قالیباف: لازمه غلبه بر جنگ شناختی عبور از تعارض‌ها در حکمرانی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم بر جنگ شناختی دشمن غلبه کنیم باید از تعارض‌ها در حکمرانی عبور کنیم، دشمن بر بستر ناکارآمدی سوار می‌شود و مشکلات را به وجود می‌آورد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم آغاز نهمین دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام که در محل ساختمان قدیم مجلس برگزار شد، اظهار داشت: به سهم خودم از همه عزیزانی که در پنج سال گذشته در دوره هشتم تلاش و مجاهدت کردن در مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکر می‌کند و از عزیزانی که امروز در جوار رحمت الهی هستند و برای آنها نیز آرزوی مغفرت و آمرزش و آغاز دوره جدید را به عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه از رهبر انقلاب نیز بابت اعتمادی که به اعضای دوره هشتم داشتند، تشکر کرد.

 رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما بیش از هر زمان دیگری با قدرت و قوت جهان می‌درخشند، امروز بر این باور هستیم که این قدرت و عظمت را دشمنان ما بهتر از خودِ ما درک کرده‌اند که جایگاه انقلاب اسلامی در کجا قرار دارد.

قالیباف تصریح کرد: امروز می بینیم که دشمن با محوریت جنگ شناختی و اقتصادی و با تمام ابزارهایی که در اختیار دارد برای نشان دادن ضعف و ناکارآمدی و فاصله انداختن بین امام و امت به میدان آمده است.

وی ادامه داد: امروز ما باید در گام دوم انقلاب مبتنی بر رهنمودهای رهبری که مصادف با برنامه پنج ساله هفتم توسعه شده، حرکت کنیم، همه بسترها فراهم است تا تحولی در حکمرانی برای اداره بهتر کشور به وجود بیاوریم.

رئیس مجلس تصریح کرد: اگر می‌خواهیم بر جنگ شناختی دشمن غلبه کنیم باید از تعارض‌ها در حکمرانی عبور کنیم، دشمن بر بستر ناکارآمدی سوار می‌شود و مشکلات را به وجود می‌آورد.

قالیباف افزود: معتقدم امروز مجمع تشخیص مصلحت در دوره نهم خود با توجه به سیاست‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در نوع پیگیری و اولویت‌بندی سیاست‌ها و شورای عالی نظارت برای تحقق این سیاست‌ها نیازمند یک رویکرد جدید و ساز و کار مناسب‌تر به دور از سلایق است.

رئیس مجلس با بیان اینکه در گام دوم انقلاب نیازمند این هستیم که اولویت‌های مشترکی داشته باشیم، گفت: باید بدانیم اولویت‌ها چیست،  لازم است در نهادها در روش اجرا هم به توافق برسیم تا شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا مدیران ما در اجرا با شجاعت تصمیم بگیرند و مشکلات را رفع کنند.

قالیباف اضافه کرد:‌ اگر اینگونه حرکت کنیم در برنامه پنج ساله هفتم می‌توانیم بر مشکلاتمان فائق بیاییم. مردم ما نجیب و شریف هستند. در فتنه اخیرا اتفاقی که افتاد دیدیم مردم چگونه به صحنه آمدند.

رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل کنیم تا شرمنده نباشیم و در پایان دوره، رهبری نفرمایند که کارهای دوره قبل هنوز مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تک سوار DE ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 4
    نشون می ده هنوز نشناختی چهارچوب رو. طرف طراحی کرده براتون اون وقت شما ها هنوز در رافت اسلامی گیر هستید!
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 4
    برای ما واقعا سوال است خود شما چقدر در این دوره مجلسی که ما به عنوان انقلابی آن را می شناسیم به فرمایشات رهبری در مورد ساماندهی فضای مجازی رهاشده ایران عمل کردید؟؟؟
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 4
    سامان دهی فضای مجازی چه شد؟
  • محمد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 4
    ساماندهی فضای مجازی
  • محمد IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 3
    بخدا دلسوزان انقلاب هم از حرف های دو پهلو خسته شدند، طرح ساماندهی فضای مجازی را اجرا کنید
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    6 1
    عبورازتعارضها بااوردن مسئول شفاف ومبارزه بارانت وفسادونجومی بگیری انجام میشه رهبرهم فرموده شما شعارپرست شدین
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 4
    لازمه برای عبور از این وضع دولت عقب نشی کند.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    8 1
    اسم مجلس شماگذاشتی انقلابی چه فرقی کرد
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    3 1
    مجلس انقلابی چه فرقی کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس