کد خبر 1422338
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
مدارس

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گفت: رعایت نکات بهداشت فردی و استفاده از ماسک برای دانش آموزان با توجه به بازگشایی مدارس و از سرگیری آموزش‌های حضوری ضروری است.

به گزارش مشرق، محمد مهدی کاظمی، رئیس ستاد پروژه مهر به دانش آموزان بالای ۱۲ سال نیز توصیه کرد که نسبت به دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند تا سطح ایمنی بدنشان افزایش پیدا کند تا دچار بیماری نشوند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اظهارکرد: تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان اختیاری است، اما توصیه می‌کنیم که دانش آموزان واکسن کرونا را تزریق کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: اگرچه معلمان نیز توصیه‌های لازم بهداشتی را در کلاس‌ها خواهند داشت و پوسترها و بسته‌های آموزشی نیز در مدارس وجود دارد، اما خانواده و اولیای مدارس و رسانه ملی نیز در این خصوص نقش مهمی دارند.

کاظمی با بیان اینکه بحث تهویه کلاس‌های درس توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بررسی شده است، گفت: امیدواریم مهر بانشاط و بدون مشکلی را داشته باشیم و بتوانیم به ارتقای کیفیت آموزشی کمک کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • یه مادر IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 2
    دختر من کلاس اول ابتدایی هست از ساعت ۷:۲۰دقیقه باید ماسک بزنه تا ۱۲:۳۵دقیقه که زنگ پایانی هست آخه بچه نمیتونه این همه ساعت ماسک داشته باشه چرا با این اوضاع مدارس رو باز کردید نمیدونم، تازه روز چهارشنبه که رفته بودم مدرسه اش ۳نفر مریض بودن یکی هم حالت تهوع داشت امروز هم معلم‌ شون مریض هست نرفته مدرسه خدا بهمون رحم کنه تا آخر سال‌ تحصیلی.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    3 1
    با اين چيزي سرمون و گرم نكنيد كرونا رفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس