کد خبر 1425259
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
قیمت‌ها در بازار رمزارز ۱۹ مهر ۱۴۰۱؛ عقب‌نشینی بیت‌کوین به کف کانال ۱۹ هزار دلار

قیمت بیت‌کوین با کاهش دو درصدی به ۱۹ هزار و ۵۰ دلار رسید. اتریوم کمتر از هزار و ۳۰۰ دلار معامله شد

به گزارش مشرق، بیت‌کوین به کف کانال ۱۹ هزار دلار عقب‌نشینی کرد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز ۱۹ هزار و ۵۰ دلار به‌ثبت رسید درحالی که رهبر بازار ارز دیجیتال دیروز در نیمه محدوده ۱۹ هزار دلار معامله می‌شد. همزمان با عقب‌نشینی دو درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته، بازدهی روزانه اغلب ارز دیجیتال سرشناس منفی بوده است. اتریوم که از نظر تسلط به بازار دومین ارز دیجیتال مهم دنیاست، ۳.۵ درصد از ارزش خود را از دست داد و این رقم برای کاردانو، دوج‌کوین، ترون، شیبا و ترا کلاسیک بین منفی سه تا منفی هفت درصد برآورد می‌شود. از طرفی در ۲۴ ساعت اخیر تقریبا ۳۰ میلیارد دلار از بازار ارز دیجیتال خارج شد تا ارزش کل بازار به حدود ۹۵۰ میلیارد دلاری تقلیل پیدا کند.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۵۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۹ هزار و ۵۰ دلار به‌ثبت رسید. بیت‌کوین صبح دیروز ۱۹ هزار و ۴۳۰ دلار ارزش داشت و در این مدت ۳۸۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. این رقم معادل افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته است. البته کمترین قیمت بیت‌کوین در این مدت رقم ۱۹ هزار و پنج دلار بوده و سقف آن ۱۹ هزار و ۴۳۵ دلار به‌ثبت رسیده است. افت دو درصدی قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی، بازدهی هفتگی آن را به منفی سه درصد تقلیل داد. سه‌شنبه هفته قبل بیت‌کوین ۱۹ هزار و ۶۱۰ دلار خرید و فروش می‌شد. حالا ریزش قیمت بیت‌کوین درقیاس با قله تاریخی خود که محدوده ۶۸ هزار دلار است، حدود ۷۲ درصد محاسبه می‌شود. همچنین حجم ۳۶۵ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین سهم این ارز دیجیتال از کل بازار را کمی بیش از ۳۸ درصد نشان می‌دهد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۸۰ دلار

قیمت اتریوم امروز سه‌شنبه ۱۹ مهر با کاهش ۳.۵ درصدی به زیر مرز هزار و ۳۰۰ دلار سقوط کرد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز درحالی هزار و ۲۸۰ دلار به‌ثبت رسید که صبح دیروز خرید آن هزار و ۳۲۰ دلار تمام می‌شد. در شبانه‌روز قبلی اتریوم یکبار تا محدوده هزار و ۲۷۵ دلار پایین آمد و بالاترین سطح این ارز دیجیتال هزار و ۳۲۰ دلار تثبیت شد. افت قیمت اتریوم نسبت به هفته قبل یعنی سه‌شنبه ۱۲ مهر بیشتر است و معادل چهار درصد برآورد می‌شود. چون آن روز خرید اتریوم هزار و ۳۳۰ دلار هزینه داشت. حالا ارزش اتریوم درمقایسه با قله تاریخی خود یعنی رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار، نزدیک ۷۴ درصد آب رفته است. از طرفی حجم ۱۵۶ میلیارد دلاری معاملات اتریوم، معادل سهم ۱۶ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار برآورد می‌شود. از این حیث اتریوم را بعد از بیت‌کوین دومین ارز دیجیتال مهم دنیا می‌دانیم.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت شیبا در شبانه‌روز گذشته هفت درصد کاهش پیدا کرد و بازدهی کاردانو، دوج‌کوین، ترون و ترا کلاسیک در این مدت بین منفی سه تا منفی شش درصد به‌ثبت رسیده است. شیبا صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ مهر ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار ارزش داشت که معادل کاهش هفت درصدی ارزش این ارز دیجیتال نسبت به دیروز است. ارزش کاردانو که با نماد ADA و سهم ۱.۴ درصدی، هشتمین ارز دیجیتال مهم است، در این مدت شش درصد ریخت و به ۰.۳۹۵ دلار تنزل پیدا کرد. قیمت ترا کلاسیک به همین اندازه کاهش پیدا کرد و به ۰.۰۰۰۲۷۸ دلار رسید. دوج‌کوین صبح امروز ۰.۰۵۹ دلار ارزش داشت تا بازدهی این یکی منفی پنج درصد محاسبه شود. قیمت ترون نیز با کاهش سه درصدی به ۰.۰۶۱ دلار رسید.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۹ هزار و ۶۱۰ دلار

۱۹ هزار و ۴۳۰ دلار

۱۹ هزار و ۵۰ دلار

اتریوم

هزار و ۳۳۰ دلار

هزار و ۳۲۰ دلار

هزار و ۲۸۰ دلار

کاردانو

۰.۴۲۶ دلار

۰.۴۲۲ دلار

۰.۳۹۵ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۰ دلار

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۵۹ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۱۰ دلار

ترون

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۱ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۳۱۰ دلار

۰.۰۰۰۳۰۲ دلار

۰.۰۰۰۲۷۸ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حکمت IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    اینترنت خارجی قطع هستن...بعد داری درباره ارز دیجیتال یادداشت میذاری؟!!!شفااا
  • جکمیس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    سر پیازیم یا ته پیاز که درباره ارز دیجیتال نظر بدیم... اینترنت خارجی که قطع کردن...
  • شیراز IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    چه گنده گویی ها ... اینترنت خارجی قطع هست اونوقت شما از ارز دیجیتال نوشتی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس