نخست‌وزیر اوکراین: حملات روسیه موجب قطع برق صدها منطقه شده است

نخست‌وزیر اوکراین اعلام کرد حملات جدید روسیه در اوکراین موجب قطعی برق در صدها شهر و روستا شده است.

به گزارش مشرق، «دنیس اشمیهال» نخست‌وزیر اوکراین روز دوشنبه اعلام کرد حملات جدید روسیه موجب آسیب جدی به زیرساخت‌ها در این کشور شده‌اند.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، اشمیهال با اشاره به دور جدید حملات علیه مواضع مختلف در اوکراین از جمله در کی‌یف گفت:‌ «تروریست‌های روسی بار دیگر به زیرساخت‌های انرژی در سه منطقه اوکراین حمله کردند».

نخست‌وزیر اوکراین افزود: «در نتیجه این حملات، برق صدها ناحیه مسکونی قطع شده است».

در ادامه حملات اخیر پهپادی روسیه به مناطق مختلف اوکراین، رسانه‌ها امروز (دوشنبه) خبر دادند که روسیه با پهپادهای انتحاری «کامی کازه» به چند نقطه از اوکراین حمله کرده است.

«آندری یرماک» رئیس دفتر رئیس‌جمهور اوکراین به رسانه‌ها خبر داد که صبح امروز دوشنبه کی یف با پهپادهای انتحاری کامی کازه هدف حمله قرار گرفته و در چند نقطه از منطقه مرکزی پایتخت  انفجار صورت گرفته است.

«ویتالی کلیتچکو» شهرار کی‌یف اعلام کرد که به برخی مناطق مسکونی در پایتخت اوکراین آسیب وارد شده است.

از سوی دیگر برخی دیگر از رسانه‌ها گزارش دادند که روسیه با پهپادهای انتحاری خود به اهدافی در «اودسا» و «خارکیف» هم حملاتی انجام داده است.

روسیه از بامداد دوشنبه هفته گذشته چندین حمله موشکی و پهپادی به مرکز شهر کی‌یف پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر در این کشور انجام داد. روسیه چند شهر دیگر در مناطق جنوبی و غربی اوکراین را هم هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیماص IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    32 3
    کسی که اول به زیرساخت های غیر نظامی کرد شما اوکراینی های پدرسوخته بودید که چل کریمه را هدف قرار دادید حالا ضربتی زدید ضربتی نوش جان کنید
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    روسیه بای همان اول جنگ زیر ساخت های اکراین را میزد اکراین در جنگ جهانی دوم حامی وهمراه ارتش نازی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس