کد خبر 1427230
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
تداوم درگیری گروههای تروریستی در شمال غربی سوریه

منابع خبری از تداوم درگیریهای شدید بین گروه تروریستی جبهه النصره و سایر گروههای تروریستی در شمال غربی سوریه و کشته و زخمی شدن بیش از ۴۰ نفر از دوطرف خبر دادند.

به گزارش مشرق، درگیری ها میان گروهک های مسلح وابسته به جبهه تروریستی  النصره و گروهک موسوم به "لشکر الحمزه" از یک طرف و گروهک موسوم به "تیپ سوم" وابسته به گروه تروریستی "ارتش ملی" و مورد حمایت ترکیه از طرف دیگر در محورهای مختلف در شهر عفرین واقع در شمال غربی سوریه ادامه دارد و شدت گرفته است.

برخی منابع محلی در گفت وگو با اسپوتنیک اعلام کردند که عناصر تروریستی گروه موسوم به "تحریر الشام" (جبهه النصره سابق) بعد از درگیری های شدید با گروه تروریست "تیپ سوم" بر منطقه کفرجنه و تپه های اطراف آن در مسیر عفرین- اعزاز واقع در ریف حلب مسلط شدند.

گزارش های اولیه نشان می دهد که طی این درگیری های تاکنون ۴۰ نفر از دو طرف کشته و زخمی شده اند.

این منابع تاکید کردند: مذاکراتی که در دو روز گذشته میان جبهه النصره و سپاه سوم انجام شد هیچ توافقی به دنبال نداشت و تنها نتیجه آن آتش بس چند ساعته بود تا بار دیگر صدای انفجار و درگیری های میدانی در ریف عفرین شنیده شد.

منابع محلی معتقدند که جبهه ترورسیتی النصره به عملیات نظامی خود ادامه می دهد تا شهر اعزاز را در دست بگیرد؛ شهری که بزرگترین مقر گروه تروریستی موسوم به "ارتش ملی" به شمار می رود.

همچنین برخی نیروهای نظامی ترکیه در این شهر مستقر هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس