کد خبر 1424320
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
بیانیه تند باشگاه استقلال در مورد اتفاقات داوری دیدار با فولاد

باشگاه استقلال به قضاوت صورت گرفته در دیدار تیم فوتبال این باشگاه و فولاد خوزستان اعتراض و تاکید کرد که این داوری خجالت آور است.

به گزارش مشرق، در اطلاعیه کوتاهی که باشگاه استقلال در رسانه خود منتشر کرده آمده است: «داوری دیدار استقلال - فولاد خجالت آور، ناامیدکننده و شوکه کننده بود. ما در مقابل کمیته داورانی قرار داریم که با خونسردی کامل از اشتباهات پیاپی می‌گذرد و بدون تلاشی برای اصلاح این روند یأس آور، داورانش به مهم‌ترین رقیب استقلال تبدیل شده‌اند.

فدراسیون فوتبال باید به این چرخه اشتباهات مکرر پایان دهد و تدبیری برای وضعیت اسفبار داوری داشته باشد.

استقلال نباید قربانی داورانی شود که گل سالم را مردود می‌کنند و چشم بر چند پنالتی پیاپی می‌بندند. با جدیت فراوان و با استفاده از تمام راه‌های قانونی، از حق استقلال دفاع خواهیم کرد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    6 0
    شیتیل بگیران پس پرده ، افشاریان و خسروی دمار از روزگار استقلال در میارند باور ندارید اوج کارشون دربیست. مجیدی کجایی ؟؟؟؟
  • کارن IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    2 0
    خسته نشدید از این همه بیانیه های بی حاصل و هوادار خر کن؟؟؟ اگه واقعا میخواید جلوی فساد رو بگیرید اسناد داوری های ۶ سال اخیر پیروزی برابر همه تیمها رو جمع کنید با چند تیم لیگی بفرستید به فیفا بعلاوه حق خوری های علنی از استقلال در این سالها رو هم ضمیمه کنید یا جداگانه بفرستید چون در داخل هرررر کاری کنید اتفاقی نمی افتد هوادارا رفتن دره مجلس برای ورود به فساد لیگ مجلسی ها عدد ۶ رو نشون دادن بهمون!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس