کد خبر 1422383
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
ممنوعیت تردد در محور هراز از فردا

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور هراز از فردا تا ۲۰ مهر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور هراز، محدودیت‌های ترافیکی از فردا یکشنبه ۱۰ مهر  تا  ۲۰ مهرماه در این محور به اجرا در خواهد آمد.

او افزود: تردد وسایل نقلیه از ۱۰ تا ۲۰ مهر به طور مقطعی، در روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۵ عصر و روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۷ صبح تا ۵ عصر هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه و شرایط نامساعد جوی در این محور ممنوع است.

جهان تاب گفت: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت از کیلومتر ۱۹ تا ۱۰۸ در محدوده پارک جنگلی، بلبل خان، پنجاب و پلور، انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود، افزود: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می‌توانند از محورهای جایگزین سوادکوه  و چالوس تردد کنند.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس