برنامه نمایندگان برای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین در لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش یک تبصره به لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت مبنی بر اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان طرح مهرآفرین و افزایش حقوق آنها خبر داد.

به گزارش مشرق، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب دوفوریت لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت در صحن مجلس گفت: این لایحه در جلسه فردای کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ما به همراه جمعی از نمایندگان بنا داریم با افزودن تبصره‌ای به این لایحه موضوع اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان طرح مهرآفرین و تبدیل وضعیت آنها را نیز در لایحه مذکور بگنجانیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ما به دنبال آن هستیم تا در قالب این تبصره ضمن تبدیل وضعیت و اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان طرح مهرآفرین، افزایش حقوق در مورد این گروه از نیروها و  کارکنان دولت نیز اعمال شود.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: در دولت دهم و با دستور رئیس‌جمهور برای رفع نیاز دولت در وزارتخانه‌های مختلف و از جمله وزارت آموزش و پرورش در قالب طرح مهرآفرین نیرو جذب شد اما با وجود تبدیل وضعیت کارکنان جذب شده در قالب این طرح در وزارتخانه‌های دیگر به استخدامی و رسمی معلمان جذب شده در قالب طرح مهرآفرین هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ف IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام معلمان مهرافرین رتبه بندی نشدند وعلی الحساب هنوز دریافت نکردند وخیلی مظلوم واقع شدند به فریادشان برسید متشکرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس