کد خبر 1423331
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
مددی: بارها نامه زدم اما جوابی نگرفتم/ عاصمی گفت همه مسئولیت‌ها با من اما الان کجاست؟

مدیرعامل اسبق مجموعه ورزشی آزادی تهران گفت: مدیرعامل شرکت توسعه برای آنکه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند من را برکنار کرد اما خود او مسئول تمام اتفاقاتی است که در بازی پرسپولیس و تراکتور رقم خورد.

به گزارش مشرق، احمد مددی دوشنبه شب در گفت وگویی پس از برکناری از سمت خود تاکید کرد: در مدت زمانی که مسئولیت مجموعه ورزشی آزادی تهران را بر عهده گرفته بودم بارها به شرکت توسعه نامه زده و نسبت به چالش‌های موجود در این مجموعه هشدار دادم اما این نامه‌ها به جایی نرسید و پاسخی برای آن نبود.

وی ادامه داد: برق ورزشگاه آزادی مشکل دارد چراکه این مجموعه ۵۰ سال پیش ساخته شده و نیازمند بازسازی و ترمیم است اما توجهی به این مساله نمی‌شود. با توجه به اینکه از فصل قبل پیگیر بودیم اما هیچ کاری نشد و ممکن است در طول فصل بازهم شاهد تکرار این اتفاقات باشیم.

بیشتر بخوانید:

مددی از مدیریت ورزشگاه آزادی برکنار شد

او تصریح کرد: وقتی ما بودجه‌ای نداریم نمی‌توانیم کاری هم بکنیم. بودجه و امکانات در اختیار شرکت توسعه است اما برای آنکه از بار مسئولیت خودشان شانه خالی کنند من را برکنار کردند. آنچه اتفاق افتاد بر عهده عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه است اما من را برکنار کردند.

مددی گفت: چالش‌های برق ما در استادیوم آزادی زیاد است و به بخش‌های مختلف بارها نامه زدیم که امکانات لازم را نداریم و همه این نامه‌ها که به سال قبل باز می‌گردد موجود است، مدیرعامل شرکت توسعه نامه ما را کنار گذاشت و اعلام کرد هر اتفاقی افتاد ما مسئولیت آن را بر عهده می‌گیریم و امروز هم باید شخص عاصمی پاسخگو باشد.

وی به سکوهای ورزشگاه هم اشاره کرد و افزود: بازهم تاکید می‌کنم استادیوم آزادی نیازمند بازسازی کلی در همه ابعاد است و باید سکوهای آن هم به طور کامل ترمیم و به‌سازی شود و امیدوارم این مساله هر چه زودتر در دستور کار قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس