حمایت رژیمِ ناامنِ صهیونیستی از تداوم اغتشاشات در ایران

رسانه‌های رژیم صهیونیستی با انتشار گزارش‌هایی از شهرک‌نشینان و همچنین مصاحبه‌هایی با شهرداران تل‌آویو به حمایت‌های خود از اغتشاشات در ایران ادامه می‌دهند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی از اجتماعات شهرک‌نشینان با هدف اعلام حمایت از اغتشاشات در ایران حمایت کرده و رسانه‌های وابسته به آن در حال انتشار پیام‌های خشونت‌آمیز خود هستند.

وبگاه اینترنتی شبکه «آی۲۴» رژیم صهیونیستی در گزارشی یک تجمع حمایتی از اغتشاشگران در ایران را که تعداد مشارکت‌کنندگان آن کمتر از ۱۰۰ نفر بود، به عنوان «حمایت‌های قاطع اسرائیلی» از حقوق زنان ایرانی منتشر کرده و با خواستار تداوم روند خشونت‌ها  در ایران شد.

این شبکه اظهارات «فلور حسن ناحوم» معاون شهردار قدس به رسانه‌های این رژیم را بازنشر می‌دهند که انتظار می‌کشد ایران نیز مثل سودان، مغرب، بحرین و امارات به روند عادی‌سازی با تل‌آویو بپیوندد.

ناحوم در ادامه اظهارات خود و درباره اغتشاشات در ایران تصریح می‌کند: این شرایط بیش از هر طرفی در جهان به نفع ماست زیرا ایران بزرگ‌ترین تهدید علیه ما محسوب می‌شود.

پیش از این نیز «ران هولدای» شهردار تل‌آویو نیز با انتشار ویدئویی در صفحه توئیتری خود از اغتشاشات در ایران حمایت کرده و رسانه‌های خبری وابسته به کابینه و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز آن را بازنشر دادند.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سه روز پیش نیز در صفحه توئیتر خود با انتشار ویدئویی اعلام کرد که «مردم اسرائیل در کنار مردم شجاع ایران برای آزادی ایستاده‌اند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 1
    یه عرب کثیف و بی ذات دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس