کد خبر 1423577
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱
ژاوی

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: داوری با تصمیمات جنجالی و بحث برانگیز موجب شکست ما شد و باید در این خصوص توضیح بدهد.

پپبه گزارش مشرق، بارسلونا در حالی شامگاه روز گذشته در سومین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سن سیرو برابر اینتر قرار گرفت که با نتیجه یک برصفر مغلوب شد. تک گل این دیدار توسط هاکان چالهان اوغلو در وقت‌های اضافه نیمه نخست به‌ثمر رسید و بارسا نتوانست در ادامه ورق را برگرداند. اما ژاوی سرمربی بارسلونا معتقد است که در این بازی اسیر ناداوری شد. قضاوت این دیدار برعهده اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی بود.

این بازی سه صحنه بحث برانگیز داوری داشت که در دو صحنه VAR نقش مستقیم داشت.

ژاوی هرناندز بعد از مردود شدن گل تیمش یک کارت زرد گرفت. او باور نداشت که گل تیمش در بازبینی صحنه به خاطر برخورد توپ به دست آنسو فاتی مردود شده است.

همچنین درصحنه برانگیز بازی در دقیقه ۹۲ رخ داد. برخورد توپ به دست دامفرایس مدافع هلندی اینتر، می‌توانست برای بارسا یک پنالتی را به همراه داشته باشد اما داوران VAR پس از چند دقیقه معطلی نظری دیگر داشتند و داور نیز برای بازبینی صحنه به کنار زمین نرفت. ژاوی در کنار زمین فریاد می‌زد که پنالتی رخ داده اما وینچیچ دستور به ادامه کار داد تا بارسا در نهایت میدان را بازنده ترک کند. کارشناسان داوری مارکا و آاس معتقدند که در این صحنه باید پنالتی اعلام می‌شد.

ژاوی در پایان بازی گفت: عصبانی هستم چون این شکست غیرمنصفانه بود و اتفاقات عجیبی را در بازی تجربه کردیم. این شکست مهمی است و حالا سه فینال پیش رو داریم چون در شرایط نامطلوبی قرار گرفته‌ایم.

وی در خصوص اعلام نشدن پنالتی به سود تیمش عنوان کرد: در این مورد داور باید توضیح بدهد. از نظر من که برخورد توپ به دست دامفرایس پنالتی مسلم بود. داور در فوتبال نقش مهمی دارد و تصمیمات او می تواند سرنوشت یک بازی را عوض کند. او باید در مورد اتفاقات مشکوک بازی به همه توضیح بدهد. در نهایت تصمیمات جنجالی داور موجب شکست ما شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس