آقای دایی لطفا مستندات خود در رابطه با کشته شدن دانش‌آموز دختر اردبیلی را منتشر کنید

علی دایی، چند روز قبل همسو با موج غیرواقعی رسانه‌های ضد انقلاب، خبر دروغ کشته شدن یک دانش آموز در اردبیل را بازنشر کرد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل و در آخرین مورد از سناریوی رسانه‌ای ضد انقلاب برای تهییج احساسات مردم، عملیات کشته‌سازی جدیدی با تیتر «کشته شدن یک دختر دانش‌آموز اردبیلی» آغاز شد.

رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند که روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه تعدادی از ماموران لباس شخصی به مدرسه دخترانه شاهد اردبیل حمله کردند و عده‌ای از دانش‌آموزان این مدرسه را دستگیر و برخی از آن‌ها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

پس از این ادعا بود که اسامی متفاوتی توسط حساب‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی به عنوان کشته شدگان این حمله مطرح شد، آیتک رضایی دختری بود که طبق این ادعا توسط ماموران امنیتی کشته شده است، اما خیلی زود مشخص گردید که آیتک رضایی چند ماه قبل خودکشی کرده بوده و حالا به ناچار موج رسانه‌ای باید بر روی نام دیگری قرار می‌گرفت، این بار نام اسرا پناهی مطرح شد!

خیلی زود متن‌های احساسی برای اسرا و تصاویری از او شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد و ماجرا تا جایی پیش رفت که در فراخوان‌هایی از مردم اردبیل خواسته شد که برای خون‌خواهی از اسرا به خیابان‌ها بیایند.

در این سوی ماجرا اما مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: هیچ دانش‌آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل نیز شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.

در ادامه روشن شدن دروغ ضد انقلاب، عموی اسرا پناهی نیز با انتشار فیلمی ضمن تکذیب و رد شایعات منتشر شده در خصوص نحوه فوت اسرا پناهی در فضای مجازی گفت: مرحوم اسرا اصلا دانش آموز مدرسه مذکور نبود و به دلیل ناراحتی قلبی مادرزادی که بعد از یک ماه از درگذشت پدرش تشدید شده بود از منزل به بیمارستان فاطمی منتقل شد که متاسفانه تلاش‌های پزشکان بی‌نتیجه ماند و وی دار فانی را وداع گفت.

وی همچنین از رسانه‌ها خواست با دامن زدن به شایعات، با احساسات این خانواده بازی نکنند.

اما پس از مشخص شدن ابعاد ماجرا، علی دایی، بازیکن سابق تیم ملی، با انتشار پستی در صفحه مجازی خود، به موضوع واکنش نشان داد.

دایی، متاسفانه همسو با موج غیرواقعی رسانه‌های ضد انقلاب، خبر دروغ کشته شدن یک دانش آموز در اردبیل را بازنشر کرد.

حال و با روشن شدن واقعیت ماجرا، افکار عمومی از یک چهره ورزشی محبوب که هواداران بسیاری در کشور و به ویژه در شهر اردبیل دارد، انتظار دارند، نسبت به چنین موضوعاتی که به قول خود وی مسئله بزرگی است، با دقت و تحقیق موضع گیری کند.

علی دایی همانطور که تاکید کرده است، عضو هیچ فرقه و گروهی نیست و دغدغه مردم را دارد، اما باید این نکته را مد نظر قرار دهد که یکی از اهداف پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضد انقلاب، سوء استفاده از احساسات مردم و ویرانی ذهن و جان ایرانیان است.

انتشار مطلب اشتباه از سوی علی دایی واکنش‌های بسیاری را برانگیخت؛ حتی از وی درخواست شد برای اثبات ماجرا به خانه دختر فوت شده مراجعه کند و شخصا موضوع را پیگیری کند.

در نهایت آقای دایی مجددا مطلب دیگری در این رابطه منتشر کرد و ادعای قبلی خود را تکرار کرد.

اما نکته قابل تامل اینجاست که وی در پست جدید خود نیز سندی از ادعای خود ارائه نکرد.

علی دایی حتی اظهارات خانواده دختر فوت شده را انکار میکند و مشخص نیست چرا مدرکی دال بر ادعای خود ارائه نمی‌کند.

انتظار می‌رود اگر علی دایی، مستنداتی در خصوص ادعای مطرح شده درباره مرگ دختر دانش آموز در اردبیل دارد، هرچه سریعتر آن را به مراجع ذیربط ارائه کرده و موضوع را مورد پیگیری قرار دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 109
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    11 20
    گفته به آقا دزده که گردن بند طلا شو زد منتشر کنه
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      19 13
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا به چه علتی همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند به غیر از اینترنت؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ آش همین و کاسه همین است.
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      16 9
      مستنداتش رو باید به سازمان ملل بده
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      22 5
      چی میکرد خودشو برای گردن بتد طلا چقدر بفکر مردم هستند اینا
    • تک تیرانداز DE ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      26 11
      شما یک مورد بگید که اینها بر اساس مدارک صحبت کرده باشن که این دومین مورد باشه. دارید دنبال زیر بغل مار می گردید. همون وقتی شکست خوردید که سعی کردید در مقابل بهانه و جنگ روانی استدلال ارایه بدید!
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 1
      قضیه چیه
    • سالاری IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      6 0
      به نظرم از تمام کسانی که گروه های بالای 50 هزار نفر تو شبکه اجتماعی داشته باشند باید تضمین های مناسب گرفته شوند که هر شایعه و دروغی پخش نکنند و در صورت عدم رعایت جریمه شوند. همچنین تست سواد اجتماعی و سلامت روانی- اخلاقی باید بدهند که صلاحیت ادراه گروه ها بزرگ دارند یا نه ؟ همانطور که برای رانندگی گواهی نامه پایه 3 ، 2 و 1 نیاز است و کسی که گواهی نامه ندارد صلاحیت رانندگی ندارد ، کسی که از نظر سطح سواد اجتماعی و سلامت روانی نتواند گواهی نامه لازم بگیرد نباید اجازه اداره گروه های بزرگ و تشکیل گروه داد.
  • سید IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    41 7
    دکتر شریعتی: شایعه را دشمن می سازد، منافق پخش می کند و احمق باور! البته بین کسانی که شایعه را باور می کنند تفاوتی نمی کند که شهرت داشته باشند یا نداشته باشند! به هرحال در گروه سوم دسته بندی شده اند حتا اگر در گذشته ورزشکار معروفی بوده اند یا اینک از متمولین اجتماع باشند!
    • وطن پرست IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      37 14
      علی دایی و تعدادی از سلبریتی ها هم از آن آحمقان هستند که بدون داشتن سواد رسانه ایی هر گونه پخی را نشر میدهند تا با احساسات مردم بازی کنند و ازیک طرف هم گرین کارتهای خود را تمدید کنند آقای دایی دختر را که فرستادی کانادا چه خبر؟؟؟؟؟؟!!!!!
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
      1 0
      علی دایی دنبال اقامت در امریکاست اغتشاشات اخیربهترین فرصت بود
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    16 35
    بقول آقای موسوی در خصوص باز شماری آرا ما که خودمون از بطن انقلابیون هستیم خخخخخخخخخخخخ؟!آقای دائی عزیز با این موجودات برادر سر و کله زدن سخته
    • سید IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      17 4
      چون این به قول تو موجودات نمی خواهند وقت گرانبهایشان را صرف سر و کله زده با نااهلان و بی خردان کنند!!!
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      6 0
      استدلالت فلسفه رو تکون داد!
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 0
      ای بابا ! دوباره اسم موسوی ملعون را یاد آوری کردین !! بخدا که یاد اون ملعون ، حال آدم را بدمیکند .
  • حشمت نوعی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    14 27
    دروغ عموی اسرا اینجا روشن میشه
    • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      14 5
      تکلیف عموی اسرا در اردبیل روشن است
    • وطنم IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      6 0
      شما راست میگی عموی اون مرحومه دروغ! عجب از نافهمی شما
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    48 11
    دخترش تو انگلیس اقامت داره بخاطر دخترش مجبوره که دروغ بگه
  • حسین IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    23 3
    شاید بعضی ها بخندند و شاید هم خیلی ها باور نکنند ولی در دنیا جریانی وجود داره به نام ایلومیناتی هدف گذاری این جریان جذب نخبه ها در تمام کشور هاست این جریان شیطانی با ارتباط گرفتن با سلبریتی ها،هنرمندان،ورزشکاران ،سیاستمدارن و تمام شخصیت های تاثیر گذار کشور هدف اونها رو با وعده وعید و یا داشتن نقطه ضعف از اونها مجبور به همکاری با خودش میکنه متاسفانه تمرکز این جریان روی افراد معروف در ایران بسیار زیاده وگرنه هر شخص عاقل و با انصافی میفهمه حمایت از مشتی ارازل آشوب گر و تجزیه طلب خیانت به کشور ،دستگاههای امنیتی باید بدون مماشات با اخلال گران برخورد کنند و بعد از یک دیگه باید این قضیه جمع بشه اونهایی هم که مشوق اغتشاش گران بودند باید با جریمه های سنگین مالی نقره داغ بشن و مجبور بشن از مردم عذر خواهی کنند.
  • رضا IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    37 7
    سند کجاش بود یه چیزی پرونده برا تمدید پاسپورت امریکاش
  • مهدی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    16 4
    لطفا یک فیلم در مورد این ماجرا تهیه کنید. این دختر خودکشی کرده یا مشکل مادرزادی داشته؟ به نظر میرسه خانواده بعلت مسائلی که بهشون حق میدم نمیتونن بگن خودکشی بوده. درسته؟ علی دایی رو ول کنید. دنبال حقیقت نیست. خیلی وقته داره تو زمین حریف بازی میکنه. لطفا فقط واقعیت رو بگید. خدا به خانواده پناهی صبر بده.
  • ارغنون IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    21 4
    خدایا ، چه خبره توی این مملکت!!!!!@@ خانواده مرحوم اسراء میگن دختر ما به علت بیماری مادرزادی حین عمل جراحی در بیمارستان فوت شده علی دائی میگه من قبول ندارم، خبر موثق دارد که کشته شده!!!!!! خدایا ، چه کسی راست میگه و چه کسی دروغ!!!! اما این را میدانم هرکسی که دروغ گفته باید محکمه بشه و .....
    • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      8 2
      ایشون بیماری داشته ولی علت اصلی مرگ مسموم یت بوده این بنده خدا پدرش رو یکه ماه پیش به جرم قتل دامادش اعدام میکنند طفلک از نظر روحی حال خوبی نداشته
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      19 1
      خودت رو مسخره کردی ؟ علی دایی نشسته تو تهران خبر دقیق داره اسرا چطور مرده ولی خانواده اش که بغل گوشش بودن خبر ندارن ؟؟؟
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      1 0
      ایشون بیماری داشته ولی علت اصلی مرگ مسموم یت بوده این بنده خدا پدرش رو یکه ماه پیش به جرم قتل دامادش اعدام میکنند طفلک از نظر روحی حال خوبی نداشته
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      چی کارکنیم الان چون مستندات پزشکی شایدخطاباشه
  • محمد IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    17 1
    یعنی برای شخصی مثل علی دایی کار سختیه که صحت و سقم این موضوع رو اونم توی شهر خودش مشخص کنه؟
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      15 2
      مستندات ایشون شبکه اینتر سعودی گاو شیردهست وقتی سطح شعور یکی مثل دایی که ادعا ش میشه شریف درس خونده این باشه باید هم دانشجویان دیگر شریف فحش های چاله میدونی بدن
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    29 8
    اینم مثل مدیری دستگیر کنید بادش بخوابه خیلی مغرورن این فوتبالیست ها
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      13 2
      آفرین
  • مازیار IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 7
    علی دایی درست گفته. عموی دختر گفته بدلایل قلبی مرده
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    26 4
    10 روز بهش وقت بدید ادعاشو اثبات کنه، اگه نتونست بندازیدش زندان
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    10 5
    علی دایی احساساتی است زود جوگیر میشود ونظر میدهد حالا یک نظر داده مهم این است به خاطر این اشتباه ازخانواده دختر دانش آموز وهمچنین مردم اردبیل عذرخواهی کند
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      14 2
      نشون میده همشهریش هستی آدم حسابی! اینها با یک حرف بی سند، مملکت را به آشوب کشیدند، حالا از خانواده دختر و مردم اردبیل عذرخواهی کنه و تمام؟! همین شد فهم و شعور؟
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      علی دایی از اون روزی که لباس و سبیل قدیمی اش را کنار گذاشته و کروات زده و کاخ نشین شد مغرور شد قدیما می‌گفتند گر کدام معتبر شود از خدا بی خبر شود
    • NL ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      مملکت رو اون کسایی به آشوب کشیدن که مال مردم خوری شده کارشون.
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    19 3
    تا تو باشی دیگه اینطوری جوگیر نشی، آقای مطلع از اوضاع شهرت!
  • بهنام IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    مشرق جان باید قبول کنیم که اولا رسانه های نوشتاری و شنیداری و دیداری رسمی نمیتوانند به وظیفه ذاتی خود به هر دلیلی عمل کنم ثانیا مردم متاسفانه به آنها اعتمادی ندارند ثالثا در نبود رسانه های مستقل خبرهای راست و دروغ واتساپ و تلگرام و سلبریتها خریدار گسترده دارد هرچند برای مدت کوتاه
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      2 1
      رسانه های ایران باید در خدمت آرمان اسلام و انبیا باشن.در ضمن اینکه عده ای با اختیار خودشون شبکه های ماهواره ای تماشا میکنن دیگه تقصیر کشور نیست.در ایران آزادی رسانه نه بلکه ولنگاری و آزادی بی قید و بند وجود داره.باید قوانینی ایجاد کنیم.در چند روز اخیر روزنامه های اصلاح طلبان دست بی بی سی و ایران اینترنشنال داعشی رو از پشت بسته.باید در مقابل امپراطوری رسانه ای آمریکا ما هم قوی کار کنیم تا آمریکا و غرب با پمپاژ دروغ و القای فرهنگ برهنه غربی ذهن های مردم ما رو استعمار نکنه.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    9 4
    خیلی گنده گویی نمودی! دایی جان
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    9 3
    علی دایی از سادیو مانه یادبگیر مدرسه بساز بیمارستان بساز نه مثل علی کریمی چهارتا تبلت خرید داد دنیا رو درآورد و ویلای فروخته شده رو می‌گفت فدای ملت هر چیزی دارید از همین مملکته اما فقط جمع کردید
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 2
    علی دایی و زنجیر طلاش و ...
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    12 5
    وای بر همه کسانی که با بیانات روشنگرانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی بیدار نشدند هنوز. اینان با لگد دشمن بیدار خواهند شد. و اون وقت بسیار دیر است. والعاقبة المتقین. با تقواست که بصیرت حاصل می شود.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    14 2
    یارب روا مدار که امثال دایی و کریمی و عارف و وریا معتبر شوند که مایه بدبختی اند و شرمساری
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    این چون فوتبالیسته فکر کرده میتونه در موردهمه چیز نظر بده
  • عباس IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    12 3
    وقتی یک فوتبالیست را اینقدر گنده میکنید، همین میشه. عقلشون در پاهاشونه
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      4 0
      پول‌های بی حساب که به این فوتبالیستها می دهند. خود را گم می کنند و فکر نکرده عقل کل می شوند.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    اخه خدایاب ماچ کی کجامرده.گناه داره روح این بچه هارو آزارمیدن بااین حرفا.باخانواده داغداربایدهمدردی کرد ن اینکه داغ ب روی داغشون بزاریم.دختره بنده خداعمرش همینقدربوده.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    بی جا کرده ایشون که حتی اظهارات خانواده مرحومه رو هم قبول ندارن. مکه کیه این فرد؟! اینقدر کسانی که ظرفیت ندارند رو گنده می کنید که خودتون بعداً می ترسید صداشون کنید حتی!!! چرا فکر کردید اگر یکی فوتبالیست خوبی بود لزوماً انسان فرهیخته و فهمیده و باتربیتی هم هست؟! چون لیسانس از دانشگاه شریف داره شده علامه دهر که هر غلطی خواست بکنه؟ قوه قضاییه می ترسد بله می ترسد که این آقا رو جلب کنه بگه مدارک ادعاییت کو. چرا؟ چون شناخته شده ست نکنه فردا خارجی ها بران دردسر درست کنند!!! چرا نمی فهمید دارید در پازل دشمن بازی می کنید؟ چرا متوجه نیستید هدایتتون کردند در همون مسیری که می خواستند. همه توطئه های دشمنان در این چهار دهه بوسیله یک اکسیر از میان رفت و اون چی بود؟ عملکرد انقلابی! ایرانی تا اینگونه باشه پیروز میدان ست. انقلابی از هیاهوی دشمن واهمه نداره. انقلابی ابتکار عمل رو بدست داره و اوست که در حوادث دشمنان رو به انفعال وادار می‌کنه. کما اینکه در این سالها هرزمان اینگونه عمل کردیم پیروز بودیم.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 2
    داییه که داییه، حالا باید بابنت دایی بودن، سر ببره جیکمون در نیاد. حرف بی سند و مفت زده باید جوابگو باشه.
  • افشین IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 1
    آقای گل زدن به نپال و کشورهای درجه ۴ فوتبال
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    چرا سوال؟؟؟؟ مگه این کیست که این همه حرمت میگذارید....چنان رفتار میکنید گویا داروی سرطان را کشف کرده؟؟؟؟ ترابخدا از این بت پرستی مدرن دست برداید قران فرموده بهترین شما با تقواترین شماست و این نسخه اصلیست بقیه باد هواست....
  • محمدایوب IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    8 2
    وقتی رسانه ملی آنقدر امثال آقا دایی را گنده وباد می‌کنه اینها با کوچکترین باد میرن هوا این قوه قضاییه است که باید یک سوزن بزند باد اینها خالی بشه میگه من به فکر مردم هستم آنوقت دلقک میاد تو آگهی موبایل شکلک درمیاله
  • مهدی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    13 2
    اقای دایی برای سو استفاده و تشویش اذهان عمومی باید محاکمه و درس عبرت بشه
  • GB ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    به خاطر دخترش که تو لندن این حرف ها رو زده ,والا خودش خوب میدونه این حرف ها خوراک بی بی سی هست
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 1
    اقا ی دائی همه ملت هم. به. در وغ. و درو غگویان وقعی نمینهند .. خودتان را. بی ارزش نکنید ،، مگر اینکه کلا با ملت مساله دارید و این به احساسات مردم لطمه میزند
  • عده ای از کارگران IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    آقای دائی ، جنابعالی با پول این ملت و خون شهداء توانستید به این شهرت برسید خُب حالا اگر ظرفیت آنرا ندارید بحث دیگری است .اما این مواضع غیر واقعی و اغتشاش آفرین شما دو دلیل عمده دارد ، یکی اینکه غرور وتکبر شما اجازه نمی دهد که حقیقت را بگوئید و یا اینکه شما نمی توانید بر خلاف آنچه که از بیرون مرزها و یا خدای نکرده سرویس های اطلاعاتی به شما دیکته شده از آن سر پیچی کنید( بدیهی است که حتی یک بچه خرد سال هم میفهمد که حرکت شما دقیقاً در مسیر منافع امریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان اروپائی و مرتجع منطقه است ) و همین مواضع شما بود که مهسا امینی و ...پناهی را بهانه کردید که زهر خود را به این انقلاب و اسلام بریزید ... اما سخنی هم با قوه قضائیه دارم و ما نمی دانیم که تا کجا باید مماشات به خرج بدهید بخدا قسم اگر قدرت در دست این از خدا بی خبرها بود ، احدی را زنده نمی گذاشتند و همانند اربابان خودشان در غرب و اسرائیل، انها را نابود میکردند ... پس ملاحظات برای چیست چرا این سلبریتی ها مانند علی دائی را به پای میز محاکمه نمی کشانید ... از چه میترسید و در آخر عرض کنیم که اگر به وظایف قانونی ، شرعی ، مدنی خود عمل نکنید ، باید هم در این دنیا و هم در آخرت پاسخگو باشید
  • علی افصحی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    دایی دروغ می گویدکه عضو هیچ گروهی نیست
  • سهراب IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    قیمت فقط یک اقامت اروپا ویا گرین کارت آمریکاست.وقتی که گرفتند تازه آروم میشن.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    یه کمیته حقیقت یاب، مرگ این دختر و نیکا شاکرمی پیگیری بشه. بعد همه چی روشن میشه. یاوه گویان دهنشون رو میبندن. باز هم تاکید میکنم مرگ اسرا و نیکا با هم.
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    من به عنوان یک ایرانی و میلیون ها هموطن دیگر در خصوص دانش آموز دختر اردبیلی این حق را محفوظ می دارم تا بدانیم آیا علی دایی راست می گوید یا نظام؟ در صورتیکه علی دایی نشر اکاذیب بر علیه امنیت ملی می کند باید با او برخورد قانونی شده و به اطلاع عموم برسد.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    دقیق
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    ما خواهان برخورد قاطع با ایشان هستیم. ....
  • رستم سورن از سوئد IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    کسی که خودش را به خواب زده نمیشه از خواب بیدارش کرد. امثال این آقا در نشر اکاذیب ، تشویش اذهان عمومی و تحریک و فریب مردم دست دارن و باید در دادگاه جوابگو باشن. اینها مستقیما با دشمن برای ایجاد آشوب در کشور و تجزیه کشور همکاری میکنند و ولایت اهل کتاب و کفر را پذیرفته اند و در خدمت اونها هستند. اینها اگه بیگناه بودند از همون اوایل آشوب برای آرامش جامعه تلاش میکردند نه اینکه بنزین روی آتش بریزن. خداوند کشور را از شر این آدمهای دیوانه تازه به دوران رسیده حفظ کنه.
  • سوخته IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    جای این غرب پرستان توی آلبانی است
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    عمو و ولی دانش آموز تکذیب می کنه این بزرگوار ول کن نیست
  • معلم از سوئد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    من یک زمانی در سوئد معلم ابراهیمویچ بودم. اون بدبخت بنده خدا تا ۱۰ سواد داشت و خودشا تو این کارها قاطی نمیکرد چون فقط دنبال توپ فوتبال بود. ولی این دایی و امثال این انگار همه کاره اند. هم دکترن، هم دادستانند و هم پلیس. بیچاره مردم ساده که گول اینها را خوردن.
  • امیر IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    جناب آقای علی دایی . هنوز معتبر ، خوش نام و مورد حمایت و پشتیبانی همه مردم کشورت هستی هر چند کارت سبز آمریکا را دارید ولی ، اما احساساتی نشو و این اعتبار و ارزش ‌ملی آن را برای هیچ به حراج نگذار .
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    ایشون را خطا و درست رو تشخیص میده!؟
  • محمدایوب IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    مشکل سلبریتی های ... این است که گنجایش وجنبه ندارند استادی می‌گفت هر آدمی ویا هر ظرفی یک اندازه گنجایش داره به طور مثال یک لیوان گنجایش وظرفیتش یک لیوان آب است وقتی یک پارچ دران خالی کنید اضافه آن بیرون ودورش میریزد وخیس میکند حال با عرض پوزش از تمامی مردم ایران حالا این افراد که در کودکی آرزوی یک دوچرخه داشتند ویک غذای سیر در شهرستان کوچک وکفش برادر بزرگترش را می پوشیده حالا به الاف وعلومی که میرسند مانند آن لیوان خود واطرافش را خیس میکند البته رسانه ملی ما هم دربزرگ کردن آنها نقش دارد حتی در پخش آگهی ها هم از این ها استفاده میکند
  • حمید IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    این فکر می کنه کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    من به حرفهای دکتر حسن عباسی در مورد فوتبالیست ها کار ندارم.با بعضی از حرفاشون هم ابدا موافق نیستم اما یک لحظه تفکر، این فوتبال چه گلی به سر کشور زده؟ فوتبالیست‌هاش چی؟ آقایون اگر به جایی رسیدن برای خودشون بوده.مثلا همین دایی که شهریار فوتبالش کردند برخی چقدر حتی برا فوتبال کشور سینه چاک کرده؟ چند بار از حق ایران در فدراسیون آسیایی یا جهانی دفاع کرده؟ هرکاری کردن واسه خودشون بوده که برن تو یه تیم خارجی و به یمن ارزش دلار به ثروت برسند. خدا رو حکم قرار بدید و بگید این بزرگانشون چه فداکاری تا به حال برای کشورشون کردند؟ حتی در زمینه حرفه ای خودشون؟
  • مجتبی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    4 0
    مردم باید مطالبه گر باشند یک دروغی گفته باید جوابگو باشد: قوه قضاییه بسم الله
  • BE ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    نه اینوری نه اونوری
  • محمد جوادی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 3
    اصل ماجرا را ول کرده ایم چسبیده ایم به فرعیات .چرا هیچ کس دلیل آشوب در اردبیل را نمی پرسد. آیا این حوادث زیر سر مدیر کل بی لیاقت آموزش و پرورش با چاشنی خود شیرینی در جهت حمایت از حجاب و آن هم بدون اخذ رضایت از خانوده دانش آموزان نبوده است. چرا کسی یقه او را نمی گیرد .
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 11
    دایی شریف و شجاع و مردمی است شما هیچ کاری در مقابل دایی نمیتوانید بکنید
  • من IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    این سلبریتی های ... مصداق واقعی سنگ پا هستند و تا حالا دیدین یکیشون بابت گندکاریها و کثافت کاریهاشون از همه نظر عذرخواهی کنند . این ها بابت پول و گرین کارت و فساد و فحشاشون به وطن شان خیانت میکنن و دشمن رو بهش مسلط میکنن ، مردم و نظام که دیگه جای خودشو داره.
  • یک بنده خدا IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    مستندات : بی بی سی و سعودی اینترنشنال و علی عاقا کریمی و پان نیوز
  • سیامک DE ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    ایشان بدون داشتن حتی یک مدرک و طبق معمول و عادت زننده همیشگی یک ادعایی را کرده است و از این طریق باعث جریحه دار کردن و تحریک مردم شده.بنابرین این بچه بازی ها و رودارواسی ها را با سلببریتی ها کنار بگذارید و با ایشان و دیگر سلبریتی ها بسیار جدی برخورد کنید و او را برای ادعایش سریعأ به پای میز دادگاه احضار کنید تا درسی برای دیگر سلبریتی های ابله و وطن فروش شود .اگر ایشان همین ادعای دروغین و فریبکارانه را در آلمان میکرد دولت آلمان چنان بلایی بر سرش می آورد و چنان جریمه سنگینی برایش می برید بطوریکه هرگز دیگر در آینده جرات بیان و پخش چنین شایعات دنیای کثیف مجازی را نمیکرد
  • علی زارعی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    یکی گفته بود با دای شهریار ایران کاری نداشته باشیم من می گم لطفا اسم شهریار را خراب نکنید دای کجا شهریار عزیز کجا فاصله از زمین تا اسمان
  • عبدالله IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    آقای دایی خجالت هم خوب چیزیه ! با انتشار این خبر دروغ خسرالدنیا و الآخره شدی. مثلا خواستی از خیل مفسدین عقب نیفتی ! البته چون دروغ گفتی و مرتکب جرم شدی قوه قضائیه باید بصورت علنی محاکمتون کنه تا حساب دست دروغگویان و کذابین بیاد.
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    علی دایی کیه؟
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    دایی در این متن آخرش گفته که به من اسطوره نیستم از جنس مردمم! مگه این مردم نجیب چشون هست که خودتو از جنس اونا می دونی؟
  • علی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    مرررررررد بزررررررگ کو مدرکت یارو اومده رسانه ملی میگه آقای دایی نکن با آبروی یه خانواده داغدار بازی نکن .طرف میگه نه تو میگی هنوز داغی حالیت نیست ؟خوش غیرت آذربایجان اوشاخلاری کیشی کیمین سوزونون اوستونده دایانار .کیشی کیمین سوز دییب سن دایان کیشششششی.دست به دست کنین برسه به دایی#مدرک دایی کو؟بذارین برای یکدفعه هم شده بفهمیم کی یاوه گو هست کی درست میگه
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    دایی حتما باید به حرف خدا بیامرز آیت الله بهجت گوش بده، در این قضیه مثل کسی هست که زمین میخوره ولی برای ضایع نشدن سینه خیز ادامه میده
  • نیما IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    5 0
    بندازیدش زندان تا آدم بشود
  • FR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    یارب روامدار که گدا معتبرشود....گر معتبرشود..........
  • US ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    ماده ۶۹۸ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی: «هركس به قصد اضرار به غير يا تشويش اذهان عمومي يا مقامات رسمي به وسيله نامه يا شكواييه يا مراسلات يا عرايض يا گزارش يا توزيع هر گونه اوراق چاپي يا خطي با امضا يا بدون امضا اكاذيبي اظهار کند يا با همان مقاصد اعمالي را بر خلاف حقيقت راساً يا به عنوان نقل قول به شخص حقيقي يا حقوقي يا مقامات رسمي تصريحاً يا تلويحاً نسبت دهد، اعم از اينكه از طريق مزبور به نحوي از انحا ضرر مادي يا معنوي به غير وارد شود یا خیر، علاوه بر اعاده حيثيت در صورت امكان، بايد به حبس از دو ماه تا دو سال يا شلاق تا 74 ضربه محكوم شود.»
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    آقای دایی مرد باش بیا میدون پاش وایسا ثابت کن اینکه من می گم درسته یا از همه مردم ایران عذر خواهی کن بگو اشتباه کردم همه می پذیرند وتو هم بزرگ می شی کوچیک نمی شی.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    ایشان باید باید باید ثابت کند که راست میگوید، در اینصورت خاطیان و آمران باید بدون ملاحظه مجازات شوند. اگر نتوانست ثابت کند آقای دایی باید هزینه این التهاب آفرینی و همراهی با دشمنان کشور را بپردازد. معذرت خواهی صرف فایده ندارد.
  • r b IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 1
    آقای دایی دستور گرفته ای که لیدر اعظم باشی ؟ جواب نمیده .
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    ببخشید اشتباه کردم.
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    گل بخودی آقای گل ازتو بعید بودگول شطنت رسانه های معاند بخوری
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    2 0
    سلبریتیا لمپنن
  • ز IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    3 0
    چرا ایشان را اسطوره نامیدید؟اگر ارزش واژه پر مفهوم اسطوره را می دانستید و بر ویژگی های اسطوره های تاریخ ایران و بشریت واقف بودید بی دلیل یک گل زن حرفه ای را که اتفاقا فاقد ویژگی های برجسته خاصی است اسطوره نمی نامیدید و موجب شدید ایشان اینگونه برخود غره شود و نقاط ضعف شخصیتی را متوجه نشود،تا به حال اشتباه کردم و خضوع در برابر انتقادات از ایشان سراغ دارید؟این چگونه اسطوره ای است؟...می گن طرف اسم‌پسرش رو گذاشت رستم بعد خودش هم ازش می ترسید..البته شاید ثروت افسانه ای ایشان را که گاه گوش چشمی هم به فقرا دارد،بتوان اسطوره ای وصف کرد.
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      اتفاقاافرادمشهوردرورزش ورچیزی بایدبیشترتقوی به معنی خودداری ازهرفعل وترک فعل غیرضروردرهمه حرفها وکارهاشون داشته باشن تاافتخاراتشون خدشه دارنشه شماجای حفظ کرامتش عمل روبه سلیقه ی اونی که میگه اشتباه هم میکنم گره میزنی اینجوری خودش رونابودمیکنی وبین خودشون که چندرنگ ولیباس دارن وهمخوانی نداره باعث جنگشون میشه
  • ابوالفضل IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    مشرق تو مستنداتت رو منتشر کن
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    وقتی پاسپورتش را توی فرودگاه بی دلیل ضبط می کنید خوب طرف هم حق دارد ژست اپوزیسیون بگیرد و علیه حکومت اظهارنظر کند
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    اقای دایی شما با این کارتون اعصاب برای ما نذاشتین تلویزیون میگه این خانوم بیماری داشته شما دوباره میگی نه اینی که من میگم الان برای شما حل میشه یکی دیگه میگه فلان جا این طور شده نظام تا کی باید هی بییاد دلیل مدرک جورکنه این کارها دمار از روزگار مردم واقتصاد در اورده جمعش کنید تورو به حضرت عباس ع
  • تاج IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    برا اینایی که کامنت میزارن دقیقا مارو هم اضافه کن مرسی
  • Mohamad IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    نیازی به مستندات نیس
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    همانزمان که فیفا دایی فراموش شده را بعنوان یکی از منتخبان قرعه کشی جام جهانی انتخاب و آن تبلیغات گسترده باید میدانستیم چه کاسه ای زیر نیم کاسه است
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    علی دایی و علی کریمی و ده تا سلبریتی را اعدام کنید قایله ختم می شود این ها جاسوس و خاین به کشورند
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 1
    علی دایی دمت گرم خیلی مردی دوست دارم جواد از تهران
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    جناب دایی به قول قدیمی ها به مالت نناز که به یک شب بند است و به حسنت نناز که به یک تب بند است
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    بدبخت زیر پرچم امریکا سوگند خورده به کشورش(امریکا ) وفادار باشه
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    1 0
    علی دایی حرفش سنده
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    علی دایی مرد محبوب ملت ایران همیشه پایدار و پیروز باشی سالار
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    علی دایی اسب تروای ملت ایران است که پیروزی را برای ملت به ارمغان میاورد..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس