کد خبر 1423498
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
کاظم انبارلویی

سوالی که از حجت الاسلام سیدحسن خمینی در ذهن شکل می‌گیرد این است که آیا کسانی که جان خود را کف دست گذاشتند برای دفاع از استقلال، ناموس و جان مردم به میدان آمدند و بیرحمانه توسط ضدانقلاب سلاخی شده و به قتل رسیدند، شهید هستند یا جان‌باخته!

به گزارش مشرق، محمدکاظم انبارلویی طی یادداشتی نوشت: حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی اولین شخصیت سیاسی بود که به استقبال بیانات مقام معظم رهبری در مورد فتنه اخیر رفتند و نکات خوبی در ۶ بند از باب «جهاد تبیین» مطرح کردند.

ایشان در بیانیه خود تصریح کردند:

- دشمن ایران و ایرانی را زبون و ضعیف می‌خواهد

- آشوب و هنجارشکنی ثمره‌ای جز حاکمیت افراطی‌گری و هرج و مرج ندارد

- تردید بکنیم که ستیزه با دین و جنگ با آنچه در منظر مردم ارزش دینی شناخته می‌شود جنگ با آزادی و رفاه است.

- حفظ جمهوری اسلامی وظیفه همه است این مطالب برای روشنگری فضای فتنه ستودنی است.

ایشان در بیانیه خود در چند جای بیانیه برای برون رفت از حوادث اخیر روی گفتگوی سلایق و علایق از سوی حاکمیت با مردم و مردم با حاکمیت تاکید میکنند و می‌نویسند:

- ما چاردای نداریم جز اینکه همراه و همدوش یکدیگر زندگی کنیم. با هر سلیقه و نگاهی با هم گفتگو کنیم - گفتگو تنها راه برون رفت از بن بست‌های اجتماعی است.

- چه معترضین چه بدنه حاکمیت گریزی از این ندارند که به گفتگو که معقول ترین راه اصلاح است تن بدهند - مجموعه نظام باید گفتگو با بخشهای مختلف مردم را آغاز کند

- بخش زیادی از اعتراض و دلخوری مردم ناشی از بسته بودن راههای قانونی اعتراض به قوانین و سیاست‌هاست

کلمه اول در نقد بیانیه ایشان این است:

پدربزرگ بزرگوار ایشان حضرت امام خمینی (ره) در روزهای نخستین انقلاب گفتگو با این جماعت مخالف و معترض را با همه رده‌ها و همه گونه‌های حیوانی و انسانی آغاز کردند. ثمره این گفتگو چیزی جز اغتشاش و آشوب در کف خیابان و پناهنده شدن به دشمنان ملات در خارج از مرزها نبود.

مثلا گفتگو با منافقین منجر شد اولین رئیس جمهور کشور به فرانسه پناهنده شود و رسته‌های نظامی منافقین به خدمت سربازی ارتش بعث عراق درآیند. آخرین گفتگوی منافقین در بعد نظامی با امام‌(ره) عملیات مرصاد بود که امام با یک فتوای تاریخی پاسخ ۱۷ هزار شهید ترور وخیانت همکاری با حزب بعث عراق را دادند. گفتگو با سلطنت طلبان که این روزها جزء اصلی ترین آشوبگران وسط خیابان است چه ثمری دارد؟

آنها می‌گویند: باید به قانون کشف حجاب زمان رضاخان برگشت، آنها ۵۰ سال پیش اموال ملت را غارت کردند و به اروپا و آمریکا رفتند حالا می‌خواهند برگردند. ایران را به دوران سیاه پادشاهان قدیم و جدید ببرند. سومین باب گفتگو را میتوان با عناصر تجزیه طلب کومله و حزب دمکرات و جیش الظلم بلوچ باز کرد که آنهم جز تیر و تفنگ ثمری ندارد. چهارمین باب گفتگو را می‌توان با اهل فتنه ۷۸ و ۸۸ و... آغاز کرد که سابقه تفکرات آنها نشان میدهد که جز لشگرکشی خیابانی منطقی برای گفت‌وگو ندارند.

پنجمین حوزه گفتگو با مردمی است که گرفتار مشکلات معیشتی هستند. مثل اعتراض معلمین بازنشستگان، مال باختگان موسسات مالی و... که مطالبه گری مشروع دارند در دوران دولت آقای رئیسی هر وقت خواستند جلوی مجلس و ریاست جمهوری و استانداری‌ها حضور یافتند. مسئولین هم با آنها گفتگو کردند. بسیاری از خواسته‌های آنها عملی شده و بسیاری هم در حال عملی شدن است. اگر آقای سید حسن عزیز بفرمایند چه حوزه‌ای از گفتگو باقی می‌ماند که نیمی از بیانیه خود را به اهمیت آن اختصاص دادند، می‌توانند راه‌گشای برخورد و خنثی کردن توطئه‌ها و فتنه‌های بعد باشد.

کلمه دوم در نقد بیانیه این است که ایشان در بیانیه خود از شهدای مظلوم نیروی انتظامی و مردم حزب اللهی و احیانا کشته‌های ضد انقلاب به صورت «درهم» با عنوان «جان‌باختگان» یاد کردند و از خداوند برای آنها طلب رحمت فرمودند. سوالی که در ذهن خانواده‌های آنها و مردم با بصیرت ایران شکل می‌گیرد این است که آیا کسانی که جان خود را کف دست گذاشتند برای دفاع از استقلال، ناموس و جان مردم به میدان آمدند و بیرحمانه توسط ضدانقلاب سلاخی شده و به قتل رسیدند، شهید هستند یا جان‌باخته!

تعبیر ایشان این است که جان‌باخته است. لذا این‌طور به ذهن خطور می‌کند که برای نباختن جان نباید به میدان می‌رفتند. بیش از ۲۰ تن از ماموران فراجا به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند. نام آنها به عنوان شهید در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.

صدها نفر مجروح شدند. تلقی مردم این است اینها شهید هستند و در تشییع آنها به عنوان یک شهید شرکت کردند و الا اگر جان باخته بودند که فقط خانواده‌های آنها می‌آمدند.

کسانی که پرچم تجزیه طلبی داشتند و در خاک عراق مورد نوازش موشک‌های نقطه زن سپاه قرار گرفتند را آیا می‌شود جان‌باخته نامید؟! اما چرا از خداوند برای آنها طلب رحمت کنیم.

دسته اول جز شهدای مظلوم ملت ایران هستند و در اعلاء علیین قرار دارند و دسته دوم جزء خائنین به کشور و ملت هستند و در قعر جهنم جای دارند. به نظر می‌رسد در ذهن مبارک سیدحسن عزیز اصل و فرع ماجرا خوب تفکیک نشده است. ضریب‌دهی به این اصل و آن فرع هم دچار ابهام است. همین دو مسئله مهم باعث شده ایشان و برخی خواص، دیر خود را به «میدان» جهاد تبیین برسانند و آبی بر آتش آشوبگری بپاشند. سر در گمی میان اصل و فرع یک ماجرا و ضریب‌دهی به مسایل فرعی باعث شده صورت مسئله گم شود و در پاسخ مسئله به گفتگو برسیم. گفتگو با «کی» در مورد «چی» معلوم نیست!؟ در چه «محلی» هم معلوم نیست؟! از آن طرف گفتگو، فقط صدای فحاشی و هتاکی، شلیک گلوله، آتش زدن اموال مردم و بیت‌المال، عربده کشی، قرآن سوزی، مسجدسوزی، چاقوکشی و قمه‌کشی، اهانت به مقدسات و شلیک گلوله و... به گوش می‌رسد. از این طرف قول سدید، منطق و قانون ، جناب سید حسن آقای عزیز فکر می‌کنند کدام یک دراین جنگ جهانی رسانه‌ای علیه ملت شنیده می‌شود!؟

فقط ۲۶۰ کانال تلویزیونی ماهوارهای فارسی زبان در لندن، پاریس و واشنگتن صدای آشوبگران را واتاب می‌دهند. در پیام رسان تلگرام، واتس آب و اینستاگرام با امکانات وسیع فنی که در دولت روحانی و اصلاح‌طلبان در اختیار آنان نهاده‌اند بیش از ۳۴۰ دروغ را همین کانال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای میلیون‌ها نشر و بازنشر داده اند. صدای مظلوم ملت ایرانی که یک طرف گفتگو است چگونه می‌تواند شنیده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 59
  • در انتظار بررسی: 50
  • غیر قابل انتشار: 6
  • GB ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    66 8
    این حسن خمینی تا الان کجا بود ,چرا تا الان چیزی نمیگفت
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      27 13
      جناب سید حسن مصطفوی خودرا مخاطب رهبر انقلاب حساب کردند درحالی که رهبر معظم انقلاب خطابشان به سیاسیون و خواص بود. جناب حسن مصطفوی انسانی خوب و شریف و محترم هستند لیکن یک فرد معمولی حسابی می‌شوند. نه سابقه سیاسی دارند نه جزء خواص جامعه هستند. نمی‌دانم چرا این بیانیه را دادند. نباید انسان برای خودش الکی نوشابه باز کند‌. نباید انسان فریب برخی القاب دروغینی مانند علامه را بخورد. البته اونی که این القاب را می‌داد خواب خطرناک و آشفته ای برای آینده نظام دیده بود که خوشبختانه خوابش تعبیر نشد.
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      20 2
      اینها کلی لمبانده اند الان یک به نعل و یک به میخ می زنند تا برای خود در اسرائیل پشت و پناهی درست کنند
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 0
      سیدحسن تا الان دنبال مفت خوری بوده است .
  • FR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    24 4
    حسن مصطفوی ..........
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      8 3
      نادان جدید !
  • FR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    44 5
    خوبه زمانی که به امام ره توهین میشه ایشون ساکته الان زبوون در آورده
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      22 2
      در برابر توهین دهباشی به پدر مظلومش حرفی نزد و اقای سلیمی نمین به قوه ی قضاییه شکایت کرد
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      14 2
      فرهنگ انقلابی و ایثار و تلاش مخلصانه متاسفانه نزد مدعیان دو دره رنگ باخته
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    10 6
    ما هم معتقدیم گفتگو هیچ ثمری ندارد بشرط ٱنکه اظهارنظر هم نباشد
  • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    3 16
    حضرت علامه
  • مهماندار هواپیما IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    25 9
    حسن لپ گلی دنبال هدفی است انهم برای صهیونیستها
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    28 3
    حالا بنده خدا اومده بیانیه داده و بعد از مدتها یه موضع درست و درمون گرفته. ولش کنید بابا. بله حرفهاش تناقض داره. از یه طرف میگه حساب اعتراض از اغتشاش جداست. از یه طرف میگه باید با معترضین وارد گفتگو شد. آخه آقاسید! اینها که معترض نیستند اغتشاشگرن.... ولی کلا بیخیال بذار برا یه بارم شده فکر کنیم این سید نوه همون امام بت شکنه😉
    • IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      3 0
      یه سوال دارم شاه سلطان حسین،ازرگ وخون شاه عباس بزرگ بود؟
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    14 5
    یه شهید در مواجهه با رانت و اختلاس نداریم ؟!!!!!
    • محمد رضا برومند IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      1 1
      خخخخخخخ دمت گرم خدا نکشت خیلی خوب اومدی
  • DE ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    15 0
    من اگه بودم اینطوری میگفتم ها...هان صاف و پوست کنده ببین اینطوری : ..- ما چاره ای نداریم جز اینکه چه دزد بیت المال و رانتخوار چه غربگدا و وطنفروش همراه و همدوش یکدیگر زندگی کنیم. با هر سلیقه و نگاهی با هم گفتگو کنیم چه بهائی چه منافق چه جاسوس و وطنفروش - گفتگوی تمدنها و البته زیر نظر ممد خالی بند تنها راه برون رفت از بن بست‌های اجتماعی است. ( فقط و فقط اصلاح طلبان به بن بست رسیده اند نه مردم نه نظام چی میبافی عمو ) - چه معترضین چه بدنه حاکمیت گریزی از این ندارند که به گفتگوی تمدنهای ممد خالی بند که معقول ترین راه رسیدن دوباره اصلاح طلبان به قدرت و غارت است تن بدهند - مجموعه نظام باید گفتگوی تمدنها با بخشهای مختلف مردم را آغاز کند تا بتوانیم به آشتی ملی برسیم و در یک جشن بزرگ کنتورها را صفر کنیم و از فردای آنروز دزد و رانتخوار و پارسا و وطنفروش با زاهد و عابد وپارسا و خانواده شهید همه مساوی شوندو باز هرکس به مسائل شخصی خود نظیر گروهی غارت و رانت و دزدی و یا گروهی دیگر نماز و روزه جهاد بپردازند. و ما اصلاح طلبان بتوانیم ایران را خلع سلاح نموده دو دسته به امریکا تقدیم کنیم والا برو بچ دوست دارن غرب درس بخونند غرب زندگی کنند والا به جان جان کریه //دوستان شک نکنید چند روز دیگه باز غربگدایان و اصلاحطمعکاران بر طبل آشتی ملی میکوبند تا از زیر بازخواست فرار کنند و در یک چشم بندی و ترددستی پرونده 33 سال خیانت و جنایت برو بچ و رفقا و اسپانسرها و مافبای صنعت و تجارت و افتصاد و سیاسیت را امحاء کنند این خط این هم نشانه !! کدوم خط کدوم نشونه ؟ ای بابا دلت خوشه ها
  • علی افصحی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    24 1
    بیانیه سید حسن مصطفوی بیش از آن که بیانیه جبرانی باشد بیشتر سهم خواهی و تشویق به تغییر ظاهر شورش اراذل ، یعنی اعتراض های آن چنانی ! بود. سید حسن در این بیانیه از نیت خود و نیز احراب اشرافی اصلاح طلبان فاسد رانت جو ناخواسته پرده برداری کرد ه و خیلی روشن اعلام کرده که سهمی در حکومت داشته باشند! حکومت از نظر این جماعت گرگیجه گرفته از ثروت و قدرت طلبی ، بسان شرکت سهامی است همانی که آمریکا به کشورهایی چون لبنان و عراق تحمیل کرده است. سیدحسن حتی یک بار قانون اساسی را نخوانده اما گنده گویی می کند. علاوه بر این که با بی اعتنایی از روی خون پاک شهیدان مظلوم امنیت که به دست اراذل سلاخی شده اند گذشته و آن ها را در ردیف هلاک شدگان گروهک های تجزیه طلب و مزدوران اجاره ای قرار داده است. رفقای این آقا هم که همچنان بر طبل شورش نامردان کوبیده و بیانیه ای صادر نکرده اند. ما انقلابیون این خباثت ها را فراموش نمی کنیم.
  • محمد IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    19 2
    ایشان میخواهد در آینده های دور رهبر اپوزسیون شود، نباید خیلی به ایشان ایراد گرفت ...
  • farzad IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    16 2
    استاد بسیار بامنطق و مستند و غیر قابل خدشه نقد روشنگرانه داشتین. متاسفانه خواص بشدت ساده لوحانه و مغرضانه در شرایط گوناگون موضع گیری می‌کنند،. حقیقتا ملت خیلی ساله هیچ امیدی به این قشر خواب آلوده و تن آسا ندارند.....
  • احسان معتمدی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    14 0
    خیلی از این خواص متنعم این آیات قرآن در شأن آنها نازل شده است ، إن المنافقین یخادعون الله و هو خادعهم و لذا قاموا الی الصلواة قاموا کسالی یرائون الناس و لایدکرون الله الی قلیلا مذبذبین بین ذالک لاالی هاوالاو لاالی هاولا ......... آن المنافقین فی درک الاسفل من الناز
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    14 0
    بعضی وقتها ما کسانی را زیاد بزرگ میکنیم که ارزش آن را ندارند. حسن مصطفوی را میشناسید ؟ نود درصد مردم میگویند. نه چون اسم خمینی بزرگ را از اسم نوه کم بصیرت برداری اکثر مردم دیگر او را نخواهد شناخت. آقای سبد حسن مصطفوی اسم امام را خرج نظرات سیاسی خود نکن
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    4 0
    بسی بارک الله با نور افکنی بر ماستمالی تعلل و قطعه های پازل واقعیت های تلخ و رسوا
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    14 0
    بنا به شیوه ای که امام بزرگوار امت معمولا نطق می فرمودند، "همه مکلف هستیم" در هر لباس و منصبی دست از عناد و لج بازی برداته و به حق رجوع کنیم که بی تردید خیر دنیا و عقبایمان در آن خواهد بود. بنده حقیر بی مقدار و عامی، مسئولین قبلی و فعلی، شخصیت هایی چون سید حسن آقا، خاتمی و ... افراد معترض، معاندین، براندازان و احیانا خانم ها و آقایانی که فکر می کنند، با تغییر وضعیت سیاسی کشور و به اصطلاح در مرحله پس از جمهوری اسلامی شرایط ایده آلی ایجاد خواهد شد و با این تصور در تضعیف نظام اسلامی پیش قدم شده و نسبت به آن جفا می کنند، باید به خودمان بیاییم. نظام سلطه که در ۴۰ سال گذشته از انقلاب اسلامی سیلی خورده و تحقیر شده است، خدای ناکرده در صورت شکست این انقلاب به چیزی رضایت نخواهد داد مگر تبدیل نمودن این کشور به موزه عبرت های سایر ملت ها تا پس از این هیچ ملتی در مقابل آنها قد علم نکند. دل بستن بعضی ها به بازگشت مثلا خاندان پهلوی ونوه رضاخان هم اوهام و خیال خامی بیش نمی باشد و استکبار جهانی نیازی به رجوع به این مهره سوخته نداشته بلکه تصور کنید شرایطی به مراتب بدتر نا امن تر از افغانستان، عراق و ... را برای ایران عزیز رقم خواهند زد. انگونه که بنده مخلص خدا و سرباز واقعی امام زمان سردار سلیمانی عزیز فرمود باید با بصیرت و ایستادگی نگذاریم آسیبی به این حرم (جمهوری اسلامی) وارد شود.
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 3
    درست نمیشه
  • حسن GB ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    14 1
    سید حسن از خواص اصلاح طلب و خاین به نظام و اسلام است . او عملا در صف ضد انقلاب و خاتمی وطن فروش قرار دارد هنوز از فتنه 88 حمایت می کند چگونه از او انتظار دارید دلسوز اسلام و نظام شود؟ او مانند دیگر اصلاح طلبان منافقانه از رهبری مایه می گذارند و ضد رهبری عمل می کنند. رهبری را راه را نشان داده و می دهد او چرا حرف مفت می زند اگر نظر رهبری را نمی فهمد بی بصیرت است حق ندارد ادعای طرفداری از نظام را کند.
  • حسن GB ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    10 0
    سید حسن از خواص اصلاح طلب و خاین به نظام و اسلام است . او عملا در صف ضد انقلاب و خاتمی وطن فروش قرار دارد هنوز از فتنه 88 حمایت می کند چگونه از او انتظار دارید دلسوز اسلام و نظام شود؟ او مانند دیگر اصلاح طلبان منافقانه از رهبری مایه می گذارند و ضد رهبری عمل می کنند. رهبری را راه را نشان داده و می دهد او چرا حرف مفت می زند اگر نظر رهبری را نمی فهمد بی بصیرت است حق ندارد ادعای طرفداری از نظام را کند.
  • حسن GB ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    8 0
    سید حسن از خواص اصلاح طلب و خاین به نظام و اسلام است . او عملا در صف ضد انقلاب و خاتمی وطن فروش قرار دارد هنوز از فتنه 88 حمایت می کند چگونه از او انتظار دارید دلسوز اسلام و نظام شود؟ او مانند دیگر اصلاح طلبان منافقانه از رهبری مایه می گذارند و ضد رهبری عمل می کنند. رهبری را راه را نشان داده و می دهد او چرا حرف مفت می زند اگر نظر رهبری را نمی فهمد بی بصیرت است حق ندارد ادعای طرفداری از نظام را کند.
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    8 2
    ذهن بسته و محدودی دارید جناب
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    17 4
    نرود میخ آهنی بر سنگ سید حسن فقط اسم خمینی را یدک می کشد والا هیچ اثری از بصیرت پدر و پدر بزرگ در او نمی بینی
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 0
    خیلی جالب شد..
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    8 0
    لعنت خداوند بر خا‍ئنین و منافقین و مزدوران ودروغگویان وطن فروش
  • mojtaba SE ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 0
    آقا کاظم وقتی کسی از خودش سئوال کنه,یعنی بجواب رسیده..آقا کاظم,انسان قبل از اینکه مشورت(این انشا که نوشتید)کنه تصمیم خودش رو گرفته!ای کا صادقانه و مهربانانه و دلسوزانه به مردم میگفتی که دنباله رو عقربها(حسن) نباشن,..تازه داری میفهمی انسان این حیوان دوپا یک پدیده فیزیکی نیست و مثل خورشید دلالت بیرونی اش رو نشان بده.چون انسان با یک حرف یاحرکت از دلالت درونیش خبر میده..حسن آقای مفتخور حاصل رمانتیک اسلامی است فردی متظاهر و فاسد و سایکوپات(کسی که قتل میکنه و راحت میره غذا میخور و برای زن و فرزندانش هم پدری مسئول است ,اما وجدان اصلا نمی دونه چی هست)..پاینده ابر قدرت ایران
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 1
    ولش کنین . بچه یه حرفی زد
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 2
    ولش کنین بچه یه حرفی زد
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    5 3
    ساده لوحترین نوه ای که دیدم
  • SE ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    8 2
    نتیجه همفکری و همراهی با پدر فائضه حامی بهائیان بهتر از این نمیشه
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    4 2
    درمورد این فرد همین بس که حضرت امام خمینی (ره) دل خوشی ازش نداشت و ...
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    4 2
    درمورد این فرد همین بس که حضرت امام خمینی (ره) دل خوشی ازش نداشت و ...
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    6 0
    اینا برده قدرتن
  • صالح مجاهد IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 0
    اولا معقولترین راه اصلاح شروع اصلاح از خود مدعیان اصلاح است و اول باید داعیه داران اصلاحات نفس اماره ی خودشان را اصلاح و چاره کنند ثانیا کسیکه دچار ابهام عمدی در اصل و فرع حوادث اخیر است چون به اصلاح نفس اماره نپرداخته و علمش حجاب اکبرش شده انتظار نقش آفرینی در جهاد تبیین از او نمیرود .و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون. و این واقعیت اصلاحی است که مثلا در سال ۸۸ خودش را نشان داد.فاعتبروا یا اولی الابصار.
  • امیررضا IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 0
    با اینکه شخصا با سید حسن اختلاف ایدئولوژی دارم و صحبت های بالا رو هم کاملا قبول دارم اما احساس میکنم صحبت کردنش با این متن بهتر از سکوتش بود. بهتر از کرباسچی برخی دیگه از خواص اصلاح طلب بود که کلید واژه های قتل توسط نیروی انتظامی رو به مردم القا کردند و ... از اینها بیشتر از این شاید نشود انتظار داشت که اگر اینگونه فکر می کردند که ما با هاشون مشکلی نداشتیم
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    4 0
    هر فردی!!!بابت اتصال به بیت امام برای خود بی اعتبارش اعتبار قائل می شود، سید حسن خمینی یک ساده لوح است،
  • حامد IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    7 1
    تفکر او با تفکر امام زاویه دارد و تفکری پوسیده و ضعیف و انحرافی است
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    7 1
    حسن خمینی غیرت وشرفش راباخته
  • Allo IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    6 0
    حسن مصطفوی ونه خمینی. خمینی یکی بود وتا ابد یکی خواهد بود. اینان هیچ قرابتی با آرمان های خمینی کبیر ندارند.
  • عبدالله IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    7 2
    آقای انبار لویی خیلی سنجیده و با منطق در ارتباط با بیانیه سید حسن نکات مهمی را به ایشان گوشزد کرده اند. ان شاءالله که گوش شنوایی داشته باشد.هر چند با شناخت سابقه سید حسن بعید میدانم. چون در محاصره خناسان قرار گرفته اند.
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    3 0
    بسیار مطلب خوبی بود. به نظرم الان که نظام در موضع اقتدار چشم فتنه را کور کرده این اومده برای بسترسازان فتنه جلسه حکمیت برگزار کنه. بجای این مواضع ساکت باشه فکر کنم روح امام بزرگوار بیشتر در آرامش باشد.
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 4
    بسیاری از خواسته های معیشتی شون عملی شده؟ تورم پنجاه درصدی اقلام خوراکی دلار 34 هزار تومنی ...
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    7 1
    حدود دو یا سه هفته قبل از شروع آغتشاشات دور همی سید شیاد محمد خاتمی فتنه کر و حسن روحانی و سید حسن خمینی با صرف نهار مفصل و ...برگزار شد ای بسا دستور اغتشاشات از این دور همی دریافت و به عوامل شان انتقال داده شد.
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    8 3
    هر کسی که با محمد خاتمی عمر و عاص معاصر در ارتباط باشد. عاقبت بخیر نخواهد شد.!
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    5 1
    احسنت به این نقد منصفانه و محترمانه
  • محمدایوب IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    5 1
    همه سایت ها را گفتی ساین جماران رانگفتی انهم در اختیار براندازان است
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 0
    اگرحضرات طبیعی زی کرده بابت مزدشان کاری بگاه وارزشمند داشتند میباید بمانند فدائیان اسلام وانقلا ب در مرکزمیدان دفاع ازحریم اسلام ناب محمدی باشند که پایه ها ومرزهایش را روح خدا امام خمینی (ره) بناگذاشتند؟نه بین اسلام وکفر میانجیگری بفرمایند؟!!!
  • فریاد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    4 1
    کی مردم اصلا حسن مصطفوی را جز ادم حساب می کنند.حسن حرف زد که نگن لال هست.امام اصلا اون همه کبکبه را نمی خواست.که براش تولیت درست بشه.حسن لپ گلی 1روز تو عمرش کار نکرده.بودجه تولیت میگیره خرج خوش گذرانی خودش میکنه.
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    3 0
    امدی جانم به قربانت ولی حالا چرا . بیانیه دادی اما خیلی دیر . شما و اون حضرات اصلاح طلب که در خانه های چند ده میلیاردی دارید زندگی می کنید اونهم با اشرافی کامل و ماشین زیر پای پسران شما چند میلیاردی . چطور می خواهی من باور کنم که شما ها دلسوز ما و ملت ما باشبد . من و امثال من برای خریدن به کوییک بدرد نخور برا بچه خود م موندم و حسرت بدل بچه هامون شده اونوقت شما حرف از عدالت و گفتگو می زنید .
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    5 1
    ترازوی عدل الهی فراتر از فکر ماست ما نمیتوانیم بگیم کی قعر جهنمه کی بهشت
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    0 5
    حالا شما چراغ قوه بندازید دنبال یک کلمه بگردید ولسه ایرادهای الکی گرفتن
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    1 0
    پسرک اسب سوارش احمدک کجاست ؟؟؟؟ قطعا او هم مثل باباحسنکش کماکان دنبال مفت خوری و خوشگذرانی است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس