سقوط پژو 206 از پلی در اصفهان 4 کشته و یک مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سقوط یک دستگاه پژو ۲۰۶ از پل در محور مورچه‌خورت به اصفهان ۴ کشته و یک مجروح به جای گذاشت.

به گزارش مشرق، اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه شب گذشته مأموران پلیس راه استان اصفهان از یک حادثه رانندگی در محور مورچه خورت به اصفهان ۵ کیلومتر بعد از پاسگاه پلیس راه در تقاطع غیرهمسطح یا زیرگذر فناوری مطلع و به منظور بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که در حال تردد در این محور بوده به طور ناگهانی از جاده خارج شده و بعد از برخورد با گاردریل و شکستن حفاظ پل از ارتفاع ۵ متری به داخل زیرگذر سقوط کرده و واژگون می‌شود.

زارع بیان کرد: در این حادثه راننده که یک مرد ۶۱ ساله بوده به همراه ۳ نفر خانم دیگر از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و یک خانم دیگر نیز به شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق و کارشناسی این حادثه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو را علت وقوع آن اعلام کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس