کمیته مشترکی بین مجلس و دولت برای تقویت بورس تشکیل شد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی مجلس و وزارت اقتصاد تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهاداتی برای تقویت بورس در بودجه آتی ارائه دهند.

به گزارش مشرق، محمدرضا پورابراهیمی در تشریح نشست امروز (سه شنبه ۱۹ مهر ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: بررسی آخرین وضعیت بازار سرمایه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان بورس دستورکار امروز کمیسیون اقتصادی بود که گزارش‌هایی از سوی کمیته تخصصی کمیسیون و سازمان بورس ارائه شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر اساس تصمیم اخذ شده در نشست امروز، کمیته‌ای مشترک و تخصصی از کمیسیون اقتصادی و وزارت امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد تا ظرف ۱۰ روز پیشنهادات مربوط به آنچه باید به عنوان مشوق‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شود و همزمان آنچه مانند قیمت گذاری دستوری که نباید در دستورکار قرار گیرد اما متأسفانه اکنون در حال انجام است، لحاظ شود و در قالب گزارشی جمع‌بندی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این گزارش پس از تأیید کمیسیون اقتصادی و وزارت اقتصاد به رئیس جمهور ارائه می‌شود تا در لایحه بودجه سال بعد مبنا قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس