هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی تشیع و اهل سنت است

رئیس مجلس گفت: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت های همه جانبه و دوشادوش بین تشیع و اهل سنت است

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه ۱۷ مهر پارلمان در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) اظهار کرد: آغاز هفته وحدت را گرامی می دارم و این هفته را به همه برادران اهل سنت تبریک عرض می کنم.

وی افزود: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت های همه جانبه و دوشادوش بین تشیع و اهل سنت است که در همه عرصه های خدمت به ایران و انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس و چه حوادث داخلی در کنار هم توانستند هر روز ایران را قوی کنند.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ما همین وحدت و یکپارچگی فرق مختلف در ایران عزیز است، تصریح کرد: آن هایی که به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دو لبه یک قیچی هستند که می خواهند مسلمانان را به جان هم بیاندازید و آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکا می ریزند.

قالیباف بیان داشت: امروز وحدت مسلمان از آموزه های اساسی قرآن کریم است و ما در سایه نبی مکرم اسلام و قرآن کریم از همه دشمنان دین خدا و رسول خدا برائت می جوییم.

وی همچنین ضمن تبریک روز نیروی انتظامی گفت: این روز را به همه خدمت‌گذاران این ارگان تبریک و تهنیت می گویم که در تامین امنیت و در رسیدگی به امورات کشور در همه شئونات زندگی مردم تاثیر گذار هستند.

رئیس مجلس در پایان روز ملی عشایر را تبریک گفت و عنوان کرد: عشایر در دوران دفاع مقدس درخشیدند و شهدای بزرگی را هدیه کردند؛ این عشایر امروز در اقتصاد مقاومتی هم نقش مهمی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 8
  • US ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    شما متخصص سخنرانی و سخن درمانی هستید دریغ از یک جو عمل!مرد حسابی فضای مجازی رو مدیریت نکردید شد این خفت! با اختلاس گران مبارزه جدی نکردید
  • US ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 3
    حاج باقر حال مردم خوش نیست
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    چراشفافیت اموال مسئولین وخوداظهاری رادرکانال نمیزنیدچرااراراشفاف نمیکنیدچراحقوقتان راشفاف نمیکنید مگرمطالبه رهبرنبود تاازرانت ونجومی بگیری واقازادگی جلوگیری شود
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    ساکت فتنه 88 که برای ماندن در ریاست ،طرح صیانت رو فرستا د ناکجااباد! وحالا مزخرفات تکراری رو به خوردمون میده !خیانت شاخ ودم ندارد!وای به اخرتت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس