گزارش کمیسیون بودجه درباره لایحه افزایش حقوق‌ها یکشنبه به صحن مجلس می‌آید

نائب رئیس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: گزارش بررسی لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری پس از چکش‌کاری و کار کارشناسی یکشنبه آتی به صحن مجلس می‌آید.

به گزارش مشرق، کاظم دلخوش اباتری نائب رئیس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس ، در رابطه با آخرین وضعیت لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری اظهار کرد: دوفوریت این لایحه در روز یکشنبه رای آورد.

وی درباره اینکه مطابق با آئین نامه داخلی مجلس باید کمیسیون‌ تخصصی مربوطه ظرف ۷۲ ساعت گزارش خود را ارائه دهد تا جهت بررسی در دستورکار صحن قرار گیرد، توضیح داد: این لایحه باید در کمیسیون تخصصی که کمیسیون برنامه و بودجه است، بررسی شود. ایام تعطیل جزو ایام کاری حساب نمی شود.

نائب رئیس دوم کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس ادامه داد: این لایحه در روزهای گذشته در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شده است که در صورت نهایی شدن در کمیسیون مذکور به صحن می آید.

دلخوش اباتری در پایان گفت: به احتمال زیاد این لایحه نیاز به چکش‌کاری و کار کارشناسی دارد، اما ان شا الله این لایحه روز یکشنبه هفته آینده به صحن می آید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس