اوین؛ خط خرابکاری سرویس‌ها/ تکرار سناریوی شکست‌خورده گروهک تروریستی منافقین در زندان اوین

جریان ضدانقلاب که این روزها به‌ خاطر عدم همراهی مردم، دچار استیصال شده، به تکرار سناریوی شکست خورده گروهک تروریست منافقین رو آورد.

به گزارش مشرق، روزنامه وطن امروز نوشت: جریان ضدانقلاب که این روزها به‌ خاطر عدم همراهی مردم، دچار استیصال شده، به تکرار سناریوی شکست خورده گروهک تروریستی منافقین رو آورد. ساعات پایانی شنبه هفته جاری بود که رسانه‌ها از بروز حادثه‌ای در زندان اوین خبر دادند، هرچند ساعاتی قبل‌ از آن، برخی اکانت‌های توئیتری وابسته به جریان ضدانقلاب درباره احتمال وقوع اتفاقی در اوین اظهارنظر می‌کردند!

بنا به گزارش پایگاه رسانه‌ای قوه قضائیه، در پی درگیری بین تعدادی از زندانیان محکومیت‌های مالی و سرقت، یک کارگاه کارآفرینی زندان دچار حریق می‌شود. بلافاصله پس از بروز درگیری و آتش گرفتن کارگاه خیاطی بند زندانیان محکومیت‌های مالی و سرقت، انتظامات زندان برای کنترل درگیری وارد عمل می‌شوند و ایستگاه آتش‌نشانی مستقر در زندان نیز بلافاصله عملیات اطفای حریق را آغاز می‌کند که در نهایت آتش خاموش می‌شود.

بر اساس این گزارش درگیری بین زندانیان نیز با ورود انتظامات زندان تحت کنترل درآمد. در جریان این اتفاق تعدادی از زندانیان جرائم خشن و خطرناک قصد فرار از زندان را داشتند که با توجه به تمهیدات حفاظتی اتخاذ شده موفق به فرار نشدند. طبق اطلاعات منتشره از سوی ارگان رسانه‌ای دستگاه قضا، ۴ نفر از زندانیان بر اثر استنشاق دود ناشی از آتش‌سوزی‌ها فوت کرده و ۶۱ زندانی نیز مجروح شده‌اند. همه زندانی‌های فوت شده جزو محکومان ناشی از سرقت بودند که در زندان اوین دوران محکومیت خود را طی می‌کردند.

در گزارش مرکز رسانه قوه‌ قضائیه آمده است اکثر زندانی‌های مجروح به صورت سرپایی مداوا شدند و تنها ۱۰ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری هستند که حال ۴ نفر وخیم گزارش شده است. در این گزارش تاکید شده پس از ورود بموقع دادستان تهران و رئیس سازمان زندان‌ها به محل زندان اوین، با همکاری مسؤولان زندان، نیروهای انتظامی، آتش‌نشانی و اورژانس بیش از ۷۰ زندانی که در معرض خطر آسیب‌دیدگی بودند نجات پیدا کردند.

با بروز این حادثه، رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین از جمله بی‌بی‌سی فارسی و سعودی اینترنشنال، به رسم همیشه به تولید اخبار دروغ و تحریک مردم ایران پرداختند. به طور مثال این رسانه‌ها مدعی شدند نیروهای انتظامی زندان زندانی‌ها را هدف تیراندازی قرار داده و در این بین تعدادی از زندانی‌ها نیز کشته شده‌اند. شبکه‌های فعال جریان ضدایرانی در فضای مجازی نیز در فراخوان‌هایی هماهنگ سعی داشتند مردم را به زندان اوین سرازیر کنند که البته در این امر ناکام ماندند. جریان آشوب با ادعای اینکه جان زندانی‌ها بویژه اغتشاشگرانی که در چند وقت اخیر از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی بازداشت شده‌اند، در خطر است، گفتند مردم باید برای نجات جان آنها به سمت زندان اوین بروند.

نقش جریان آشوب در اتفاق اخیر زندان اوین چیست؟

آشوب‌ها و اغتشاشات معاندان و اوباش که به بهانه فوت مهسا امینی آغاز شده بود، تقریبا به پایان راه رسیده و نفس‌های آخر خود را می‌کشد. از همین رو جریان ضدایرانی نیز که دچار درماندگی شده، به دنبال راهی است که به پیکر بی‌جان آشوب تنفس مصنوعی بدهد. این جریان پس از آنکه نتوانست با تکرار پروژه نخ‌نمای کشته‌سازی، اذهان عمومی را با خود همراه کرده و به ‌رغم فراخوان‌های گسترده برای ایجاد ناامنی، با پاسخ منفی مردم روبه‌رو شد، برای ادامه‌دار شدن آشوب‌های پایان یافته اخیر پروژه جدید اما شکست‌خورده‌ای را کلید زد.

در حالی که چند روزی می‌شود بساط آشوب و اغتشاش از سطح خیابان‌ها برچیده شده، جریان ضدانقلاب با کلید زدن پروژه آشوب در زندان اوین که با همراهی تعدادی از زندانیان این زندان انجام شد، نشان داد با تمام توان به دنبال ادامه پیدا کردن ناامنی و اغتشاش در کشور است.

البته این پروژه که در همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه شکست خورد، در گذشته نیز با شکست مواجه شده بود. شورش و اغتشاش در زندان، الگوی قدیمی سازمان تروریست منافقین است که تابستان سال ۶۷ عملی و البته با شکستی سخت و تاریخی همراه شد. مرداد ۶۷ اعضای سازمان منافقین که در زندان‌ها به سر می‌بردند، همزمان با تعرض این سازمان به مرزهای کشورمان که با حمایت رژیم بعث همراه بود، سعی داشتند با برپایی شورش و آشوب سراسری و فرار از زندان، به نیروهای متجاوز ملحق شوند که شکست خوردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    8 2
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      4 1
      معماری یکی از علوم سازندگی در تاریخ بشریت بوده و هست برای طراحی یک خانه راحت باید اول فاضلاب و توالت خانه را طراحی کرد اینترنت ملی باید جایگزین این اراجیف شود وگرنه همین اش و همین کاسه خواهد بود مثل چین
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 1
    میگیم دشمنان دروغ میگویند-ولی شما چرا نمیگذارید رسانه وشبکه های آزاد داخلی بروند بطور زنده این اتفاق را پوشش بدهند،تا مردم نگران نباشند!؟اینکه بعدازحادثه صداوسیمای ملی برود چند دقیقه گزارش محدود بگیرید که نشد اخبارزنده!؟
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 0
      دشمنان ما استاد عملیات روانی و بازی رسانه ای هستند ( پیشرفته تر از هر تکنولوژی و فن اوری ) و هیچ موقع حقیقت را آنطور که هست پردازش نمی کنند . حالا که دسترسی محدود دارند اینطور کارگردانی می کنند اگر فرصت رسمی پیدا کنند طوری بازی میدانی و رسانه ای می کنند که شیطان را هم درس می دهند البته پشت پرده هم خود شیاطین واقعی آنها را هدایت می کنند
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 0
      امثال توکه درعمرشون برنامه‌ای رسانه‌ای داخلی گوش نداهومراجعه نمکینید.انتظار دارید بیان درخونهاتونمگه تلویزیون بعداز چند ساعت که هنوز آتش نشانها اززندان نرفته بودند. برنامه زنده نشون نداد
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      بله خبرنگار بصورت زنده برود و اگر هم این وسط اتفاقی برایش افتاد بگوییم چرا وسط اغتشاش و شورش و آتش سوزی بردی تا این اتفاق بیوفتد، خلاصه هر کاری بکنیم یک عده ناراضی هستند و مشغول بازخواست
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    میگیم دشمنان دروغ میگویند-ولی شما چرا نمیگذارید رسانه وشبکه های آزاد داخلی بروند بطور زنده این اتفاق را پوشش بدهند
    • ناشناس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      5 1
      اولاکه شبکه بیطرف دردنیاوجودندارد.بعدش خداآیه نازل کنه بازم تو همسال توقبول نمیکنید.پس حرف مفت نزنو واسه مارسانه آزادوبیطرف مطرح نکن
    • محمد قزل IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 1
      زندانی و ارازل و اوباش همینو می‌خوان زندان شلوغ بشه و فرار کنن ولی کور خواندن
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      هنوز طرز حرف زدن یاد نگرفتی!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس