خرید ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس کشور

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از خرید دو هزار میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس کشور طی امسال خبر داد.

به گزارش مشرق، مهرالله رخشانی مهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه نوسازی مدارس در بحث سیل خوشبختانه عبور خوبی داشت و میزان مشارکت خیرین در تکمیل پروژه‌ها قابل توجه بود.

وی افزود: امسال دو هزار میلیارد تجهیزات کمک آموزشی، گرمایشی و سرمایشی خرید و تحویل آموزش و پرورش استان‌ها داده شد، که از این ارقام سهم لرستان ۷۳ میلیارد تومان بود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: با تخصیص این اعتبارات برای تأمین تجهیزات خوشبختانه بخشی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش مرتفع شد.

رخشانی مهر با بیان اینکه تمرکز در بحث خرید تجهیزات هنرستانی بود، گفت: از این دو هراز میلیارد تومان حدود ۵۳۰ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی توزیع شد که سهم استان لرستان در تجهیزات هنرستانی ۳۰ میلیارد تومان به لرستان اختصاص یافت که امروز بخشی از این تجهیزات و در مهر ماه نیز بخش قابل توجهی ارسال شد.

وی با اشاره به پروژه کانون ادب خرم آباد اظهار داشت: سر قول خود هستم و بابت این پروژه خوشبختانه طی یک نشست در سر جمع اعتبارات ۱۰ میلیارد اضافه شد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره بر اینکه سرانه آموزشی در لرستان پایین نیست افزود: سرانه آموزشی لرستان نسبت به کشور دو دهم کمتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس