کد خبر 1424716
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
وزیر خارجه آلمان وعده تحریم ایران را داد

«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان که پیشتر اظهاراتی مداخله‌جویانه علیه ایران مطرح کرده بود، حالا تاکید کرده که برلین در تدارک برای تحریم‌های تازه اتحادیه اروپا علیه تهران است.

به گزارش مشرق، در ادامه اظهارنظرهای مداخله جویانه کشورهای غربی درباره ایران، وزیر خارجه آلمان در مصاحبه با روزنامه «بیلد» یک بار دیگر حمایت خود از اغتشاشات در ایران را اعلام کرد.

منابع رسانه‌ای از برلین پایتخت آلمان خبر دادند که وزیر خارجه این کشور اروپایی یک بار دیگر درباره اغتشاشات در ایران موضعگیری کرد.

«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان که پیشتر اظهاراتی مداخله‌جویانه علیه ایران مطرح کرده بود، در مصاحبه با روزنامه «بیلد» در حمایت از اغتشاشات موضع گرفت.

این مقام ارشد آلمانی، ادعای قبلی خود درباره «سرکوب زنان و معترضان» در ایران را تکرار کرد. به گفته او، آلمان از توقیف دارایی‌ها و ممنوع الورودی «افراد مسئول در سرکوب‌ها» اطمینان حاصل خواهد کرد.

یک منبع وزارت خارجه آلمان هفته گذشته خبر داد، آلمان، فرانسه، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا و جمهوری چک ۱۶ پیشنهاد برای اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران ارائه داده‌اند. قرار است وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) درباره تحریم‌های جدید تصمیم گیری کنند.

وزیر خارجه آلمان پیشتر در اظهاراتی مداخله‌جویانه از مقامات ایران خواسته بود به اعتراضات به مرگ «مهسا امینی» گوش دهند و مدعی شد زنان در ایران برای حقوق انسانی اولیه خود اعتراض می‌کنند.

آنالنا بائربوک حالا در مصاحبه با روزنامه بیلد، باز هم ژست دفاع از حقوق زنان و دختران ایرانی گرفت و مدعی شد: «به مردم ایران می‌گویم که ما در کنارتان هستیم و در کنار شما خواهیم ماند».

ادعای وزیر خارجه آلمان در شرایطی مطرح شده که تحریم‌های این کشور علیه ایران ادامه دارد و آلمان  به رغم عضویت در توافق هسته‌ای برجام، همچنان تحریم‌های یکجانبه به رهبری آمریکا علیه ایران را حفظ کرده است .

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 47
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    18 8
    سگ زرد برادر شغاله
    • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      1 2
      دم المان گرم
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    15 13
    اگه مثل آدم با مردم حرف ميزدين الان وضع اين نبود
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      12 10
      مزدوران این کشورها مگه با حرف حالیشون می شود وقتی می خواهند فشار بر کشور باشد؟ تازه ایران باید در قبال این گستاخان که شبکه‌ های آشوبگر مدیریت می کنند هم دمار از روزگارشان در بیاره که فعلا کاری نمی کند
    • IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 2
      15:52 دوره این مزخرفات کلیشه ای گذشته زیاد به خودت فشار نیار 43 ساله تو خواب خرگوشی موندید وقتی بیدار میشید که دیگه دیر شده البته تو که خودت عددی نیستی یه مشت مزخرفو طوطی وار فقط تکرار میکنی
  • جوانی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 18
    دوسال تمام این سه کشور تا حد التماس به ایران در امضای برجام و رفع تحریم ها قدم پیش گذاشتند. دولت سایه بهمراه دولت سفیهان و هیئت بیسواد مذاکره کننده قدم پس گذاشتند و متوهم شدند که حتما خبری هست .الان کشور را به آشوب می کشند و تحریم ها را شدید تر هم میکنند تا رئیسی شش کلاسه بداند کشور داری مانند حوزه و دادگاه و حرم رضوی نیست . نفرین بر خائنان به خون شهدا و نظام و مردم بیگناه کشته شده
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      11 9
      همین که 6 گفتی مشخص هست چه سطح سوادی داری!!
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    13 8
    تو فعلا از زمستان امسال سالم بدر برو بعد ببینیم چی می شه.
    • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 1
      یعنی خودتون به زمستون میرسید؟
  • حسین IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    14 6
    یک روز صبح با ازمایش اتمی ایران سوپرایز میشین ،بالاخره جواب این تحریم ها تون رو میگیرین.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    14 3
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    11 2
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 10
    تحریم ها باید بین المللی شود نه فقط کشوری و بعد راهکار همه پرسی فراهم کند
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      0 0
      احسنت ، همه پرسی جدایی کالیفرنیا و تگزاس از آمریکا اولیشه!!!!
  • ش. AE ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    آلمان هنوز از جنگ جهانی دوم داره به کل جهان غرامت میده پس بهتره وراجی نکنه ترویج فاشیست از این کشور هست
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    این عوضی ها معلومه صلاح ایران رو نمیخوان مذاکره رو بهانه کردن جاسوسای دستگیر شده فرانسه هم اینو نشون میده این میخوان اصلا سربه تن ایران نباشه مذاکره با ِرب و امریکا یعنی خودکشی تمام
  • حسین منصور حلاج IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    قضیه جهانی شده .
  • محمد LT ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    تعجب میکنم چرا سطح روابط با این کشورهارو کاهش نمیدیم؟
  • ناشناس IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    فعلا که خدا زده تو کمرتون گاز ندارین! نتیجه قتل عام مردم افغانستان و سوریه و عراق و یمن میشه قهر و غضب الهی! «شتر با نیشگون گرفتن هیچیش نمیشه» شما مارو تحریم کنین خدا هم شما رو تحریم می‌کنه نازی های آشغال! سگ های هیتلر! زمستون میگذره رو سیاهی واسه ذغال میمونه جواب شما رو همین بس که خدا حافظ و حامی ایران هست ! اگه خدا با ما نبود حکومت پهلوی سقوط نمیکرد ، تو جنگ ۸ ساله پیروز نمیشدیم ، داعش رو نمیتونستیم نابود کنیم ، تحریم ها شکست نمیخوردن ، پایگاه عین الاسد رو نمیتونستیم بزنیم ، اینا همش نشانه ی توجه و عنایت خاص خداوند به ملت ایران هست و باید بابتش نماز شکر بخونیم (آمریکا + کشورهای غربی ) در برابر (ایران + خدا + امام رضا + امام زمان) حتی بع اندازه یه مورچه هم قدرت ندارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس