کد خبر 1423122
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
جزئیات پرونده کشف جسد سوخته در اطراف نظرآباد البرز

دادستان نظر آباد گفت:‌ در تاریخ ۲۶ تیر اهالی روستای گل دره نظرآباد متوجه آتش سوزی و دود غلیظ می شوند و موضوع را به پلیس آگاهی اعلام می کنند.

به گزارش مشرق، سامان قاضی زاده گفت: بعد از حضور پلیس آگاهی در محل، متوجه جسد سوخته می شوند. بعد از ارسال جسد به پزشکی قانونی و بررسی ابتدایی آن مشخص می شود جسد متعلق به یک زن حدود ۳۰ ساله است. همراه جسد یک دستنبد و گردنبد طلا و بخشی از یک روسری کشف شده بود.

‌ دادستان نظر آباد افزود: بعد از بررسی های اولیه و با دستور دادستانی به شهرهای استان های البرز و تهران برای شناسایی این فرد نیابت داده شد تا اگر خانواده ای مفقودی دارد برای شناسایی جسد مراجعه کند.

‌ او می گوید: خانواده متوفی که ۴ روز قبل خبر مفقودی دخترشان را به پلیس آگاهی تهران اعلام کرده بودند با اطلاع از کشف جسد در نظر آباد برای شناسایی آن به پزشکی قانونی مراجعه کردند.

‌قاضی زاده افزود:  خانواده مراجعه کننده با رویت دستنبد و گردنبد کشف شده و لباس های باقی مانده، جسد را شناسایی کردند و برای انجام آزمایش DNA به پزشکی قانونی ارجاع داده شدند. با اعلام نتایج آزمایش ها، هویت جسد شناسایی و به خانواده وی تحویل داده شد.

او گفت: خانواده این دختر در کرج ساکن بودند و خودش در تهران زندگی می کرد.

دادستان نظر آباد افزود: بعد از شناسایی جسد، تمام تماس های تلفن همراه وی رصد شد،با رصد تلفن همراه جسد مشخص شد، وی در تاریخ ۲۶ تیر ماه از منزل شخصی خود در تهران خارج شده و به یک مطب زیبایی مراجعه کرده است که این موضوع را خواهر متوفی تایید کرده است.

او گفت:  با رصد آنتن تلفن همراه مشخص شد این فرد به همراه یک نفر دیگر بعد از خروج از مطب به سمت نظر آباد حرکت کرده که در این منطقه تلفن همراه وی خاموش و سیم کارت در گوشی دیگری فعال می شود.

‌قاضی زاده افزود: شخصی که از سیم کارت متوفی را در گوشی جدید فعال کرده بود به اردبیل و بعد به قشم سفر کرده بود که با شنود تماس ها این فرد در قشم دستگیر شد.

او گفت: فرد دستگیر شده در اظهارات اولیه اقرار کرد که راننده پزشک مطب زیبایی است و فردی برای جراحی بینی به مطب مراجعه کرده بود که در حین جراحی فوت می کند و جسد را تحویل وی می دهند تا آن را از بین ببرد.

‌دادستان نظرآباد افزود: راننده اقرار کرد که جسد را به بیابان های اطراف نظرآباد منتقل کرده و سوزانده است.

‌ او می گوید: در حال حاضر مسئول مطب زیبایی بازداشت شده،تمام کارکنان کلینیک زیبایی که شامل چند پرستار که در عمل دخیل بودند بازداشت شده اند.

قاضی زاده افزود: پزشک این مطب دارای ۲ کلینیک در مناطق تهرانپارس و جردن است و این حادثه در کلینیک تهرانپارس رخ داده است،سوابق کیفری پزشک مطب زیبایی بررسی و مشخص شد که در دادسرای جرایم پزشکی تهران دارای پرونده است.

او گفت:  پرونده های این فرد برای تجمیع و رسیدگی در حال ارجاع به دادسرای نظر آباد است.

دادستان نظرآباد افزود: قرار بازداشت موقت برای تمام کارکنان کلینیک زبیایی صادر شده است،در حال حاضر تمام پرسنل کلینیک در زندان هستند و تحقیقات در خصوص کشف همه ابعاد پرونده ادامه دارد.

منبع: روزنامه همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    13 1
    در جردن یک کلینیک کاشت مو هست در خیابان گلستان وضع حجاب کارکنان که نگم بهتره فاجعه
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      6 9
      برو حالشو ببررررررررررررررررررررخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      22 7
      اونوقت ماشین راه انداختن زن و دختر مردم در خیابان و پارک جمع کن چون بی حجاب ن
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    20 1
    خیلی ممنون که یک پزشک که دارای سوابق کیفری هست راحت میتونه کلینیک بزنه ،‌مردم به پزشک به عنوان شخصیت اجتماعی درست و سالم نگاه می‌کنند و بهش اعتماد می کنند اونوقت چطور به این فرد دارای سابقه کیفری اجازه کار داده شده ، همین مداراها و سهل گیری هاست که باعث آسیب به مردم و جامعه میشه ، هرچند اگه این پزشک اجازه کار داده نمیشد و بیکار میشد مدافعان حقوق پزشکان و حقوق بشر چه بلواها که به پا نمیکردن
    • اکبر IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      1 9
      دیگه پررویی نکن اینجا محل عقده گشایی نیست وقتی کرونا جولان می دادوپزشکان همراه با کادر درمان بخاطر مردم دسته دسته شهید می شدند تو وامثالهم تو اشیا نه هاتون خسبیده بودین
    • محمد قزل IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      0 0
      شما از کجا میدونی کلینیک مجوز داره
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    15 0
    دکتر خلافکار جنایتکار .فقط اعدام اعدام
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 10
    اینهم امنیت !؟ماشالله دراین مملکت باصاحت هروز گل وبلبل می باره
    • تینا IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      4 1
      حالا کجای دنیا پزشکاش پاک و مطهرن دقیقا؟
  • یوسف IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    بهتره اسم پزشک و کلینیک هم اعلام بشه که مردم بشناسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس