژیتومیر یک شهر واقع در شمال غربی اوکراین و نزدیک به پایتخت این کشور هم گفت که پس از حملات صبح سه‌شنبه برق و آب در این شهر قطع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس