کد خبر 1425457
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
جنگ بیهوده با خدا!

غبار فتنه، کم‌کم فروکش می‌کند. ملت ما با آرامی از آن عبور می‌کند آنچه بر خاکستر فتنه نقش بسته این حقیقت است که ؛ جنگ باخدا بیهوده است.

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی نوشت: خداوند رحمت کند آیت‌الله خوشوقت را یک وقتی موعظه می‌فرمود که؛ «آدم که عصبانی می‌شود نه خدا سرش می‌شود نه دین و نه عقل! غضب پرده ضخیمی مقابل عقل و دین و خداست، این پرده که آمد هر کاری که دلش خواست می‌کند بعد که عقلش سر جایش آمد پشیمان می‌شود».

مصیبت بالاتر این است که انسان در وادی غضب غرق در شهوت جنسی و اشتهای سیری‌ناپذیر جنسی شود.

روزانه از طریق اینترنت، شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی پیام‌رسان‌های خارجی، جوانان ایران زیر بمباران وحشتناک داده‌ها و اطلاعاتی هستند که یک خشم و کینه کور را در ذهن آنان پمپاژ می‌کند. این داده‌ها و اطلاعات حاوی دروغ، تهمت، افترا و تحلیل‌های نادرست می باشد که تشویش اذهان عمومی را تمهید می‌کند.

کارشناسان رسانه‌ و ارتباط ارتش جهنمی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی آنچنان ذهن‌ها را مدیریت می‌کنند که به مخاطبان خود اجازه نمی‌دهند به «گذشته»، «حال» و «آینده» فکر کنند.

بسیاری از جوانانی که در این چند روزه دستگیر شدند و در بازداشتگاه‌ها به شدت می‌گریستند و اظهار پشیمانی می‌کردند، آزاد شدند و پدر مادرهای آن‌ها با تشکر از نیروی انتظامی و رأفت نهادهای امنیتی و قضائی بچه‌های خود را به خانه بردند.

وقتی پرده غضب و خشم از جلوی چشمان آن‌ها کنار رفت. تازه به فکر خدا، دین و عقل افتادند و از اعمال خودشان پشیمان شدند.

کسی که به قرآن سوزی و مسجدسوزی افتاده به دشمنی با که برخاسته است؟!

کسی که با حکم قرآنی حجاب درافتاده با که دشمنی می‌کند؟!

این فرمان جنگ بیهوده با خدا از کدام اتاق فکر درآمده است که از طریق BBC و سعودی اینترنشنال و رسانه‌های صهیونیستی میلیون‌ها بار در روز نشر و بازنشر می‌شود؟!

دشمن دست‌اندر کار ساخت انسان‌های مجازی است. دشمن نمی‌تواند با انسان‌های حقیقی با آموزه‌های الهی مقابله کند. رسانه‌های جهنمی دشمن اجازه نمی‌دهند جوان ایرانی دسترسی به حقیقت پیدا کند. ذهن و عقل او را اجاره می‌کنند. شماری از انسان‌های پاک و جوانان پاکباخته ما را به اجاره‌نشینی در این فضا برده‌اند و آن‌ها را زیر بهمنی از دروغ، غضب، شهوت و کینه‌توزی‌ بی‌دلیل دفن کرده‌اند.

یک دفعه چشم باز می‌کنند می‌بینند در وسط معرکه نبرد بیهوده با خدا قرار دارند.

خدا رحمت کند امام خمینی (ره) را که در بخشی از نامه خود به گورباچف فرمود:

«مشکل شما عدم اعتقاد به خداست همان مشکلی که غرب را به ابتذال و بن بست کشیده و خواهد کشید. مشکل شما مبارزه طولانی و بیهوده با خدا و مبدأ هستی است»!

مبارزه بیهوده با خدا یک امپراطوری پرقدرت را در شرق به موزه تاریخ سپرد. قطعا امپراطوری غرب را هم بنا به پیش‌بینی امام (ره) متلاشی خواهد کرد.

آنها که در فتنه اخیر، جنگ بیهوده با خدا را به بهانه حجاب آغاز کرده‌اند روسیاهان تاریخ معاصر هستند و به‌زودی به بدترین شکل ممکن خدا از آنها انتقام خواهد گرفت.

پرده دیگر فتنه اخیر «پرچم‌سوزی» و معارضه علنی با ایران مستقل و مقتدر بود.

ایران با تاریخ هفت هزار ساله خود چیزی نیست که با آتش زدن پرچم آن، رویای تجزیه آن برای دشمنان ملت تحقق پیدا کند. در طول تاریخ گذشته ایران و ایران معاصر میلیون‌ها جوان خون خود را برای اعتلای ایران نثار کردند تا ایران بماند و ایرانی بتواند به تمدن و فرهنگ خود افتخار کند.

پمپاژ خشم و نفرت با کاتالیزور شهوت، برهنگی و بی‌حیایی عده‌ای فریب‌خورده، که پرده روی عقل و وجدان خود انداخته‌اند نمی‌تواند ویترین زیبای تمامیت جمهوری اسلامی را به هم بریزد. استکبار جهانی می‌داند وسعت جغرافیایی امروز ایران و مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور در این اندازه نیست که امروز در جغرافیای سیاسی جهان در کتاب‌های تاریخ و جغرافیا انعکاس دارد.

مرزهای واقعی ایران به وسعت کوه‌ها و دشت‌ها، رودخانه‌ها و دریاهای ایران به‌علاوه سرزمین‌هایی است که سرود سلام فرمانده در کل خطوط مقاومت توسط میلیون‌ها انسان در داخل و خارج کشور در 6 ماهه اول امسال فریاد شد و طنین آن در 5 قاره جهان شنیده شد.همین طنین صدا، استکبار جهانی را عصبانی کرده است و دیوانه‌وار سرش را به در و دیوار رسانه‌های اهریمنی خود می‌کوبد.

غبار فتنه، کم‌کم فروکش می‌کند. ملت ما با آرامی از آن عبور می‌کند آنچه بر خاکستر فتنه نقش بسته این حقیقت است که؛ جنگ باخدا بیهوده است. به زودی خدا مکر آن‌ها را در هم خواهد کوبید. زمستان در پیش است همه سیاست‌های گرم و تجاوزکارانه آن‌ها علیه ملت بصیر ایران، به زودی یخ خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    28 3
    مهدازادی امریکابابالاترین سرانه امارزندانی وقتل وتیراندازی خیابانی وخودکشی وهمسرکشی وفساد وسوء مصرف مخدروالکل وگنگستریسم
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 0
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 0
      آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    10 13
    بعضی ها هم به خانه رفتند و به ریش شما و رافت اسلامیتان خوب خندیدند
    • غالب IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 1
      تو نیاز نیست بسوزید. ما با هر طیف اگر هم را تیکه پاره کنیم در وقت حادثه بنیاد کنیم ریشه ها رو . آلبانی منتظر ضربه باش . حتما در این مدت پشت مانیتور از کلاه ایمنی استفاده کن. خطر داره بی خیالی
  • ناشناس IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    از فساد و بی بندباری و ابتذال در کشورهای غربی خوشبختی و سعادت بشریت در نمی آید برعکسش انواع بیماریهای روانی نظیر افسردگیهای وحشتناک و بعدش خودکشی های طولانی بوجود خواهد آمد علتش هم دوری انسانها از خداوند بزرگ و عبادت نکردن خدا و تقوای الهی نداشتن است از من باور نمیکنید سری به آمارهای وحشتناک خودکشی در کشور زیبا و پر از رفاه سوئد و فنلاند و نروژ بزنید
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    دقیقا
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    جناب انبارلویی بزرگوار ظاهرا ماجرا را یک پله جلوتر روایت میکنند در حالیکه کسانیکه از مسئولین قبلی یا فرزندانشان اول رفتند به بیمارستان مهسا امینی و تشنج آفرینی و بیانیه های متهم کردن همه ی نظام و به خط کردن روزنامه هایشان و حضور برخیشان در تجمعات اغتشاشی و تحریک کردنهای پیدا و پنهان مردم جرقه ی این آتش را زدند و در واقع مرحله ی اصلی جنگ با خدا از سال ۸۸ شروع شد
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    وقتی صحبت والدین و اعضا خانواده گرامی و بزرگوار شهدای اخیر در اغتشاشات را میشنویم از صمیم دل درود میفرستیم خدمتشان که اینگونه مثل کوه همچنان مدافع وطن و ولایت فقیه و رهبرمان هستند و دعا می کنیم در صحرای محشر حضرت علی ع و بی بی دو عالم حضرت زهرای اطهر با خوشحالی جواب سلام تان را بدهند و بعنوان اسوه و الگو معرفی نمایند و ما هم مفتخر که هموطنانی شریف چون شما خانواده معزز و مکرم شهدا داریم و از برکت وجودتان خداوند رحمان به مردم و کشور عنایت فرماید التماس دعا از خدمتشان داریم
  • من IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ آیه ۵۴ سوره مائده ای گروهی که ایمان آورده‌اید، هر که از شما از دین خود مُرتَد شود به زودی خدا قومی را که بسیار دوست دارد و آنها نیز خدا را دوست دارند و نسبت به مؤمنان سرافکنده و فروتن و به کافران سرافراز و مقتدرند (به نصرت اسلام) برانگیزد که در راه خدا جهاد کنند و (در راه دین) از نکوهش و ملامت احدی باک ندارند. این است فضل خدا، به هر که خواهد عطا کند و خدا را رحمت وسیع بی‌منتهاست و (به احوال همه) دانا است.
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    اغتشاش محکوم است
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    دقیقا
  • DE ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    فکر میکنن خدا بهشون نیازی داره؟! ۞ يَا أَيُّهَا النَّاسُ أَنْتُمُ الْفُقَرَاءُ إِلَى اللَّهِ ۖ وَاللَّهُ هُوَ الْغَنِيُّ الْحَمِيدُ
  • من SE ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَنْ يَرْتَدَّ مِنْكُمْ عَنْ دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللَّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَلَا يَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ۚ ذَٰلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشَاءُ ۚ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ آیه ۵۴ سوره مائده ای گروهی که ایمان آورده‌اید، هر که از شما از دین خود مُرتَد شود به زودی خدا قومی را که بسیار دوست دارد و آنها نیز خدا را دوست دارند و نسبت به مؤمنان سرافکنده و فروتن و به کافران سرافراز و مقتدرند (به نصرت اسلام) برانگیزد که در راه خدا جهاد کنند و (در راه دین) از نکوهش و ملامت احدی باک ندارند. این است فضل خدا، به هر که خواهد عطا کند و خدا را رحمت وسیع بی‌منتهاست و (به احوال همه) دانا است.
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    دقیقا
  • IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    درود خدابرانسانهای مخلص ورزمندگان جنگ نرم اسلام علیه دشمنان کور وبی عقل
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    احسنت
  • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    ام حسبتم ان تترکوا و لما یعلم الله الذین جـهدوا منکم و لم یتخذوا من دون الله و لا رسوله و لا المؤمنین و لیجة و الله خبیر بما تعملون؛ [۱] آیا پنداشته‌اید که به خود واگذار می‌شوید و خداوند کسانی را که از میان شما جهاد کرده و غیر از خدا و فرستاده او و مؤمنان محرم اسراری نگرفته‌اند معلوم نمی‌دارد و خدا به آنچه انجام می‌دهید آگاه است.
  • . IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    دقیقا
  • نادری IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    خداوند بارها فرموده که با دشمنان خدا دوستی نکنید. اگه کسی اهل قرآن و سیره اهلبیت باشه خداوند راه درست رو نشونش میده.
  • CA ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    تمام مطلب اینه: "روزانه از طریق اینترنت، شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی پیام‌رسان‌های خارجی، جوانان ایران زیر بمباران وحشتناک داده‌ها و اطلاعاتی هستند که یک خشم و کینه کور را در ذهن آنان پمپاژ می‌کند. این داده‌ها و اطلاعات حاوی دروغ، تهمت، افترا و تحلیل‌های نادرست می باشد که تشویش اذهان عمومی را تمهید می‌کند." البته نه فقط جوانان همه مردم هدف این اشغالگری و حمله هستند.
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    احسنت
  • علی نجفی IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    مشکل اصلی مردم ایران تورم شدید و فقر است. آیا مسئولان با درآمد بالا توان درک مردم را دارند.
  • IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    شعارهای فریب خوردگان حرفهای شیطان است... اگر بنده خدا نباشی قطعاً بنده شیطانی ....
  • IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    سراب سازی از ابزار شیطان است...
  • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    نه فقط موحدین بلکه تکویناً طبیعت با طالحین مبارزه می کنند... فرد طالح چون دشمن خداست تمام موجودات عالم با او دشمن خواهند بود و محکوم به شکست و ذلت است و همواره عزت برای مومنان است.
  • SE ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    با کسانی که به خدا اعتقادی ندارند نمیشه با مبانی اعتقادی بحث کرد
  • احسان معتمدی IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    سلام اقای انبار لویی . جمله زیبای جنگ بیهوده با خدا را ما در این اغتشاشات از جانب خواص بدبخت مفلوک و تعدادی از سینماگران و ورزشکاران دیدیم که هر جا نیاز به دفاع از اسلام و قران و ولایت رسول الله هست انها غایب و هرجا که همراهی با شیاطین امریکا و انگلیس و شهوات هست اینها از حقوق بشر سخن می گویند . بنده و شما جنگ بیهوده بی خدایان با خدا را دیده ایم از رژیم شاه و صدامیان و حامیان انها و حسنی مبارک و داعش و غیره و پیروزی خدا را ما با چشم دیده ایم در همه جا در فتح خرمشهر در مظلومیت ما با صدامیان و امریکا و الان که طرفداران شهوات قصد دارند انقلاب جنسی کنند که تعداد انها بسیار اندک و ناچیز است توده ملت مسلمان و پیرو معصومین هستند هرچند دولتی ها و مجلسی ها باید قیمت اجناس را برای مصرف توده مردم رعایت کنند . باید بدانند فشار معیشت بر زندگی مردم بسیار شدید شده است و باید حقوق خودشان را کاهش و حقوق پایین دستان را افزایش دهند و کاری کنند که مردم بخاطر اعتراض به قیمت برنج به خیابان نریزند و از ناراحتی کارهای بد انجام دهند که ابدا به ان اعتقاد ندارند . هرچند دشمنی امریکا و انگلیس ان جداست و انها ماموران خود را دارند که مردم را به قتل میرسانند تا کشورمان را از بین ببرند حساب انها جدا است
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    نیاز به تبیین بیشتر احساس میشه
  • روح مطهر IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    0 0
    برای بیمه شدن در مقابل این فتنه ها نیاز به روشنگی های عمیق و مستمر است در حالی که مسئولان ما بعد از پایان فتنه تا آغاز فتنه بعدی به خوابی عمیق فرو میرن دریغ از اینکه دشمن همین الان هم برای بعد از این فتنه برنامه داره و برای فتنه ی بعدی داره دامهای خودش رو پهن میکنه
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    احسنت. خدا، خیرتان دهد. دشمنان جمهوری اسلامی به جنگ بیهوده با خدا آمدند. الله، پیروزمند شکست‌ناپذیر است. حجاب هم حکم خدا است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس