فرمانده مرزبانی فراجا: امنیت مرزها پایدار است/ هرگونه حرکت اشرار مسلح در نطفه خفه می‌شود

فرمانده مرزبانی فراجا کشور گفت: امروز امنیت مرزها مثال زدنی است و امنیت پایداری را شاهد هستیم، فرماندهان نظامی دفاع جانانه ای را از مرزها دارند و امروزه مرزها بسیار امن است.

به گزارش مشرق، سردار احمد گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا ، اظهار کرد: آنچه مسلم است بعضی از کشورها متأسفانه حیات خلوت تعدادی از اشرار مسلح و گروه های تروریستی که دست پرورده آمریکای جنایت کار و صهیونیسیم هستند، شده اند اما با انسجام و هوشمند سازی مرزها و وجود افسران، درجه داران و سربازان غیور مرزبانی که چشمان نظام جمهوری اسلامی هستند امنیت در مرزهای کشورمان برقرار است.

وی با بیان اینکه امروز مرزهای کشور امن است، گفت: ممکن است در همه جای جهان برخی افراد چشم طمع به کشوری را داشته باشند و عده ای دست به تحرکاتی بزنند اما به فضل الهی اشراف کاملی توسط مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی و دستگاه‌های اطلاعاتی روی دشمنی که توسط مستکبران و نظام سلطه تداک دیده شده وجود دارد و هرگونه حرکت اشرار مسلح در نطفه خفه می‌شود.

فرمانده مرزبانی فراجا در رابطه با وجود امنیت در مرزها افزود: خیال مردم راحت باشد، امروز امنیت مرزها مثال زدنی است و امنیت پایداری را شاهد هستیم، فرماندهان نظامی دفاع جانانه ای را از مرزها دارند و امروزه مرزها بسیار امن است.

سردار گودرزی تصریح کرد: در ۳۱ شهریور در منطقه عمومی آذربایجان شرقی ۷ نفر از اشرار مسلح که شامل یک زن و شش مرد بودند ساعت سه ونیم نصف شب به دام همکاران ما افتادند و تیم آنها متلاشی شد و قبل از هر اقدام تروریستی در داخل کشور دستگیر شدند و همینطور مقدار زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس