شاد

بخشنامه الزامات سامانه‌‎های الکترونیکی آموزش و پرورش و شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

به گزارش مشرق، بخشنامه الزامات سامانه‌های الکترونیکی آموزش و پرورش و شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) از سوی یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

به‌منظور استفاده بهینه از امکانات و فرصت‌های موجود برای جبران بخشی از خسارات وارد شده به کیفیت یادگیری در دوره شروع کرونا و تسهیل دسترسی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش تصریح می‌شود شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) بخش مهمی از زیست‌بوم آموزش‌ و پرورش بعد از کرونا در محیط صیانت شده مجازی محسوب می‌شود و جهت استمرار فعالیت آن، تمام مدارس در صورت فراهم بودن امکان دسترسی موظفند از «شاد» به‌عنوان ابزار اختصاصی امن و رایگان برای ارائه خدمات آموزشی پرورشی تربیتی و اداری مصوب ابلاغی بهره‌برداری کنند.

نسخه جدید شاد به زودی در دسترس همه مدیران مدارس قرار می‌گیرد و لازم است به تمام معلمان، دانش‌آموزان، عوامل اجرایی و خانواده‌ها تأکید شود تا با به‌روزرسانی آن، امکان دسترسی به ابزارها و خدمات جدید شاد را فراهم کنند.

دوره آموزش ضمن خدمت آشنایی معلمان با کارکردها و ابزارهای شاد، حداکثر تا پایان آبان ماه با اخذ مجوز مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی برای تمام کارکنان و عوامل آموزش، طراحی و برگزار می‌شود.

سرویس ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تربیتی، تکلیف‌دهی، دقتر معلم، محتواهای درسی و امکان دایر کردن کلاس مجازی به منظور مدیریت و بهبود فرایند یادگیری، علاوه بر خدمات قبلی توسعه یافته است و لازم است در چارچوب راهنمای عمل آموزش ترکیبی که متعاقبا توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ابلاغ خواهد شد، از این خدمات در جهت توسعه فرصت‌های یادگیری بهره‌برداری کنند.

محتوای موجود در تمام کلاس ـ گروه‌های سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ۱۴۰۰ به منظور ایجاد کلاس‌های سال تحصیلی جدید، از بخش «مدرسه من» خارج و در پیام‌رسان شاد در دسترس قرار می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیده زهرا ارکی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    سلام شاد را مدیر برای ما انجام نداد بلکه نماینده با روزی دونفر وارد میکنند ,نه تکالیف ونه بسته اموزشی برامون نمیفرستند لطفا رسیدگی کنید ومدارس را تعطیل کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس