کد خبر 1424256
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
منوچهری: خطا روی ‌میرزایی به راحتی نادیده گرفته شد/ نبود ساپینتو در کنار زمین تاثیری نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از قضاوت حمید حاج‌ملک در بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: اگر اتفاقاتی که برای رضا میرزایی پیش آمد در تیم پرسپولیس یا سپاهان بود، قتل عمد به حساب می‌شد.

به گزارش مشرق، امین منوچهری درباره بازی استقلال و فولاد اظهار داشت: بازی خوب و پر هیجانی بود که استقلال در روزی که می‌توانست برنده بازی باشد روی یک اشتباه دروازه‌اش باز شد تا به تساوی برسد، ضمن اینکه اشتباهات داوری خیلی بر بازی تاثیر منفی گذاشت و پنالتی‌های صد درصد آبی‌پوشان را نادیده گرفت.

وی افزود: اگر اتفاقاتی که برای رضا میرزایی پیش آمد در تیم پرسپولیس یا سپاهان بود، قتل عمد به حساب می‌آمد اما برای استقلال به راحتی نادیده گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ایراد بزرگی که به ساپینتو وارد است

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان نه تنها در ایران بلکه در آسیا یکی از تیم‌های بسیار قوی و خوب است که آماده برای کسب قهرمانی آسیاست اما اگر حق استقلال داده می‌شد می‌توانست این تیم را ببرد، فقدان تماشاگران در استادیوم آزادی خیلی به ضرر استقلال و پرسپولیس است. سال‌هاست که هواداران برای این دو تیم بسیار موثر بودند و تا قبل کرونا تیمی نمی‌توانست پیروزی را در این ورزشگاه به راحتی کسب کند.

منوچهری تصریح کرد: نبود حضور ساپینتو در کنار زمین خیلی بازی را تحت‌الشعاع قرار نداد زیرا استادیوم خالی بود و صدای او نیز به مخاطبینش می‌رسید.

منوچهری در پایان گفت: امیدوارم استقلال اگر شایسته پیروزی باشد به حق خود برسد نه اینکه حق این تیم را در روز روشن نادیده بگیرند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 1
    واقعا این ناداور بی وجدان (حاج ملک) باید تا پایان لیگ از قضاوت محروم شود!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس