کد خبر 1424373
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
مهاجم پرتغال جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد

پدرو نتو پرتغالی باید تحت عمل جراحی قرار گیرد و جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داد.

به گزارش مشرق و به نقل از رکورد، تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه جام جهانی یک مهره کلیدی خود را از دست داد. پدرو نتو بازیکن ولورهمپتون باید به دلیل آسیب دیدگی مچ پا تحت عمل جراحی قرار گیرد و حضور در جام جهانی را از دست داد. 

پدرو در دیدار مقابل وستهام از ناحیه مچ پا آسیب دید. پس از بررسی بیش‌تر و نظر متخصص، قرار است او به زودی تحت عمل جراحی قرار گیرد. این به این معنی است که او برای جام جهانی آماده نخواهد بود و حضور در این رقابت‌ها را از دست داد. نتو به تازگی از یک مصدومیت بسیار جدی زانو بهبود یافته بود، مصدومیتی که او را تقریباً ده ماه از میادین دور کرد.  

بیشتر بخوانید:

زنگ خطر برای رونالدو در جام جهانی

این بازیکن لیگ برتری توسط فرناندو سانتوس برای آخرین بازی‌های لیگ ملت‌ها مقابل جمهوری چک و اسپانیا به اردوی تیم ملی فوتبال کشورش دعوت شد و شانس بالایی برای حضور در جام جهانی داشت. این فوتبالیست در وولوز بازی می‌کند، جایی که هفت بازی را از ابتدا در ترکیب تیم خود شروع کرده است.

این در حالی است که رافا سیلوا که با پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ شد و در جام جهانی ۲۰۱۴ و یورو ۲۰۲۰ نیز حضور داشت کناره گیری خود را از تیم ملی این کشور در حالی اعلام کرد که او برای دو بازی پیش‌رو پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا به اردوی تیم ملی کشورش دعوت شده بود. 

پرتغال در خط حمله شرایط چندان خوبی ندارد و کریستیانو رونالدو و ژائو فلیکس نیز شرایط خوبی در تیم‌های باشگاهی خود نداشتند.

پرتغال در جام جهانی روسیه توانست از گروه خود صعود کند ولی در یک هشتم نهایی برابر اروگوئه شکست خورد تا حذف زودهنگامی از رقابت‌ها داشته باشد. پرتغال در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ نیز حذف شد. این تیم در این مرحله از رقابت‌ها برابر بلژیک قرار گرفت و بازنده شد تا در دو دوره اخیر جام جهانی و یورو در یک مرحله مشترک حذف شده باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس