به بهانه روزجهانی دختر| دخترانِ ایران را بشناسید!/دختری که زن زندگی آزادی را معنا کرد!

انگار رسانه‌های آن طرف آبی که این چند وقت فریاد حمایت از دختران ایرانی را سر داده‌اند کمربسته‌اند به خراب کردن چهره ایران زمین و دخترانش! روز دختر فرصت خوبی است برای نشان دادن چهره واقعی دختران ایران.

به گزارش مشرق، جستجو کردم دختران ایران و دیدم گوگل بی‌انصافی می‌کند در نشان دادنشان! اصلا انگار رسانه‌های آن طرف آبی که این چند وقت فریاد حمایت از دختران ایرانی را سر داده‌اند کمربسته‌اند به خراب کردن چهره ایران زمین و دخترانش! دختر ایرانی برای گوگل، صحنه اغتشاشات است! مبارزه با وطن است! دعوا و درگیری است!  چشم بسته‌است روی افتخارات‌شان، قهرمانی‌هایشان، جان‌نثاری و فداکاری هایشان برای وطن و غم نشانده جای همه آنها. تا مبادا جهان،  زنان و دختران سرفراز  ایران را بشناسد. روز جهانی دختر فرصت خوبی است برای نشان دادن چهره واقعی دختران ایران زمین!

فاطمه اسدی دختر کردی که زن زندگی آزادگی را معنا کرد!

روایتش را کمتر کسی شنیده بود تا همین  یک سال پیش کسی از قصه این دختر کرد خبر نداشت. راستش را بخواهید پیکرش را که تفحص کردند و داستانش که دهان به دهان بین مردم چرخید،هم چشم‌هایمان به اشک نشست از تلخی سرگذشتش، هم لبخند افتخار  از غیرت و آزادگی‌اش مهمان‌ صورت‌هایمان شد.

وقتی آمد، شد قهرمان هزاران دختر! قهرمانی که هم زن بودن را معنا کرد هم تلاش برای زندگی را و هم آزادی را یا بهتر بگوییم آزادگی را! ایستاد مقابل ضدانقلاب، همان‌هایی که خیلی سال پیش مثل‌ همین حالا سودای تجزیه طلبی ایران را داشتند اما به لطف «فاطمه اسدی‌»ها حسرت به دل می‌کشند هنوز!

در خانه نشسته بود که برایش خبر آوردند ضدانقلاب  همسرش را دستگیر کرده! همسرش مغنی بود. کفش آهنین پوشید و رفت به دنبال آزادی او، رفت که اقتدار زن کُرد را برای ضدانقلاب معنا کند.

در همین رفت‌وآمد ها هرجا فرصتی پیدا می‌کرد برای مردم از چهره سیاه ضدانقلاب می‌گفت و هر بار که همسرش را می‌دید برایش فقط یک توصیه داشت : «مبادا در مقابل دشمن کم بیاوری و شکسته شوی، محکم و استوار در مقابل‌شان مقاومت کن و از عقاید و باورهایت دفاع کن، تسلیم شدن در برابر این عناصر فاسد، گناهی بزرگ و نابخشودنی است».

برای آزادی همسرش ۲۰۰ هزار تومان پول می‌خواستند فکر می‌کردند شرط محالی باشد برای فاطمه اما دست کم گرفته بودند این دختر کرد ایران را! گوسفندان‌شان را فروخت و ۲۰۰ هزار تومان  آورد و گذاشت جلوی ضدانقلاب، اما آنقدر همسرش را شکنجه کرده بودند که جانی بر تنش نمانده بود.

دختر غیور کردستان فریاد اعتراضش را به گوش اهالی روستا رساند و  با فاسد خواندن عناصر ضدانقلاب، هیبت­ آن‌ها را شکست. کم‌آوردند مقابلش همانجا فاطمه را تیر باران کردند و همسرش را به زندان برگرداندند. درورد بر این دختر ایران، درود بر ژَن کردستان!

دخترانِ ایران را بشناسید! / دختری که زن زندگی آزادی را معنا کرد!

پزشکی که تا آخرین لحظات عمرش سنگردار ایران بود! 

روزهایی که کرونا هجوم آورده بود روی سر شهر و دیارمان و داشت نفس کشورمان را می‌گرفت یادتان می‌آید؟! آن روزها در بحبوبه کرونا تصویر فداکاری‌های کادر درمان مرهمی می‌شد بر دل‌هایمان، مخصوصان تصاویر دختران ایران زمین که در خط مقدم مقابله با کرونا دوشادوش مردان، جهاد می‌کردند.

همان وقت‌ها بود که عکس خانم دکتری از بیمارستان شهدای پاکدشت در فضای مجازی دست به دست می‌شد. دکتر« شیرین روحانی راد» که سرم به دست نشسته بود و بیماران را ویزیت می‌کرد. دردش کمتر از بقیه بیماران نبود، حتی درد خستگی هم این روزها به جانش نشسته بود اما دلش نمی‌آمد سنگر ایران خالی بماند!

وقتی می‌پرسند چرا با این حال آمده‌ای؟! می‌گوید:«همه کارکنان بیمارستان درگیر هستند و چون نیروی جانشین نداشتم باید می‌آمدم». پدرش وقتی قرار است از شیرین یاد کند می‌گوید:« هیچ بیماری را از پشت در اتاقش رد نمی‌کرد. چند دست لباس با خودش برده بود و شبانه روز در بیمارستان می‌ماند ما اصلا نمی‌دانستیم او بیمار شده! اینکه خودش هم درگیر شده بود را به ما نگفت. هر روز زنگ می‌زد و با ما حال و احوال می‌کرد. خیال می‌کردیم حالش خوب است!»‌ 

بگذارید سوال اولم را یک‌بار دیگر بپرسم روزهایی که کرونا داشت نفس وطن‌مان را می‌گرفت یادتان می‌آید؟! اگر فقط یادمان می‌آید و دیگر دست و پنجه با آن روزها نرم نمی‌کنیم به برکت همین شیرین ها است!

دخترانِ ایران را بشناسید! / دختری که زن زندگی آزادی را معنا کرد!

این دختر بارها پرچم ایران را به اهتزاز درآورده! 

وقتی ۱۹ سالش بود، پای راستش در شلمچه روی مین رفت و دچار مجروحیت شد. برعکس خیلی‌ها این اتفاق برایش نقطه پایان امید و زندگی‌ نبود! تازه دوسال بعد قدم در عرصه ورزش گذاشت و کم‌کم در رشته والیبال نشسته به یکی از شاخص‌ترین بازیکنان این رشته در سطح کشور و بین‌الملل تبدیل شد تا آنجا که عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته را به خود اختصاص داد و در بازی‌های پارآسیایی گوانگجو و اینچوان  به مقام سومی و نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد!

این بانوی کرمانی در رشته دومیدانی نیز چندباری پرچم ایران را به اهتزاز در آورد و در مسابقات آسیایی و جهانی مدال طلا را از آن خود کرد! «عشرت کردستانی» را می‌گویم، پرچم‌دار کاروان ایران در پارالمپیک ریو ۲۰۱۶. به قول خودش سکوی قهرمانی فرصتی است تا پرچم کشورش و چادرش را به دنیا معرفی کند!

او می‌گوید:« درواقع ورزش برای من یک وسیله است که ارزش‌ها و عقایدم را بتوانم به دنیا نشان دهم و اعتقاداتم در اولویت اول قرار دارد.»‌

آری دختران ایران هیچگاه پرچم شان را پایین نمی‌کشند بلکه از جان مایه می‌گذارند تا آن را روی سکوی قهرمانی به دنیا نشان دهند. دختران ایران دغدغه‌شان آزادگی است نه برهنگی! دختران ایران وطن را به اجنبی نمی‌فروشند!

دخترانِ ایران را بشناسید! / دختری که زن زندگی آزادی را معنا کرد!

وقتی عشق به ایران دختر نخبه ایرانی را از اروپا برمی‌گرداند!

«طناز بحری» از ده سالگی در هلند زندگی کرده و حالا یکی از نخبگان ایرانی‌است. تا چندسال پیش رئیس کلینیک هماتولوژی بیمارستان« آراسموس» روتردام هلند بود اما استعفا داد به وطن بازگشت! برایش اهمیت داشت که در کشور خودش خدمت کند و نامش کنار نام ایران خوانده شود!

در یکی از مصاحبه‌هایش می‌گوید:« باید دینم را به کشورم ادا کنم! ۴۵ درصد از حقوق ماهانه‌ام به عنوان مالیات برداشته می‌شود و بخش زیادی از این مالیات خرج تروریست‌هایی مثل اسرائیل می‌شود. خرج کشتن کودکان مظلوم! من نمی‌توانم این را بپذیرم باید به وطن برگردم باید دینم را به وطن ادا کنم!»‌

وقتی قرار از ایران حرف بزند آن را به کشتی نوح تشبیه می‌کند. می‌گوید :« احساس می‌کنم هر کس سوار این کشتی بشود عاقبت به خیر می‌شود!»‌  آری دختران ایران در آغوش مام میهن آرام می‌گیرند مثل طناز بحری که با همه حرف و حدیث هایی که برای برگشتن می‌شنید یک کلام وطن را با سخت و آسانش خواست!

دخترانِ ایران را بشناسید! / دختری که زن زندگی آزادی را معنا کرد!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    8 1
    ازاساتیددانشگاه تاخلبان و صاحبان انواع مشاغل وورزشهابانوان فعال وفرهیخته کشورداره خودمصی بی حیثیت ازنظراخلاقی دینی مگه الگوشده که نسخه میپیچه اماربالاتی قتل وهمسر کشی وخودکشی وزندانی وهمسرکشی ووانواع فساد وبیماری وتیراندازی خیابانی نشان دهنده ی فرهنگ اشتباه لیبرالیسمه
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      15 1
      حجاب مانع چه چیزی است؟ آیا تا حالا فکر کرده اید؟ زنان ایران زمین ؛ با حجاب خود تا بالاترین مراتب ؛ تحصیلات دانشگاهی ؛ ورزشی ؛ اجتماعی ؛ اقتصادی ؛ و .... صعود نموده اند.. پس حجاب مانع چه چیزی است که برخی با آن مخالفت می کنند؟؟؟؟؟ بله حجاب مانع بزرگ ؛ برای شهوترانی افراد هرزه و بی ناموس است. بله حجاب مانع بزرگ ؛ برای بازیچه کردن دختران و زنان است.
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    18 0
    أفرین، کار فرهنگی کنید و منفعلانه با افند دشمن غافلگیر نشوید.
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      12 3
      حجاب واکسن است. واکسن برای ایمن سازی بانوان در برابر افراد هرزه. واکسن برای اینکه دیگران به زن بعنوان کالای جنسی نگاه نکنند.واکسن برای اینکه خود زن نیز به خودش بعنوان کالای جنسی نگاه نکند و دنبال اعتلای شخصیت انسانی خود باشد. حجاب واکسن آرامش روانی جامعه است.
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    15 0
    خدا امثال این فرشتگان را زیاد کند... کثرالله امثالهم
  • ح.ع.ا IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    10 0
    آفرین به این زنان باشرف و با غیرت ایرانی و لعنت بر مزدوران و جیره خواران ایرانی نما که اینروزها هرچه در توان داشتند برای نابودی شرف زنان ایرانی ،در اروپا و امریکا و اینترنشنال خائن الحرمین و رژیم کودک کش جعلی صهیونیستی ،به حراج گذاشتند
  • IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    12 0
    برای سلامتی دختران نجیب و شرافتمندمان صلوات
  • مهدی IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    9 0
    سلام و درود خدا بر زنان پاکدامن سرزمینم ، از دامن زن ، مرد به معراج می رسد.
  • وطنم IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    11 0
    مروارید کمیابه به همین خاطر ارزشمنده.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 2
    زن، زندگی، آزادی نه شعار منطقی و نه مطالبه حقوقی است زیرا پر از ابهام است زن) کدام زن؟ همسر، مادر، خواهر، عمه، خاله، کدام منظور است، ازدواج و همسر که توصیه شرع و قانونی است زندگی) منظور از زندگی چیست، پوچ گرایی جنسی که مقدمه پوچ گرایی کل زندگی است آزادی) آزادی از چه و آزادی برای چه؟ واژه آزادی بدون *از* یا *برای* یعنی آنارشیسم و گروه خوارج مدرن. آزادی از انسانیت برای آزادی حیوانی.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 11
    همینا هم اگر کوچکترین اعتراضی به شما کنن میشن کافر و ملحد و اغتشاشگر و عامل اجنبی و عوامل استکبار جهانی!!!
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 1
    قهرمانان یک جامعه ی احمق اینها نیستند بلکه برخی نخاله های بی سواد برای جامعه ی احمق قهرمانند
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    8 0
    مرحبا به این شیر زن های ایرانی.حالا دهه هشتادیا برید بیرون خودتون رو لخت کنین بعدش هم شعار آزادی سر بدین
  • حامد IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    10 0
    آدم افتخار میکنه
  • یک ایرانی مسلمان IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    7 0
    واقعا اشک تو چشمام جمع شد از این همه شرف و عزت. سلام خدا بر همه شما
  • تبریزی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    11 0
    #جمهوری_اسلامی_ایران، #کشتی_نوح، #لبیک_یا_خامنه_ای_لبیک_یا_حسین_است
  • تک سوتر DE ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 0
    به، دمتون گرم. شعار زن، زندگی، آزادی اصلا معنی نداره. شماها دارید بدون جیره و مواجب حرف اونها رو بزک می کنید!!! زن از دید اونها وقتی باعث زندگی می شه که لخت بشه و آزادی یعنی این لختی و عریانی برای همه. از گفتنش هم واهمه ندارن. دارن این معنی رو عریان فریاد می زنن. اون وقت شماها دقیقا دارید چیکار می کنید؟
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    5 0
    درود به شرفتون
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    2 0
    درد و بلای این شیرزنان مومن و نجیب تو سر زن های هر جایی که تو منو تو و عنترنشنال و بی بی سی از صبح تا شب برای کثیف ترین آدم ها دریوزگی می کنند
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 0
    درود خدا بر همه دختران باشرف ایرانی که در همه ابعاد زندگی شرف و انسانیت و اقتدار خود را برای خود و ایران عزیز تلاش می کنند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به احتزاز در آوردند و در می آورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس