اعتصاب غذای ده ها اسیر فلسطینی برای شانزدهمین روز متوالی

ده ها اسیر فلسطینی در اعتراض به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، ده ها اسیر فلسطینی در اعتراض به اقدامات مسئولان رژیم صهیونیستی برای شانزدهمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، ۵۰ اسیر فلسطینی به اعتصاب غذای نامحدود خود در زندانی های رژیم صهیونیستی ادامه می دهند که ۲۰ نفر از آنها روز گذشته اعتصاب غذای خود را شروع کرده اند، اما اعتصاب غذای ۳۰ نفر از آنها وارد شانزدهمین روز خود شده است.

بر همین اساس، «حسن عبد ربه» سخنگوی کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین گفت که نشانه های خستگی، بی حالی و بدن درد در اسرایی که اعتصاب غذا کرده اند دیده می شود.

اسرای فلسطینی پیش از این اعلام کرده بودند که در سایه تشدید اقدامات غیرقانونی رژیم صهیوینستی به اقدامات اعتراضی خود ادامه خواهند داد و اقدامات مدیریت زندان های تل آویو در راستای انتقام از اسرا صورت می گیرد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی اخیراً بازداشت غیرقانونی و بدون تفهیم اتهام، موسوم به «بازداشت اداری» شهروندان فلسطینی را تشدید کرده و شمار اسرای اداری در زندان های این رژیم به ۷۶۰ نفر رسیده است که تعدادی از آنها کودک، زن و افراد سالخورده هستند.

همچنین ۸۰ درصد از اسرای اداری از کسانی هستند که سال های زیادی از عمر خود را در زندان های صهیونیستی سپری کرده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس