کد خبر 1424556
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲
حمله راکتی به نیروهای آمریکا در سوریه

تروریست‌های سنتکام از حمله راکتی به نیروهای آمریکایی در جنوب سوریه خبر دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در غرب آسیا موسوم به «سنتکام» مدعی شدند نظامیان آمریکایی در منطقه «التنف» در جنوب سوریه مورد حمله راکتی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، راکت پرتاب‌شده در بیرون پایگاه آمریکا منفجر شد و هیچ نظامی آمریکایی یا نیروهای متحد واشنگتن در این حادثه کشته یا مجروح نشده‌اند.

سازمان تروریستی سنتکام همچنین با بیان این‌که در حال بررسی و تحقیق درباره این حمله است، اعلام کرد چند راکت دیگر در محل شلیک پیدا شده‌اند.

پیش از این خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داده بود وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که آمریکا باید فوراً نیروهای غیرقانونی خود را از خاک سوریه خارج کند و از حمایت از تروریست ها، مزدوران و شبه‌نظامیان جدایی طلب که برای تحقق اهداف و منافع محدود خود از آن‌ها استفاده می‌کند، دست بردارد.

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است: سوریه حق خود برای دریافت غرامت از واشنگتن برای تمام غارت و خساراتی که در نتیجه آن ایجاد کرده را محفوظ می‌داند.

منابع محلی مستقر در شمال شرق سوریه روز گذشته (شنبه) اعلام کردند نظامیان آمریکایی ۵۰ تانکر دیگر از نفت سوریه را ربودند و بعد از عبور از گذرگاه غیر قانونی «المحمودیه» به پایگاه‌های نظامی آمریکا در شمال عراق منتقل کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    دولت مزدور و غربگرای عراق نباید پذیرای دزدان امریکایی باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس