کد خبر 1423064
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
قتل

درگیری داماد و برادرزن بر سر ارثیه خانوادگی منجر به زخمی شدن داماد و مرگ وی در بیمارستان شد.

به گزارش مشرق، عصر دوشنبه ۴ مهرماه، گزارش درگیری در خانه‌ای ویلایی به مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض و اورژانس اعلام شد. با حضور امدادگران در محل آن‌ها با دو مرد جوان مواجه شدند که هر دوی آن‌ها زخمی شده بودند.

مجروحان به بیمارستان منتقل شدند و زن جوانی که در خانه حضور داشت، در تحقیقات گفت: مدتی است با برادرم بر سر ارثیه پدری اختلاف پیدا کرده‌ام، امروز همراه شوهر و بچه ام به خانه موروثی پدرم رفتیم که باز بر سر ارثیه درگیر شدیم و برادرم به شوهرم حمله و او را زخمی کرد.

من و فرزندم که شاهد این ماجرا بودیم، به برادرم حمله کرده و او را مصدوم کردیم تا فرار نکند و لحظاتی بعد هم با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم. وقتی امیر و برادرزنش سهیل در بیمارستان بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند با گذشت دو روز، با توجه به بهبودی حال سهیل وی ترخیص شد، اما از آنجا که خواهرش از او شکایت داشت، مرد جوان با قرار وثیقه به طور موقت آزاد شد.

از سویی تلاش کادر درمان برای نجات داماد خانواده بی‌نتیجه ماند و عصر شنبه ۹ مهرماه، مرد جوان تسلیم مرگ شد. وقتی گزارش مرگ داماد خانواده به بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی اعلام شد، وی دستور بازداشت سهیل را صادر کرد.

این بار سهیل به اتهام قتل عمد با قرار بازداشت موقت دستگیر شد و در تحقیقات گفت: شوهرخواهرم ساکن یکی از محله‌های شمال تهران است و روز حادثه همراه خواهرم و فرزندشان به خانه پدری ما آمده بود.

امیر روی زمین دراز کشیده بود و جاسیگاری در کنارش بود و با هم در رابطه با املاک موروثی که از پدرم به ما رسیده بود؛ صحبت می‌کردیم، اما خیلی زود این صحبت به جر و بحث تبدیل شد و امیر جاسیگاری را که کنار دستش بود به سمت من پرتاب و شروع به فحاشی کرد. من هم که عصبانی شده بودم، جواب او را دادم و آچارفرانسه‌ای را که کنار دستم بود به سمت او پرتاب کردم که به سرش اصابت کرد. دلم نمی‌خواست این اتفاق بیفتد و از روی عصبانیت آچار را پرتاب کردم.

به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • TR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    12 4
    مشکل بین خواهر و برادره این وسط داماد چه غلطی میکنه ؟
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      2 1
      حتما ازاین معتادهای مفتخوربوده!
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
      1 0
      کسی که زیرسیگاری پرت میکنه معلومه دیگه چیکاره است!خخخخخخخخخ
  • امیر IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    8 1
    همیشه پای پول درمیان هست . جفتشون برای ارثیه چه نقشه هایی که نداشتند . نه خود بخوری ، نه به کسی بدهی ، تحویل دولتش بدهی .
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 0
    ارث اگه وفا داشت به صاحبش وفامیکرد!!!
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    4 2
    دامادمعتادومفنگی مثل مشرق بوده
  • حقیقت IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    3 0
    واقعا اینظرات که میدن در مورد داماد دادن جای تاسف داره چون همین مشکل ماهم داریم که خانواده همسر میگه دختر حقی نداره از ارث باید ببخشه !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس